• Anonym (Anonym milf)

    Jag vill förstöra ett äktenskap...

    ...och inte vilket som helst, utan ett lyckligt. Jag vill hitta en snäll fin trogen karl som inte har en tanke på att nånsin vara otrogen mot sin fru och förföra honom såpass grundligt att han lämnar fru och barn.

    Ni vet en såndär genomfin lycklig familj där alla är snälla och älskar varandra, fina, kristna goda människor med ett fint monogamt sexliv. Så bara dyka ner som en bomb, fast en supersexig bomb och sabba allt det där med min sexighet. Knulla honom såpass att han blir helt galen i mig och inte kan tänka klart...

    Gråtande barn, skilsmässa totalt uppslitande och plågsamt. Sedan dumpa karln som blir alkoholist och dekar ner sig i sin fylla och depression.

    Frågor på det?

  • Svar på tråden Jag vill förstöra ett äktenskap...
  • eMund

    Tror TS underskattar de band man bygger upp inom en familj. Personligen tycker jag att det är avtändande med en för utmanande tjej. Känns som en osäker person som inte klarar vuxenlivets alla utmaningar.

  • Anonym (Ma)

    Kul grej, lite som ett långsiktigt prank.

    Finns ju tyvärr ett litet problem, mannen.

    Skulle tippa på att dom flesta inte är trogna för att dom inte har nått val.

  • Anonym (what?)

    Alltså, det är förvisso inte fredag idag, men jag hoppas innerligt att detta är en trolltråd. Är det inte det, tja... Då bör nog TS söka hjälp för sin narcissism/sociopati. Vem fan vill skada någons barn..? Hur fan kan man planlägga för att förstöra barns relation till sin far? Jag förstår verkligen inte.

  • Anonym (Du är äcklig!)

    Blähhhhh! Skriver inte sånt saker!

  • Nomanisanisland
    Anonym (Anonym milf) skrev 2015-12-20 19:53:57 följande:

    ...och inte vilket som helst, utan ett lyckligt. Jag vill hitta en snäll fin trogen karl som inte har en tanke på att nånsin vara otrogen mot sin fru och förföra honom såpass grundligt att han lämnar fru och barn.

    Ni vet en såndär genomfin lycklig familj där alla är snälla och älskar varandra, fina, kristna goda människor med ett fint monogamt sexliv. Så bara dyka ner som en bomb, fast en supersexig bomb och sabba allt det där med min sexighet. Knulla honom såpass att han blir helt galen i mig och inte kan tänka klart...

    Gråtande barn, skilsmässa totalt uppslitande och plågsamt. Sedan dumpa karln som blir alkoholist och dekar ner sig i sin fylla och depression.

    Frågor på det?


    Eftersom du startat tråden som en tramstråd så finns det ju inget vare sig att säga eller kommentera.
  • Anonym (Anonym milf)
    Lord Hans skrev 2015-12-21 22:08:10 följande:

    Men varför sätter du inte igång ts? Det borde ju inte vara nått problem att förföra nån för en "supersexig bomb" som du?
    Om du verkligen vill det men inte har lyckats ännu så låter det nästan som att du skulle vara lite efterbliven? Är du det? Du vet inte hur man gör och behöver råd? Eller är det så att du är ful som stryk kanske? Du ser ut som en struts så ingen lycklig snubbe vill ha dig?

    Håll oss inte på halster, berätta nu för oss hur det är. Är du ful eller korkad?


    Jag kan ju inte bara sätta igång fattar du väl? Jag måste ju se först om han är en sån typ som vill ligga runt eller den trogna typen. Jag vill bara ha den trogna typen, inga Victoria Milan-typer eller såna som har affärer eller knullar på konferenser. ingen sån. Utan en snäll, trogen man i ett lyckligt äktenskap. Nej, jag har inte gjort det förut, för jag har märkt att de jag fösökt med varit alldeles för lätta. Säger man inte nej många gånger innan man till slut inte pallar mer och tappar kontrollen är man inte den trogna typen.

    Jag är varken ful eller korkad, haha.
    molly50 skrev 2015-12-21 22:09:03 följande:
    Men om du lyckas få en gift man så är han ju inte precis den trogna typen. Har du tänkt på det?
    Och vad är det som säger att han inte kommer att göra samma sak mot dig sen,i så fall?

    Jag tycker det är sorgligt med bittra människor som inte kan unna andra lite lycka.
    Avundsjuka är en vidrig egenskap.
    Svaret jag skrev till Lord Hans passar in här med. Jag tänker dessutom inte behålla honom längre än att jag hunnit sabba så att det inte går att reparera!

  • Hugful80
    Anonym (Anonym milf) skrev 2015-12-20 19:53:57 följande:

    Frågor på det?


    Hur känns det att vara kille, under 18 och skapa trådar där du utger dig att vara kvinna?
    För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • Anonym (Haha!)

    Det är FANTASTISKT kul att se hetsen i denna tråd! Oj vad folk blir arga! Pissluder, sliddjur, slyna - vad många tuffa ord ni kan! :D Varför inte bara rycka på axlarna, det är ju uppenbarligen en månniska som vill provocera lite, HUR kan man gå igång på alla cylindrar??!! Tur att de ligger i sandlådan, för jag ser inte till många vuxna här. :)

  • Anonym (På riktigt)

    Nu är tråden troligen bara skapad för att provocera er, men jag hade faktiskt en väninna som höll på så. Hon var alltid lite lösaktig, men sen så såg hon det som en sport att ragga upp upptagna män. Det gav henne någon sorts uppfattning/bekräftelse att hon var helt oemotståndlig att t.om den perfekta familjefadern inte ens kunde motstå henne. Så det förvånar mig inte att det finns personer som systematiskt riktar in sig på upptagna män. Lika så har min man en gammal kompis som under åratal dragit över upptagna kvinnor, han hade ingen skam i kroppen utan ragga på dom när partnern var i samma rum, och han lyckade nästan alltid.

    Personligen ser jag inte vad man ska bli så upprörd över, jag antar och hoppas att min man (precis som jag) ser mer i vårt förhållande än att kasta bort det på ett ligg. Frestelser kommer alltid att finnas, men livet är väl mer än så. Skulle han falla i fällan så är det väl honom jag ska vara besviken på och inte att tjejen ser frestande ut. 

  • Tecum
    Anonym (På riktigt) skrev 2015-12-22 18:36:50 följande:
    Nu är tråden troligen bara skapad för att provocera er, men jag hade faktiskt en väninna som höll på så. Hon var alltid lite lösaktig, men sen så såg hon det som en sport att ragga upp upptagna män. Det gav henne någon sorts uppfattning/bekräftelse att hon var helt oemotståndlig att t.om den perfekta familjefadern inte ens kunde motstå henne. Så det förvånar mig inte att det finns personer som systematiskt riktar in sig på upptagna män. Lika så har min man en gammal kompis som under åratal dragit över upptagna kvinnor, han hade ingen skam i kroppen utan ragga på dom när partnern var i samma rum, och han lyckade nästan alltid.

    Personligen ser jag inte vad man ska bli så upprörd över, jag antar och hoppas att min man (precis som jag) ser mer i vårt förhållande än att kasta bort det på ett ligg. Frestelser kommer alltid att finnas, men livet är väl mer än så. Skulle han falla i fällan så är det väl honom jag ska vara besviken på och inte att tjejen ser frestande ut. 
    Men dom här som "alltid lyckades", valde de inte personer där de kände att chansen att lyckas var störst? Om man sysslar systematiskt med förförelse får man en stor människokännedom. Märker de att bytet inte är med på noterna  går de genast på nästa, eller...?
  • Anonym (På riktigt)
    Tecum skrev 2015-12-22 19:27:34 följande:
    Men dom här som "alltid lyckades", valde de inte personer där de kände att chansen att lyckas var störst? Om man sysslar systematiskt med förförelse får man en stor människokännedom. Märker de att bytet inte är med på noterna  går de genast på nästa, eller...?
    På den tiden var det många nya förhållanden så få som var stadiga. Men även när han var på krogen så såg han det som en utmaning att fånga en kvinna med ring på fingret. Han är snygg, charmig och lägger fram stöten som "ointresserad" dom börjar prata på vänskaplig nivå och sedan kysser han och drar med henne hem. Jag har aldrig sett honom misslyckas, väninnan lägger bete och nappar dom lite så slukar hon dom sen. Båda ser bra ut, är charmiga, vältaliga och fångar upp intresset. Dom har övat en hel del så att säga.
  • Anonym (The marrying type)
    Stiffin skrev 2015-12-21 21:45:47 följande:
    Är det framgång att ha förlovat sig tre gånger? Jag ser det snarare som framgång att ha förlovat och gift sig så få antal gånger som möjligt. Du är så skev i ditt tänk att det är skrämmande.
    Eller så har du lite mindre livserfarenhet och har inte insett än att människor kan växa isär och vilja olika saker med sitt liv, även om kärleken var stor från början.

    Det kan hända efter 5 år, eller 10 eller rentav 30 eller mer.


  • Anonym (xx)

    berätta varför du kallar dig "milf" och har lust att förföra en gift småbarnsfar 

    jag får inte ihop det. såvida det tänkta offret inte är väldigt ugn då förstås- och du gammal

  • Furienna
    Anonym (Haha!) skrev 2015-12-22 18:25:15 följande:

    Det är FANTASTISKT kul att se hetsen i denna tråd! Oj vad folk blir arga! Pissluder, sliddjur, slyna - vad många tuffa ord ni kan! :D Varför inte bara rycka på axlarna, det är ju uppenbarligen en människa som vill provocera lite, HUR kan man gå igång på alla cylindrar??!! Tur att de ligger i sandlådan, för jag ser inte till många vuxna här. :)


    Kanske det beror på att TS skriver något väldigt fult, även om det egentligen  är en skämttråd. Många har gått genom liknande situationer i verkligheten och fått bära på sorg genom livet. Att skriva om att såra vuxna människor (den eventuelle mannen och hans fru) är nog grymt. Men att hon också skulle vilja få de eventuella barnen att gråta är oförlåtligt, även om det är menat som ett skämt. Vad finns det för roligt med gråtande barn?
  • molly50
    Anonym (Anonym milf) skrev 2015-12-22 16:22:54 följande:
    Jag kan ju inte bara sätta igång fattar du väl? Jag måste ju se först om han är en sån typ som vill ligga runt eller den trogna typen. Jag vill bara ha den trogna typen, inga Victoria Milan-typer eller såna som har affärer eller knullar på konferenser. ingen sån. Utan en snäll, trogen man i ett lyckligt äktenskap. Nej, jag har inte gjort det förut, för jag har märkt att de jag fösökt med varit alldeles för lätta. Säger man inte nej många gånger innan man till slut inte pallar mer och tappar kontrollen är man inte den trogna typen.

    Jag är varken ful eller korkad, haha.
    molly50 skrev 2015-12-21 22:09:03 följande:
    Men om du lyckas få en gift man så är han ju inte precis den trogna typen. Har du tänkt på det?
    Och vad är det som säger att han inte kommer att göra samma sak mot dig sen,i så fall?

    Jag tycker det är sorgligt med bittra människor som inte kan unna andra lite lycka.
    Avundsjuka är en vidrig egenskap.
    Svaret jag skrev till Lord Hans passar in här med. Jag tänker dessutom inte behålla honom längre än att jag hunnit sabba så att det inte går att reparera!

    Av vilken anledning då? Vad får du ut av det?

    Nu ser jag ju att tråden ligger i sandlådan så jag förstår ju att det här bara är trams. (Eller så har du redan lättat på korken till glöggflaskan)
    Men om det,mot förmodan,skulle vara sant så vill jag bara säga att avundsjuka och bitterhet är två vidriga egenskaper.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Ojdå)
    Anonym (Anonym milf) skrev 2015-12-20 19:53:57 följande:

    ...och inte vilket som helst, utan ett lyckligt. Jag vill hitta en snäll fin trogen karl som inte har en tanke på att nånsin vara otrogen mot sin fru och förföra honom såpass grundligt att han lämnar fru och barn.

    Ni vet en såndär genomfin lycklig familj där alla är snälla och älskar varandra, fina, kristna goda människor med ett fint monogamt sexliv. Så bara dyka ner som en bomb, fast en supersexig bomb och sabba allt det där med min sexighet. Knulla honom såpass att han blir helt galen i mig och inte kan tänka klart...

    Gråtande barn, skilsmässa totalt uppslitande och plågsamt. Sedan dumpa karln som blir alkoholist och dekar ner sig i sin fylla och depression.

    Frågor på det?


    Nej ingen fråga, men du behöver nog en bra KBT-terapeut eller något, såvida det inte är något åt psykiatriska sidan
Svar på tråden Jag vill förstöra ett äktenskap...