• Anonym (??)

    Tips på hur jag kan slicka min flickvän till orgasm!

    Som tråden heter. vill gärna uppdatera min teknik för att överraska henne. gärna många tips som vi alla kan ta del av.
    Från tjejjer hur ni vill ha det och från killar hur ni gör...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-28 23:35:34:
    Tack för alla svar men någon mer??

  • Svar på tråden Tips på hur jag kan slicka min flickvän till orgasm!
  • Anonym (kille)

    Själv har jag en flickvän som inte vill få oralsex, men jag tycker ju att det vore riktigt roligt att kunna ge henne ändå. Någon som har några tips på hur jag ska gå tillväga?

    Nog för att jag kan få henne att komma med fingrar och vanligt sex, men ibland vill jag ju bara ge henne utan att få något tillbaka. Tycker oralsex känns som ett så bra sätt att säga "jag älskar dig"..

  • Anonym (Ljuvligt)

    Min kille är fantastisk på att slicka! Han börjar med smek och försiktiga kyssar på blygdläpparna. Sen slickar han hela musen nerifrån och upp ett tag, med bred och mjuk tunga. När han märker att jag vill ha mer suger han försiktigt in klittan mellan sina läppar. Han kysser och suger på den nästan som om den vore en kuk, hela tiden försiktigt och mjukt men intensivt. Ju mer jag närmar mig, desto kåtare blir han och det är underbart att komma mot hans halvkvävda stönanden.

    Ibland har han två fingrar i mig samtidigt, jätteskönt att få nåt att knipa om men inte nödvändigt.

    Så gör min kille och det funkar för oss! :)

  • panicorion
    Alphamale skrev 2007-12-11 16:02:05 följande:
    Jag brukar ta bäret mellan tummen och pekfingret och gnugga hårt. Då skriker de alltid rakt ut så verkar komma på en gång.
    Ledsen men min första tanke var ja jag fattar varför de skriker.. har inte mycket mer att säga än aj...Men det finns säkert kvinnor som tycker om det så menar inget illa..
  • Anonym (vill testa)
    Trident skrev 2008-01-15 13:21:45 följande:
    Enkelt!

    Förutsättningen är att ni båda har jobbat med att tända upp varandra ordentligt. Annars är det bara att lägga ned. Lägg henne på rygg med svagt uppdragna, särade knän. Trixet är sedan att komma åt från ovansidan: välrakad haka på klittan och munnen för öppningen. Lägg dig bredvid på mage/knä. Typ en 69 fast klivit av.

    Hon ska njuta, inte jobba.

    Tänk att din tunga är en kuk med full rörlighet och känn efter vad som ger utdelning. Jag får full pott när jag slickar insidan av fittans nedre del så långt in jag kommer åt. Pang! Fontänorgasm direkt. Hakan stimulerar klittan och tungan resten. Tryck ganska hårt och konstant.

    //
    Kan verkligen tro att detta skulle fungera på mig låter intressant
  • Invisibleme

    Varför förutsätter alla att det är en man som skall slicka? Bara en fundering. Det finns många av oss tjejer som gillar tjejer.

  • BeenAround

    Intressant... ok, Jag är gammal nog att gått den långa vägen med att slicka en kvinna till orgasm.... Först och främst!!! Ingen tjej/kvinna är lika, så fråga, var försiktig när ni kommer till det stadiet... Klipp för i he``lvete naglarna och fila dom... ingen tjej gillar att bli riven, oavsett om dom gillar lite tuffare tag....
    Sen.... Det finns inget mer upphetsande i världen än ett förspel,,,, Jag brukar anordna allt innan om jag har tid, lite gott på bordet, ett varmt bad (vi delar) och sen massage... både för henne som för mig... sen kan du börja närma dig hennes fitta, men det är hennes vilkor inte dina, jag älskar att gå ner på henne och jag kan hålla på säkert aldeles för lång tid, hon brukar stoppa mig och säga till att hon vill bli knullad ordentligt... så regel ör kommunikation, förspel som ni kan njuta av tillsamans, och till sist hon kommer att tala om för dig när det är dags att knulla ordentligt och oftast så tar den biten ingen tid i det läget... Hon har redan haft ett antal orgasmer om du gör rätt och lystnar på henne... du har en chans och sen tar det en stund för dig att vakna igen,,, min fru är "lätt" på så sätt men alla tjejer är olika.... 

  • Hashim

    Doppa ett finger i din egen röv!! Samtidigt så slickar du hennes fitta rejällt!! Like she want it to se you be fucked make her hornier and thar make you lick good even if you lick bad;)

  • Man64u

    Det finns förstås ingen tumregel, alla tjejer gillar olika och det gäller att lära sig vad just din tjej gillar, fråga, exprementera.
    Jag har slcikat tjejer som inte gillar att man suger in klittan för hårt, adnra gillar. nån vill känna tungan cirkulera ömt runt klittan samtidigt som musen pullas ömt....nån vill själv sära läpparna som man kommer åt ordentligt andra föredrar att man särar läppar ....etc etc...pröva o njut   underbart att slicka mus.....


    X Dreams FL vuxengrupp
  • lasse1974
    Anonym (vill) skrev 2007-12-22 22:00:47 följande:

    Snyft, ja önskar att ja skulle våga släppa till min kille å slicka mig,,,men de känns bara obekvämt,,är såå rädd å lukta dåligt.. =( är nån spärr där som sitter.. Ja tro ja har för mkt killkompisar å man hör hur dom prata om sina ex å sina tjejer hur illa dom lukta å så =((


    Jag har slickat både nyskrubbade och dom som inte blivit tvättad den dan, otvättat är bäst, slickar jag vill jag känna smaken och doften av fitta, inte slicka en tvål. Klen karl som inte fixar kroppsdoft.
  • binge

    Bumpar här: näe för det finns kvinnor som kan lukta något så kolossalt illa i underlivet att en surströmmingsburk är rena bästa jämförelsen. Tack annars för många bra tips!

Svar på tråden Tips på hur jag kan slicka min flickvän till orgasm!