• lottii

    Visst älskar alla Zlatan?

    Zlatan, Zlatan
    I love you
    Ich liebe dich
    Zlatan Ibrahimovic

  • Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?
  • cheche

    Zlatan har vart med o vunnit guld i Holland.
    Han var med och vann (lagets viktigaste spelare många år)
    vartenda år han spelade i italien.
    Barcelona var villiga att betala (med Eto inräknat) ca 750 miljoner kronor för honom.
    Ni säger att han har något att bevisa, vad är det ni ser som ingen annan ser?
    Pep guardiola håller inte med, Mourinho håller inte med, men ni vet väl bättre.!
    Zlatan kan bättre i landslaget men självklart beror det till stor del på omgivningen.
    Handen på hjärtat, hur många spelare utom Zlatan skulle ens ta en trupplats i någon av de bästa lagen?(talar landslag nu).
    Sedan den där myten om att landslaget spelar bättre utan Ibra.
    Det kommer ju från den där hemmamatchen mot Spanien i kvalet till Em.
    En enstaka match där faktiskt Elmander var på topp.
    Nu kan väl ingen komma och påstå att ett anfall med Elmander Berg skrämmer någon.
    Tyvärr väcker Zlatan väldigt mycket känslor, på gott och ont men så är det bara.

  • Samsmamma

    Nej älskar inte Zlatan. Han är en bra spelare men herregud det finns många som är bättre.

  • lottii

    Guldbollen till Zlatan. Zlatan är grym.

    Måste ändå säga att det var dåligt att han inte kom på galan.....

  • MassiiMotoo
    lottii skrev 2009-11-10 20:09:39 följande:
    Guldbollen till Zlatan. Zlatan är grym.Måste ändå säga att det var dåligt att han inte kom på galan.....
    Han fick inte av sin nya tränare...
  • MassiiMotoo
    MassiiMotoo skrev 2009-11-10 20:27:36 följande:
    Han fick inte av sin nya tränare...
    typ deras policy eller vad tusan de var ..
  • lottii
    MassiiMotoo skrev 2009-11-10 20:27:36 följande:
    Han fick inte av sin nya tränare...
    Jag fattade det så också. Mer dåligt av de då. Men de kunde fixat med privatplan till honom så han inte hade missat något.....

    Hoppas inte han tackar nej till landslaget.
  • lottii

    EL Clasico
    Jag säger ZLATAN

    Hur stor är inte denna fotbollsspelare?

  • Olw

    Nej!
    Zlatan är inte min favorit precis!
    Visst kan han spela boll men många av hans mål hade tom min farmor kunnat prickat in, jag menar hans lagkamrater serverar honom så otroliga passar!

  • lottii
    Olw skrev 2009-12-01 18:21:53 följande:
    Nej!Zlatan är inte min favorit precis!Visst kan han spela boll men många av hans mål hade tom min farmor kunnat prickat in, jag menar hans lagkamrater serverar honom så otroliga passar!
    Absolut han omger sig av andra spelare i absolut världsklass.
    Men de mål han gör (bland annat det enda i matchen i söndags) är inte så lätt som det kan se ut. Inte ens din farmor hade fixat det
  • Gnagarn
    Olw skrev 2009-12-01 18:21:53 följande:
    Nej!Zlatan är inte min favorit precis!Visst kan han spela boll men många av hans mål hade tom min farmor kunnat prickat in, jag menar hans lagkamrater serverar honom så otroliga passar!
    Svårigheten för den absoluta majoriteten är väl att var så bra att man ens får beträda samma fotbollsplaner som dessa skickliga lagkamrater. Det är ju inte direkt så att Elmander eller Rosenberg fått långtidskontrakt med toppklubbar som Juventus, Inter och Barcelona. Och om det vore medspelarnas förtjänst borde ju Cruz och Balotelli gjort lika många mål som Ibra i Inter? Och om det nu var medspelarnas skicklighet det hängde mest på borde väl Henry avgort El Classico redan i första. Han hade samma medspelare då och till och med 1 mer under större delen.. .

    Kontigt att Zlatan kritikerna inte vågat träda fram i tråden jag skapat där jag frågar varför de är kritiska till honom. Om det är för hans fotbollskunnandes skull eller hans attityd eller kanske tillochmed hans bakgrund som är orsaken...
  • lottii
    Gnagarn skrev 2009-12-01 22:13:16 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-83/m48690910.htmlEn tråd som vänder sig till Zlatankritiker som jag vet finns där ute. Tyvärr har de lyst med sin frånvaro.....
    Nej där vågar de nog inte yttra sig......
    Har börjat förstå att folk vågar mest yttra sig om man har möjlighet att vara anonym! Inte så många som klarar stå för sina ord....

    Sen hur man inte kan tycka att Zlatan är en bra spelare anser jag inte kan någonting om fotboll. Zlatan är grym.
  • Gnagarn
    lottii skrev 2009-12-02 14:29:19 följande:
    Nej där vågar de nog inte yttra sig......Har börjat förstå att folk vågar mest yttra sig om man har möjlighet att vara anonym! Inte så många som klarar stå för sina ord....Sen hur man inte kan tycka att Zlatan är en bra spelare anser jag inte kan någonting om fotboll. Zlatan är grym.
    Möjligt att folk är så fega, trots att de flesta är anonyma iallafall här på FL. Inte driekt så att folk stoltserar med RL namn som nick eller sitt telefonnummer....

    Men du kanske har rätt. Trodde dock folk var mer rakryggade än så fega....
  • Disco

    Självklart! Han är kung! och BETYDLIGT större ute i Europa än vad vi i Sverige begriper. I Europa är fotboll inte en sport utan en religion där Zlatan kanskeinte är Messias själv ännu men på väldigt god väg..., väldigt god väg......

  • MotorcycleEmptiness

    Tycker den här killen haft en dålig utveckling på det personliga planet sedan Sverige kvalificerade sig till VM 2018.

    Framstår mer och mer som en sorglig människa, enligt mig.

  • KarinMaHedberg
    Jag har börjat backa från att tycka han är en superman Zlatan.
    Jag tycker alla hans blodiga skallningar är totalt onödiga och det är inte lite fula tacklingar han gör. 
    Fortfarande åt det labila hållet och varför skada/smärta ngn så. 
    Han borde gå vidare i livet som alla andra - alla vet att våld föder våld. 
    Han skall vara vid Helenas sida då han satt barn till jorden med henne. 
    DET hade gjort honom ödmjuk och respektfull.
    Väljer man ungkarlslivet är det inte så säkert man mognar. 
    Han kommer heller inte bli fri 40-årskrisenom han inte börjar acceptera åldrandet.
    Salming blev legend och var känd där oxå men var definitivt mer samlad och vuxen. 
    Han sålde hälsokost och var nöjd med det.
    Gillar man inte åldrandet - då får man kris och blir nojig så fort ett ålderstecken kommer.
    Hoppas han växer upp snart och tar tag i sitt liv. /Vit saga
Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?