• Voluntas

    Bim 28 Jan-3 feb

    Hej tjejer!

    Jag har bim den 3/2 så det är ca 1 vecka kvar.

    Känner som att jag har ?nåt? där nere vid höger äggledare. Det har dragit och ?pickat? men nu känner jag liksom bara som att det är nåt där. Vet att vi prickade in äl denna månaden.

    Jag testade med en äl-sticka nu för skoj skull. Kan den verkligen vara så stark en v efter konstaterad äl om det inte är något där? Det var svagare för några dagar sen så det har stegrats nu.. vad tror ni?

  • Voluntas
    babymys skrev 2019-01-30 10:57:16 följande:

    nej nu yrar jag, jag har ju BIM två dagar efter dig!  jaja, samma symptom i alla fall haha <3


    Åh va spännande!! När tänker du testa? Jag kunde inte hålla mig så tog ett test idag, en v före bim och inte ens med morgonurin. Såklart negativt ????????

    Känner fortfarande hur det liksom är ömt nere till höger och typ ilar till ibland. Är nästan helt 100 på att jag är gravid ???? Vågar knappt tänka så men har liksom en känsla..

    Hur mår du?
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-01-31 09:34:33 följande:

    såg nu att du skrev att du har en v till BIM! Då hade det ju faktiskt väldigt tidigt och ovanligt om du hade fått något annat än neg på testet så nu måste vi bara tänka positivt 


    Haha, ja jag vet att det var alldeles för tidigt att testa.. men man är ju så jäkla nyfiken..

    Det låter ju väldigt lovande med alla dina symtom! Hoppas hoppas!!

    Jag är också väldigt trött, men det brukar jag vara så det är svårt att avgöra om det är mer än normalt för mig. Tycker att jag känner lite illamående också men det kan ju vara inbillning..

    tänker testa på lördag med ett sånt ?testa tidigt? test, det blir 4dagar innan bim. Du måste skriva när du testat, håller tummarna! :)
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-01-31 12:31:05 följande:

    Ja men då hade jag inte helt fel, då har vi ju BIM samtidigt! haha blir så förvirrad, har BIM nästa onsdag i alla fall (vilket också betyder att jag är på helt fel tråd haha men struntar i det nu)

    Jag är testberoende egentligen haha så jag vet vad du menar! Är så nyfiken att jag håller på att dö(!) men gör mig själv tjänsten att kissa innan jag får för mig att köpa ett test, för då kan jag lika gärna vänta 

    Min trötthet är definitivt mer än normalt för mig, jag är helt slut och varit tung i huvudet hela veckan. Men om det beror på en eventuell graviditet är ju ingen garanti precis. Uuuusch detta är så svårt! Jag hoppas så innerligt för oss båda 

    Jag beställde också sån testa-tidigt-test, hoppas att dom kommer idag så att jag kan tjuvstarta  du MÅSTE berätta efter att du har testat! Det är ju så spännande! Jag uppdaterar så fort jag också har gjort det!


    Haha ja, det är nog jag som rört ihop det.. har också bim på onsdag :)

    Har dina test kommit idag? Jag tänker åka till apoteket och köpa nya testa-tidigt.. måste kolla imon känner jag! Blir galen!

    Idag känns ?det där? nere till höger mkt mindre, men det känns! Svårt att förklara, men lite som ilningar typ.
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-01 10:22:47 följande:

    berätt mer om dina symptom osv innan plus Leopard91! 

    Voluntas, har du tagit ett test idag? Hur gick det?


    Hej!

    Så typiskt att testet inte visade nåt! Var det ett sånt testa-tidigt?

    Jag använde ett så t i morse på bim-5. Helt blankt det också. Gaaah! Känner allt mindre där nere till höger nu. Om jag inte är gravid så tror jag att jag blev befruktad men att det blir ett tidigt missfall. Har varit med om det förut. Då har det inte visar plus på nåt test men mensen varit typ 2-3 dagar sen och sen har det kommit ut en klump med en hinna och en liten sträng typ :(

    Ska nog vänta tills onsdag med att testa nu..

    När ska du testa nästa gång?
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-01 12:29:02 följande:

    Ja det var ett sånt testa tidigt...neeej så dumt att ditt inte heller visade något men ge inte upp hoppet helt ännu! Allt är möjligt så länge inte mensen dyker upp!

    Själv har jag haft svamp liknadne flytnignar ett par dagar och nu är det mer normalt/ägglossnings flytningar. Inte lika tung i huvudet idag och känner inte speciellt mycket där nere. Tror jag tar ett nytt test på söndag morgon:) 


    Hur går det för dig? Testat idag?

    Jag väntar.. orkar inte bli besviken mer :/

    Håller tummarna för dig!!
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-03 21:19:47 följande:

    Hej kära dig! du, här visar det bara neg, testade i morse...så jag kanske bara ska vänta till BIM trots allt och inte hoppas alltför mycket. Men jag har ingen PMS än så länge...känner faktiskt ingenting någonstans. Jag är till och med på bättre humör än vanligt så nära mensen! jaja, jag får se. 

    Hur mår du? 


    Hej :)

    Alltså mina symtom har försvunnit.. är helt säker på att jag blev befruktad osv. Har kännt precis samma innan. Men nu tror jag att jag kommer få mens som vanligt, med ett extremt tidigt missfall i. Tror det är så för rätt många som känner sig gravida men sen kommer mensen, gärna någon eller några dagar för sent.

    Vi får se på onsdag, har beställt nya tester så kommer testa när jag får dem ändå, man vet ju aldrig ;)

    Är det lite samma för dig då? Så irriterande. Så nära men ö då inte. Fast jag håller fortfarande tummarna för att både du och jag ska få ett plus <3
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-04 12:35:44 följande:

    Har egentligen samma som dig, känner inte speciellt mycket. Igår innan jag somnade högg det till några gånger i vänster äggstock, nästan som om jag hade äl igen fast det kändes betydligt mer än vanligt. Idag kittlas det lite här och där i magen och äggstockarna men inget anmärkningsvärt egentligen. Har fortfarande inga av mina typiska pms symptom heller...jag blir koko...

    Jag hoppas verkligen inte att det blir ett missfall för din del men att du helt enkelt får ett fint plus dom närmaste dagarna! Man har ju läst att folk har fått helt blanka tester innan bim och så först på bim eller några dagar efter plussat! Vi får hålla tummarna för att vi är en av dom


    Nu börjar det konstigt nog kännas lite på mig igen ????

    Precis som för dig hugger det typ lite. Får nog mina test imon å testar på bim, onsdag. När tänkte du testa?

    Håller timmarna för oss alla :)
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-04 20:40:38 följande:

    Åh så spännande för oss båda! Ända sen mitt inlägg tidigare idag har det pirrat och pirrat ! Jag undrar vad våra kroppar håller på med 

    Tror inte att jag testar förrän bim, ska vi testa tillsammans?


    Åh, va härligt att höra! Såå spännande! Men ja! Kan det kan vi väl göra? :D
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-05 15:00:20 följande:

    Idag har jag bara känt av en mildare mensvärk och nu kom det pyttelite rosa flytnignar på pappret. Buuuh, tror kanske hoppet är ute för denna gången men tar ett nytt test i morgon bitt, på bim, om inte mensen redan har kommit Hur går det för er andra? 


    Hoppas inte! Ibland kan man ju få en liten blödning då mensen egentligen skulle ha kommit.. jag håller tummarna för att det inte kommer nåt mer!! Än är inte hoppet ute <3

    Jag känner där nere till höger nu igen, precis som att det isar ibland. Fick inte mina tester på posten idag.. men tänker spara morgonurinet och testa så fort posten kommit, vid lunch typ.(man kan väl spara utinet?) Om inte mensen kommer innan vill säga..
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-06 09:46:00 följande:

    Tjejer! Mensen kom punktligt igår kväll dessvärre :( skönt ändå att slippa analysera mer och låta fanskapet göra sin grej och starta om på nytt! Nya tag om två veckor! Jag kryssar fingrar och tår för er alla


    Men nej!! va tråkigt :( Så sjunt hur kroppen kan spela oss sånt spratt.

    Min mens har inte kommit än, har inga känningar om att den är på g heller.. men testade blankt i morse. Tror att mensen kommer vara den några dagar och sen kommer ett tidigt mf :(

    Vi får hålla tummarna för nästa gång ist <3
  • Voluntas
    moasam skrev 2019-02-10 19:13:04 följande:

    Har mensen kommit? Min är fortfarande spårlöst försvunnen.


    Ja den kom igår, 5 dagar sen. Kom ut en ?grej? idag så jag antar att det är ett tidigt missfall..

    Håller tummarna för dig :)
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-12 10:42:19 följande:

    åh  det var tråkigt att höra! :( häng med på "BIM mars"-tråden istället, så ska vi nog se till att få plus denna gången 


    Tack babymys <3 Men ska lägga det på hyllan ett tag nu. Stort lycka till, till dig!! Kram
Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb