Bonusdottern knarkar
Har TS, hur vet du det?
Undrar då du samtidigt berättar du är clueless.
Det finns mer av dessa inlägg av dig, jag har inte ens börjat än.
Har TS, hur vet du det?
Undrar då du samtidigt berättar du är clueless.
Det finns mer av dessa inlägg av dig, jag har inte ens börjat än.
Opps, här visar du att du inte förstår vad det är ens.
Det är inte meningen att fungera till nått, utan för skapa sig en bild för framtiden och veta problemen.
Tänk att det gick återanvända dina gamla inlägg så enkelt för påvisa att du inte har en susning om vad detta är.
Samtidigt du parallellt påvisar detta i nya inlägg, du kanske inte är medveten om detta.
För det är verkligen udda att parallellt visa du inte har en aning, väldigt udda.
Men lugnt jag fortsätter beta av dessa inlägg.
Men du visste ju inte ens vad det var, och inget du sagt påvisar du ens förstår det nu.
Finner du inte märkligt att du försvarar nått du inte ens förstår dig på?
DU vägrade svara sist, efter jag berättade sist, varför skulle jag svar samma fråga igen för?
Du försökt denna taktik innan, och det gick inte då heller dör dig.
Och även kör du samma som mig, men med skillnaden att jag läst dina inlägg, och dom säger att du inte har en susning.
Jag pratat om en sak, och du säger du vet vad jag pratar om, men inte ett enda ord du skriver tyder på detta.
Jag förstår detta är prestige för dig att vägra svara, men tror du ens någonsin detta komerm ändra sig och din vägran att vilja förstå vad det är?
har du igen glömt om vad du svarar på, är detta typ tionde gången du vägrar och sen vet inte vad vi pratar om?
Tror du det är första gången jag sett denna diskussionsteknik, går inte på den.
Menar du att du vet vad ett förutsättningslöst samtal är.
Om det är så, är det inte dax det återfinns även i din text att du har denna förståelse vad det är.
Men det har vi alla lärt oss att det vägrar du.
Intressant att du pratar om svar nu, när lade du in den?
Du vägrar förstå vad det är för nått detta, och inte ett ord du säger tyder på du någonsin kommer förstå och enbart för du vägrar.
Så ja, vägra.
Jaså, har man och det jag pratar om?
Du förstår inte ens konceptet.