• Anonym (freeuse)

    Min tjej tänder på "free use"

    Är lite smått förvirrad men min tjej sa att hon har en "free use" fetish. Dvs hon tänder på tanken att jag bara sätter på henne direkt när och var jag villt (dock inte analt vilket är förståeligt) medan hon gör något annat. Hon säger att hon skulle önska om hon ligger på mage och surfar på datorn vid sängen att jag bara ska komma in, ta ner byxor/trosor och pumpa på medan hon kollar insta.

    Jag undrar bara....gör det inte ont att bara stoppa i kuken sådär utan att vara våt? eller tänder hon på det så mycket att hon kanske blir direkt-våt?

    Funderar på lite andra tillfällen för en påsättning, kanske när hon sorterar kläder i tvättrummet?

  • Svar på tråden Min tjej tänder på "free use"
  • redman

    Min tjej är likadan. Är det lite torrt så brukar jag köra spit-lube, något som tänder henne ännu mer :)

  • Anonym (Pilla lite först)
    Anonym (Tuss123) skrev 2019-10-31 21:53:33 följande:

    Jag funkar nog lite lika. Det som gör mig kåt är tanken på att han är SÅ kåt att han INTE kan låta bli att ta för sig och tränga in i mig. Har en kk som ibland brukar väcka mig genom att smeka min rygg försiktigt när jag sover på mage. När han märker att jag vaknar till och njuter av hans beröring så kan han dra av täcket börja smeka min rumpa. Sedan sätter han sig över mig, för undan mina trosor och tränger in försiktigt bakifrån. Detaljen att trosorna är kvar gör att det känns ännu hetare... Jag blir våt direkt av hela situationen och stundens ingivelse..


    Oerhört korkat av honom att göra så. Jag förstår lockelsen för dig och honom att göra detta, men skulle det vara så att du blir arg på honom för något så skulle du kanske eventuellt kunna få honom fälld för våldtäkt för detta.

    Jag är livrädd för såna grejer, trots att jag vet att en del brudar vill ha det så och tycker det är avtändande om man inte tar för sig, frågar först osv. Jag ratar helt enkelt sådana med dina preferenser, hur snygg rumpa du än har där du ligger på mage :) Kan du inte ta ett "Får jag stoppa in den i dig?" eller liknande så stoppas den helt enkelt inte in. 
  • Xzx

    Jag hade ÄLSKAT att ha en partner som gillar sånt!! Skatta er lyckliga ni som har det - och vet att jag är avundsjuk ;) 

  • Anonym (Tuss123)
    Anonym (Pilla lite först) skrev 2019-11-01 00:00:46 följande:

    Oerhört korkat av honom att göra så. Jag förstår lockelsen för dig och honom att göra detta, men skulle det vara så att du blir arg på honom för något så skulle du kanske eventuellt kunna få honom fälld för våldtäkt för detta.

    Jag är livrädd för såna grejer, trots att jag vet att en del brudar vill ha det så och tycker det är avtändande om man inte tar för sig, frågar först osv. Jag ratar helt enkelt sådana med dina preferenser, hur snygg rumpa du än har där du ligger på mage :) Kan du inte ta ett "Får jag stoppa in den i dig?" eller liknande så stoppas den helt enkelt inte in. 


    Jo men han kollar ju att jag är med på noterna genom att väcka mig och vänta in att jag med kroppsspråk osv visar att jag vill. Självklart skulle vi kunna göra en muntlig överenskommelse kring samtycke men nä, det behövs inte för vi känner vi varandra, han vet vad jag gillar och när jag visar tydligt att jag vill att han tar för sig så är det ingen våldtäkt.
  • Anonym (Tjej)

    Sånt går jag också igång på och har alltid gjort. Tyvärr har jag något högre sexlust än min nuvarande partner.

  • Anonym (Juristen)
    Anonym (freeuse) skrev 2019-10-31 20:32:48 följande:

    Är lite smått förvirrad men min tjej sa att hon har en "free use" fetish. Dvs hon tänder på tanken att jag bara sätter på henne direkt när och var jag villt (dock inte analt vilket är förståeligt) medan hon gör något annat. Hon säger att hon skulle önska om hon ligger på mage och surfar på datorn vid sängen att jag bara ska komma in, ta ner byxor/trosor och pumpa på medan hon kollar insta.

    Jag undrar bara....gör det inte ont att bara stoppa i kuken sådär utan att vara våt? eller tänder hon på det så mycket att hon kanske blir direkt-våt?

    Funderar på lite andra tillfällen för en påsättning, kanske när hon sorterar kläder i tvättrummet?


    Japp trevligt

    Men pga samtyckeslagen får man nog göra sånt säkert utanför sveriges gränser

    Då våra politiker tycker de skall göra lagar och skriver lagar som både förstör för kvinnor och mäns privatliv.

    Ni som tycker det är överdrivet bör läsa den lagen speciellt män ...
  • Anonym (Lilla My)

    Oh...visste inte att det var ett begrepp men tänder på samma jag med...

    Har dock sagt till min att jag vill bli väckt av att han smeker mig osv men det har inte hänt än... Vi är ju rätt nya så kanske kommer sen får en hoppas :)

  • Anonym (morska upp dig, sojapojke!)

    Tänder hon på situationen är hon ju kåt och troligen våt. Många, många kvinnor vill bli dominerade och ha hårda tag i sängen. Det är ett sätt för oss att släppa kontrollen och därmed kunna njuta fullt ut. Det finns djupt rotat i oss att tända på män som har kontroll och är bra beskyddare.

  • Anonym (morska upp dig, sojapojke!)
    Anonym (Pilla lite först) skrev 2019-10-31 20:58:46 följande:

    Antagligen är det väl spänningen som lockar om att kunna bli påsatt lite närsomhelst utan förvarning. men kroppen funkar inte alltid som man vill, så pilla lite först med ett finger, eller bara i mynningen med snoppen för att bara stoppa in sådär bryskt spontant kan faktiskt ge skador, även om hon tror sig vilja bli påsatt så.


    Suck så avtändande.... Ungefär lika mesigt som att be om skriftligt samtycke.
  • Anonym (morska upp dig, sojapojke!)

    Maken och jag ägnar oss åt samma. Det ör tändande både mentalt och fysiskt. Jag går ofta omkring utan trosor just för att han alltid ska kunna vända upo mig och ta mig hårt utan förvarning. I början körde vi mest att han tar mig oväntat i soffan eller sängen, men sedan utvecklades det och nu är grejen att han ska ta mig i så "olämpliga" situationer som möjligt. Typ plötsligt köra in på en skogsväg och lägga mig på motorhuven fast att vi redan är lite sena dit vi ska. Hinna ta mig innan läkaren kommer in i undersökningsrummet. Ta mig när jag lagar mat så att jag måste kämpa hårt för att inte bränna vid samtidigt som barnen kan komma in när som helst(maken har superhörsel så att bli avslöjade händer inte! Det hade vi INTE utsatt barnen för). Utan ett ord ta mig när jag ligger på knä och skrubbar golv, tömma sig och sedan bara gå därifrån utan att ens dra upp mina trosor igen.

  • Anonym (B)
    Anonym (morska upp dig, sojapojke!) skrev 2019-11-02 18:34:46 följande:

    Maken och jag ägnar oss åt samma. Det ör tändande både mentalt och fysiskt. Jag går ofta omkring utan trosor just för att han alltid ska kunna vända upo mig och ta mig hårt utan förvarning. I början körde vi mest att han tar mig oväntat i soffan eller sängen, men sedan utvecklades det och nu är grejen att han ska ta mig i så "olämpliga" situationer som möjligt. Typ plötsligt köra in på en skogsväg och lägga mig på motorhuven fast att vi redan är lite sena dit vi ska. Hinna ta mig innan läkaren kommer in i undersökningsrummet. Ta mig när jag lagar mat så att jag måste kämpa hårt för att inte bränna vid samtidigt som barnen kan komma in när som helst(maken har superhörsel så att bli avslöjade händer inte! Det hade vi INTE utsatt barnen för). Utan ett ord ta mig när jag ligger på knä och skrubbar golv, tömma sig och sedan bara gå därifrån utan att ens dra upp mina trosor igen.


    Alltså, tända på att barnen kan komma på en. Herre gud. Klart att de märker de här. Stackarna. ?Maken har superhörsel? haha! XD Ungarna är väl inga elefanter!?! I övrigt, gör vad ni vill såklart. Men det med era barn var fan äckligt.
  • Anonym (s)

    Det är inget ovanligt att dom vill bli tagna när dom gör något annat.
    "Snälla knulla mig medans jag diskar"
    "Slicka mig när jag surfar på laptopen"
    "Ta mig när jag.." det ena än det andra..

    Jag tar henne spontant ganska ofta och hon älskar det.
    Det kan räcka med att hon böjer sig ner och tar ut kläder ur maskinen så är jag där och drar ner byxorna på henne.

    Oftast kör vi bara en korttis men ibland kan vi fortsätta runt i halva huset. :D

    Det sköna är att vi nästan alltid har tid och lust för sex.

  • Anonym (morska upp dig, sojapojke!)
    Anonym (B) skrev 2019-11-03 08:40:14 följande:

    Alltså, tända på att barnen kan komma på en. Herre gud. Klart att de märker de här. Stackarna. ?Maken har superhörsel? haha! XD Ungarna är väl inga elefanter!?! I övrigt, gör vad ni vill såklart. Men det med era barn var fan äckligt.


    Inte att bli påkomna(och det blir vi ju inte heller, skulle ALDRIG riskera det och självklart slutar vi när barnen blir äldre och kan fatta att pappa inte alls hjälper mig att hänga tvätt i badrummet), att maken inte kan hålla sig. Och ja, maken har superhörsel och småungar är närmare elefanter än ninjor i alla fall
  • redman
    Anonym (Juristen) skrev 2019-11-02 17:35:00 följande:

    Japp trevligt

    Men pga samtyckeslagen får man nog göra sånt säkert utanför sveriges gränser

    Då våra politiker tycker de skall göra lagar och skriver lagar som både förstör för kvinnor och mäns privatliv.

    Ni som tycker det är överdrivet bör läsa den lagen speciellt män ...


    Samtyckeslagen hindrar inte att göra så här.

    Samtyckeslagen hindrar det om den ena inte vill, har gett sitt samtycke till det.

    Om du inte har gjort upp med din partner att göra så här bör du vara lyhörd för ett "nej" eller "vill inte". Vilket iofs du alltid ska vara

    Kul att du kallar dig "juristen"...
  • Anonym (Snabb)

    Förlåt men man känner väl i regel om det är något sånär tillräckligt våt för att kunna trycka in den? Som kille alltså?

  • Anonym (Snabb)

    Tänker att killen kan väl rent fysiskt känna om det är läge eller inte genom att helt enkelt avgöra om det är tillräckligt vått?

    Dessutom tar det ju ett antal sekunder oftast innan det är dags att trycka in den..

    Ett stoppord är naturligtvis också en väldigt bra grej i sammanhanget!

  • Anonym (6)

    Jag älskar när min man tar mig när jag sover. Vi har varit tillsammans i måååånga år så han vet precis även om jag inte skulle vara sugen. Men i majoriteten av fallen så blir jag också störtblöt, det är nått med att han tar för sig som gör mig störtkåt! MEN hade det varit en kille på första natten hade det aldrig varit ok att göra så utan att frågat först!

  • Anonym (öhh)
    Anonym (freeuse) skrev 2019-10-31 20:32:48 följande:

    Är lite smått förvirrad men min tjej sa att hon har en "free use" fetish. Dvs hon tänder på tanken att jag bara sätter på henne direkt när och var jag villt (dock inte analt vilket är förståeligt) medan hon gör något annat. Hon säger att hon skulle önska om hon ligger på mage och surfar på datorn vid sängen att jag bara ska komma in, ta ner byxor/trosor och pumpa på medan hon kollar insta.

    Jag undrar bara....gör det inte ont att bara stoppa i kuken sådär utan att vara våt? eller tänder hon på det så mycket att hon kanske blir direkt-våt?

    Funderar på lite andra tillfällen för en påsättning, kanske när hon sorterar kläder i tvättrummet?


    Är inte alla flickvänner "free use" när man är tsm med dom ? Aldrig hört liknande uttryck förut, har däremot visat vem som är man o vem hon är ;) Och det har alltid gillats!
  • Anonym (EN)
    Anonym (freeuse) skrev 2019-10-31 20:32:48 följande:

    Är lite smått förvirrad men min tjej sa att hon har en "free use" fetish. Dvs hon tänder på tanken att jag bara sätter på henne direkt när och var jag villt (dock inte analt vilket är förståeligt) medan hon gör något annat. Hon säger att hon skulle önska om hon ligger på mage och surfar på datorn vid sängen att jag bara ska komma in, ta ner byxor/trosor och pumpa på medan hon kollar insta.

    Jag undrar bara....gör det inte ont att bara stoppa i kuken sådär utan att vara våt? eller tänder hon på det så mycket att hon kanske blir direkt-våt?

    Funderar på lite andra tillfällen för en påsättning, kanske när hon sorterar kläder i tvättrummet?


    Älskar det!! Älskar när min man bara sätter på mig när han känner för
  • Anonym (EN)
    Anonym (Pilla lite först) skrev 2019-11-01 00:00:46 följande:

    Oerhört korkat av honom att göra så. Jag förstår lockelsen för dig och honom att göra detta, men skulle det vara så att du blir arg på honom för något så skulle du kanske eventuellt kunna få honom fälld för våldtäkt för detta.

    Jag är livrädd för såna grejer, trots att jag vet att en del brudar vill ha det så och tycker det är avtändande om man inte tar för sig, frågar först osv. Jag ratar helt enkelt sådana med dina preferenser, hur snygg rumpa du än har där du ligger på mage :) Kan du inte ta ett "Får jag stoppa in den i dig?" eller liknande så stoppas den helt enkelt inte in. 


    Trams! Har man den typen av förhållande är det hel ok. Jag älskar när min man väcker mig med att sätta på mig
Svar på tråden Min tjej tänder på "free use"