• Anonym (Kåtis)

    Kåtare än min man

    Vet inte riktigt hur jag ska börja men känner att jag behöver ventilera mig. Jag är mycket kåtare än min man. Vi är båda 25år och har barn,hus och hela familjepaketet ihop. Jag onanerar varje dag, fantiserar, pillar, trycker upp leksaker, allt för att tillfredställa mig själv. Vi har sex ca 3-5 dagar i veckan och ändå är jag inte nöjd? Omättlig på sex.. Kollar mycket porr och har fantasier om fler som kan knulla mig (män/kvinnor spelar ingen roll).

    Går även igång på att skriva om det, som nu så kan jag knappt hålla tankarna ifrån att få bli riktigt våt och upphetsad..

    Min man tycker att vi har det bra men jag vill bara ha mer.

  • Svar på tråden Kåtare än min man
  • Ascendere
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-05 09:56:39 följande:

    Tycker väl om livet för övrigt men sjukt frustrerande att vara ?otillfredsställd?.. Min man får mig till sprutorgasmer och jag känner mig nöjd för stunden, dagen efter Har jag samma behov igen.


    Är det att du vill ha sex med flera olika partner eller vill du ha mer sex med din man? 
  • Ascendere
    Anonym (F) skrev 2019-11-05 12:45:23 följande:
    Vasektomi var mitt livs bästa val. Tungan ute
    Påverkar inte sexlusten i allmänhet
  • Emmca
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-05 09:21:38 följande:

    Vet inte riktigt hur jag ska börja men känner att jag behöver ventilera mig. Jag är mycket kåtare än min man. Vi är båda 25år och har barn,hus och hela familjepaketet ihop. Jag onanerar varje dag, fantiserar, pillar, trycker upp leksaker, allt för att tillfredställa mig själv. Vi har sex ca 3-5 dagar i veckan och ändå är jag inte nöjd? Omättlig på sex.. Kollar mycket porr och har fantasier om fler som kan knulla mig (män/kvinnor spelar ingen roll).

    Går även igång på att skriva om det, som nu så kan jag knappt hålla tankarna ifrån att få bli riktigt våt och upphetsad..

    Min man tycker att vi har det bra men jag vill bara ha mer.


    Jag är också väldigt kåt av mig. Nu är jag singel men har just börjat dejta en kille. Vi har haft bra sex än så länge men får se om han orkar med mig haha
    Tycker du ska ha dina egna stunder med onani, köpa dig leksaker som verkligen tillfredsställer dig. Varför inte chatta med någon likasinnad, inte att vara otrogen tycker jag. :)
  • Anonym (Träna)
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-05 09:55:49 följande:

    Tycker väl om livet för övrigt men sjukt frustrerande att vara ?otillfredsställd?.. Min man får mig till sprutorgasmer och jag känner mig nöjd för stunden, dagen efter Har jag samma behov igen.


    Hej TS! Du har sex med dig själv varje dag och sex med din sambo 3-5 gånger i veckan. Jag tror faktiskt inte det finns någonting du kan göra för att ändra på din sambo (det är inte som om han inte har någon sexlust), utan ni har olika sexlust och det enda du kan ändra är hur du hanterar din sexlust.

    Det finns tre olika saker som får en människa att neurologiskt må bra dvs som gör att serotoninnivåerna (det ämne i hjärnan som producerar må bra känsla) i hjärnan går upp. 1. Sex 2. Mat 3. Träning.

    Jag har i perioder när jag mått dåligt haft mer sex med mig själv och ätit mer för att må bra. Numera har jag bytt ut ätandet mot träning.

    Även om träning inte ger en orgasm så ger den (om du hittar en träning som du tycker om) en liknande känsla. Så mitt tips är att hitta en träningsform som du tycker om och ger dig kickar och fortsätt att ha sex med dig själv och din sambo.

    Ett annat tips är också att inte kolla på porr så ofta. Porr triggar igång lusten mer och tja du verkar ha lust i alla fall. Du skulle också kunna testa att inte kolla alls. Jag menar bara för att se vad som händer? 

    Lycka till!
  • Ascendere
    Anonym (Träna) skrev 2019-11-05 13:13:03 följande:
    Hej TS! Du har sex med dig själv varje dag och sex med din sambo 3-5 gånger i veckan. Jag tror faktiskt inte det finns någonting du kan göra för att ändra på din sambo (det är inte som om han inte har någon sexlust), utan ni har olika sexlust och det enda du kan ändra är hur du hanterar din sexlust.

    Det finns tre olika saker som får en människa att neurologiskt må bra dvs som gör att serotoninnivåerna (det ämne i hjärnan som producerar må bra känsla) i hjärnan går upp. 1. Sex 2. Mat 3. Träning.

    Jag har i perioder när jag mått dåligt haft mer sex med mig själv och ätit mer för att må bra. Numera har jag bytt ut ätandet mot träning.

    Även om träning inte ger en orgasm så ger den (om du hittar en träning som du tycker om) en liknande känsla. Så mitt tips är att hitta en träningsform som du tycker om och ger dig kickar och fortsätt att ha sex med dig själv och din sambo.

    Ett annat tips är också att inte kolla på porr så ofta. Porr triggar igång lusten mer och tja du verkar ha lust i alla fall. Du skulle också kunna testa att inte kolla alls. Jag menar bara för att se vad som händer? 

    Lycka till!
    Håller med, det där med att kolla porr blir lätt en vana där man blir mer eller mindre beroende av kicken man får vid orgasm. 
    Kan man bryta vanan går kåtheten ner något.
    Har experimenterat med detta och kan nästan känna två olika sorters kåthet, det ena är en mer tvångsmässigt längtan efter en kick (utlösning) medans den andra sorten är en mer genuin kåthet där jag verkligen vill knulla med en partner. 
    Den första är som du säger "omättlig", dvs ju mer porr jag kollar desto mer vill jag ha, medans den andra är betydligt mer modest.
    Har slutat kolla porr för att fokusera på den andra sortens kåthet istället...
  • Anonym (F)
    Ascendere skrev 2019-11-05 13:09:02 följande:
    Påverkar inte sexlusten i allmänhet
    Nej, men man slipper impregnera "härliga tjejer" liknande TS. Tyst
  • KimLinnefeldt

    Om sexlusten ger dig problem, om du väljer bort andra aktiviteter för att onanera, om du är otrogen, allt sånt kan vara tecken på sexmissbruk. Som annat missbruk kan man söka vård.

    Om det inte är ett problem, go for it, girl!

  • Anonym (En till)
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-05 09:21:38 följande:

    Vet inte riktigt hur jag ska börja men känner att jag behöver ventilera mig. Jag är mycket kåtare än min man. Vi är båda 25år och har barn,hus och hela familjepaketet ihop. Jag onanerar varje dag, fantiserar, pillar, trycker upp leksaker, allt för att tillfredställa mig själv. Vi har sex ca 3-5 dagar i veckan och ändå är jag inte nöjd? Omättlig på sex.. Kollar mycket porr och har fantasier om fler som kan knulla mig (män/kvinnor spelar ingen roll).

    Går även igång på att skriva om det, som nu så kan jag knappt hålla tankarna ifrån att få bli riktigt våt och upphetsad..

    Min man tycker att vi har det bra men jag vill bara ha mer.


    Känner igen det där, då jag är likadan..svårt att känna mig riktigt nöjd och då får jag dåligt samvete att jag vill ha mer sex när mannen är nöjd. Var någon som sa till mig en gång att tjejer är som kåtast mellan 25 -30 år ungefär, kanske stämmer det? Jag vet inte, men uppenbarligen på oss..haha 
    Men jag tänker njuta så länge jag är kåt för man vet aldrig när det vänder. Och så länge det inte skadar någon annan så är det väl bra att man lösa det på egen hand.
Svar på tråden Kåtare än min man