• Anonym (Blötis)

    Fontäner

    Men för ihelvete, jag får ju fontänorgasm så fort jag har sex, börjar bli lite jobbigt rent ut sagt, blir ju tokblött i sängen. Tips på att avhjälpa detta?

  • Svar på tråden Fontäner
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (M36) skrev 2019-03-07 19:57:29 följande:

    Käre hobbypsykolog..


    Jag kommenterade vad du SKREV och du talar om för mig hur jag ÄR. Och sedan vad jag borde GÖRA.


    Det är en ganska stor skillnad. Precis som det är stor skillnad på vad du tycker och hur det faktiskt är för alla människor.


    Just nu är det bara du som skriker ....
  • Anonym (M36)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-03-07 20:02:28 följande:
    Just nu är det bara du som skriker ....
    Bönder på bönders vis. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (M36) skrev 2019-03-07 20:04:31 följande:
    Bönder på bönders vis. 
    Vad odlar du i år då??
  • Anonym (M36)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-03-07 20:07:25 följande:
    Vad odlar du i år då??

    "Tala med bönder på bönders vis och med de lärde på latin"


    Dags att odla lite allmänbildning?
    Sätt fröet i krukan mellan den med vett och etikett och den med förnuft.

  • Anonym (B)
    Anonym (Blötis) skrev 2019-03-07 17:32:40 följande:

    Killen brydde sig dock inte nämnvärt om det blöta han kändes chill med situationen och gav bra feedback, vilket såklart gjorde mig än kåtare.. sånt gillas mkt, skäms verkligen inte, måste nog förbereda bättre nästa gång med ett badlakan. Känns rätt sexigt att bli blöt ändå, en man bör inte klaga på en våt kvinna, känns omoget och omanligt. Knipet är det inget fel på här ;)


    Fast det är ju skillnad på att vara våt och att kissa vilket är vad som sker vid en fontänorgasm. Jag ser inte hur det skulle vara varken omoget eller omanligt att inte vara så glad åt att bli nerkissad även om jag nu själv råkar vara mer neutral i frågan.
  • Anonym (K37)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-03-07 17:28:45 följande:

    Har upplevt det två gånger till utöver "högtrycks-sprutan" och bägge de

    gångerna när de red mig.

    Otroligt upphetsande att känna värmen och förstå att hon kom.

    Storsprutet var ju otroligt upphetsande och man kände sig ju som kung efteråt men - som sagt liiiiite praktiska problem också ...

    Har haft en tjej som kunde komma multipelt  - lääänge men fick jag välja

    så skulle jag välja en kvinna med fontän. Lätt!


    Bara för att vi squirtar så är det inte samma sak som att vi kommer. Oftast är det ingen förlösande effekt när man får fontän. Man måste fortsätta stimulera klitoris en stund till och då kan man ha tur att få en orgasm i samband med fontän. Den känslan är obeskrivlig! Och det är lättare att fortsätta för nästa orgasm. Många män tror tyvärr att tjejen borde vara nöjd efter att de squirtar. Men kåtheten blir snäppet högre istället så avslutar man där så blir (iallafall jag) sjukt irriterad och frustrerad. Jag måste få en riktig orgasm annars är resten av dagen försörd. Men alla är olika.
  • Anonym (M36)
    Anonym (K37) skrev 2019-03-08 06:06:58 följande:
    Bara för att vi squirtar så är det inte samma sak som att vi kommer. Oftast är det ingen förlösande effekt när man får fontän. Man måste fortsätta stimulera klitoris en stund till och då kan man ha tur att få en orgasm i samband med fontän. Den känslan är obeskrivlig! Och det är lättare att fortsätta för nästa orgasm. Många män tror tyvärr att tjejen borde vara nöjd efter att de squirtar. Men kåtheten blir snäppet högre istället så avslutar man där så blir (iallafall jag) sjukt irriterad och frustrerad. Jag måste få en riktig orgasm annars är resten av dagen försörd. Men alla är olika.
    Aha. Så har det varit för de tjejer jag upplevt.
    Är nog gängse uppfattning bland män också. Någon slags ultimat orgasm och ett bevis att man minsann kan tillfredsställa kvinnor ;) 
  • Anonym (rdd)

    Låter som något riktiga mansbebisar tycker om. Dessutom är det ingen rättighet att pissa ner sängen.

  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Blötis) skrev 2019-03-07 08:13:46 följande:

    Men för ihelvete, jag får ju fontänorgasm så fort jag har sex, börjar bli lite jobbigt rent ut sagt, blir ju tokblött i sängen. Tips på att avhjälpa detta?


    Är det väldigt sällan kvinnor får fontänorgasm det är väl inte så vanligt
    Är det inte skönt?
  • Anonym (K37)
    Anonym (M36) skrev 2019-03-08 13:02:10 följande:

    Aha. Så har det varit för de tjejer jag upplevt.

    Är nog gängse uppfattning bland män också. Någon slags ultimat orgasm och ett bevis att man minsann kan tillfredsställa kvinnor ;) 


    En vanlig missuppfattning bland män är ju oxå att samlaget är slut för er del när ni sprutat. Många män får torra orgasmer som är mycket skönare än sprutet (har jag hört).

    Många både män och kvinnor vet inte heller alltid om de får en fontän eller de kissar på sig. För det finns ju många som missuppfattar (även på vilje för att göra partnern nöjd), och trycker på samtidigt och faktiskt kissar på sig istället. Får man en riktig squirt så sprutar det klar vätska, det rinner inte ut.

    Man måste vara riktigt kåt annars går d inte för då vätskefylld inte urinblåsan, annat än med urin...
  • Anonym (Lk)
    Anonym (K 29) skrev 2019-03-08 21:26:06 följande:

    Ha sex i badrummet så är problemet löst 


    sv.m.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation

    "Mängden varierar från några droppar till cirka 5 milliliter."

    Gillar man golden showers så är det väl bara att fortsätta med eran kisslek. För en riktig kvinnlig utlösning kan MAXIMALT innehålla en tesked vätska.

    Det är dock vanligt att urin läker vid orgasm pga försvagad knipmuskulatur då orgasmens kontraktioner sätter ett tryck på urinblåsan.

    Det borde inte anses som något skamligt, då det är sjukt vanligt att kvinnor läker kiss vid orgasm, trots att de ej fött barn.
  • Anonym (M36)
    Anonym (K 29) skrev 2019-03-08 21:26:06 följande:

    Ha sex i badrummet så är problemet löst 


    Just det problemet, ja. Att begränsa sexlivet till badrummet är inte så sexigt. Att inte kunna ha sex i soffan utan tvättbart överdrag känns också sådär till och med. 
    Sex i sängen med någon som blir riktigt blöt hamnar ju inte bara på lakanen, det biter sig in i bäddmadrassen. Det kanske känns "doftlöst" för stunden, men ett par månaders fittjuice(låter vulgärt men slidsekret låter ännu värre IMHO) som torkar in är inte doftlöst. 
    Har, som sagt, haft flickvänner som blivit väldigt "blöta" och har bytt ut bäddmadrasser. En ny Hästens eller Tempur är inga småslantar direkt.

  • Anonym (G)
    Anonym (K 29) skrev 2019-03-08 21:26:06 följande:
    Ha sex i badrummet så är problemet löst 
    Bra ide.
  • New  Dawn
    Anonym (K37) skrev 2019-03-08 18:05:32 följande:

    En vanlig missuppfattning bland män är ju oxå att samlaget är slut för er del när ni sprutat. Många män får torra orgasmer som är mycket skönare än sprutet (har jag hört).


    Jag tror inte alls att det är en missuppfattning att samlaget är slut efter att män sprutat. Tvärtom är det ett faktum att penis oftast slaknar efter utlösning och då tar i regel samlaget slut.
    Anonym (K37) skrev 2019-03-08 18:05:32 följande:

    Många både män och kvinnor vet inte heller alltid om de får en fontän eller de kissar på sig. För det finns ju många som missuppfattar (även på vilje för att göra partnern nöjd), och trycker på samtidigt och faktiskt kissar på sig istället. Får man en riktig squirt så sprutar det klar vätska, det rinner inte ut.

    Man måste vara riktigt kåt annars går d inte för då vätskefylld inte urinblåsan, annat än med urin...


    Att tömma urinblåsan i samband med orgasm är vad man kallar fontänorgasm.

    Det bildas urin på exakt samma sätt om man är kåt och har sex, oavsett om man får fontänorgasm eller inte.

    Urin produceras snabbare vid sex och kåthet, även om man inte tömmer urinblåsan under orgasmen.

    Urin som samlats i urinblåsan tas inte upp igen. Det är fakta.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn

    Tillägg.

    Man kan ju även tömma små körtlar vid orgasm, men det är ju liten mängd (som nämnts tidigare i tråden). Det är ju en annan typ av fontänorgasm, där urinblåsan inte har någon roll.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Weird)
    Anonym (Lk) skrev 2019-03-07 14:17:17 följande:

    Knipövningar. Det som kommer vid fontäntorgasm är mindre än en tesked. Kommer det mer så är det kiss.


    Exakt. Fontänorgasm är verkligen inget att sträva efter om man inte gillar wet.
  • Anonym (Blötis)
    Anonym (Sällan) skrev 2019-03-08 15:58:58 följande:

    Är det väldigt sällan kvinnor får fontänorgasm det är väl inte så vanligt

    Är det inte skönt?


    Sjukt skönt, men det bästa är en förlösande orgasm i samband med gpunkt stimulering.. Jaaa det finns inget skönare. Är mannen lite hårdhänt med finkänsla, då jvlar tänder jag till på alla cylindrar, har hittat en skön match verkar det som!
  • Anonym (K37)
    New Dawn skrev 2019-03-09 15:29:46 följande:

    Jag tror inte alls att det är en missuppfattning att samlaget är slut efter att män sprutat. Tvärtom är det ett faktum att penis oftast slaknar efter utlösning och då tar i regel samlaget slut.Att tömma urinblåsan i samband med orgasm är vad man kallar fontänorgasm.

    Det bildas urin på exakt samma sätt om man är kåt och har sex, oavsett om man får fontänorgasm eller inte.

    Urin produceras snabbare vid sex och kåthet, även om man inte tömmer urinblåsan under orgasmen.

    Urin som samlats i urinblåsan tas inte upp igen. Det är fakta.


    Här missuppfattade du mig. En man behöver inte få utlösning för att få orgasm. Alltså behlver han inte heller ha fått en förlösande orgasm bara för att han sprutar. Har mannen fått en torr orgasm innan sprutet (eller g-punkts orgasm) så är han kanske nöjd med det även om han inte sprutat. Förstår du?
  • New  Dawn
    Anonym (K37) skrev 2019-03-10 18:33:20 följande:

    Här missuppfattade du mig. En man behöver inte få utlösning för att få orgasm. Alltså behlver han inte heller ha fått en förlösande orgasm bara för att han sprutar. Har mannen fått en torr orgasm innan sprutet (eller g-punkts orgasm) så är han kanske nöjd med det även om han inte sprutat. Förstår du?


    Visst kan män få torra orgasmer. Huruvida de kan komma efter det, och om det är skönt, får männen själv svara på. Det är säkert olika. Min erfarenhet är att det varit något sämre bara. Jag vet även att utlösning inte betyder orgasm.

    Det jag däremot vet är att de flesta män inte kan behålla ståndet efter utlösning, och då är där med samlaget oftast slut, det var nämligen det du skrev var en missuppfattning.
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Fontäner