• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • jesslin

    Du har väl plus mossan. Då kan byta nick, kostar en slant.
    Måste också hålla med de övriga.

    Spännande Linus.

    Ja, jag är hemma idag då eftersom läkaren sjukskrev mig veckan ut. Ser snyggare ut för jobbet. Djävla förkylning som aldrig släpper, dessa dagisbaciller.

    Sofia har varit ledsen denna veckan då hon blivit lämnad på dagis. vet att det går över snabbt, men känns ju i föräldrarhjärtat- mest f som lämnar då. jag var med igår.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • MyFine

    Mossan: Spara ner bilderna på din dator först om du inte har dem där. Sen så kanske det är en bra idé att inte ha bilder i galleriet? Eller göra det skyddat iaf, så bara dina vänner kan se.

  • mossan

    ozzan- jag har redan ändrat så att bara mina vänner kan se i galleriet.. vilket påminner mig om att lägga till dig också kul m bilder ju.. men jag har d så bara vännerna kan se from nu iaf.

    har de flesta bilderna i datan redan men d e ett himla krångel o lägga upp dem igen.. får kanske göra íkväll lr nå när amira sover..

    d jag kan tycka e jobbigast här hemma just nu e att jag inte ens kan plocka undan efter frukosten utan att amira är på nåt o gör nåt hon inte ska göra.. jag måste fan passa henne non stop.. hon kan inte vara i ett annat rum utan o förstöra nåt ju.

    när jag gjorde d så hann hon hälla ut allt salt i min säng o förstöra klockradion.. nu är hon instängd på sitt rum.

  • Aros

    Hemma från tandläkaren. Måste tillbaka nästa vecka igen. 4 j-vla besök pga en tand. *morrar*

    linus!! Spännande! Vad händer? *hoppar å studsar*

    mossan: ha henna till att hjälpa till att plocka undan. Då ser du vart hon är och sysslar med och hon får vara tillsammans med mamma och blir glad för det. Dem dagarna Agaton vägrar allt här hemma låter jag faktiskt disken stå tills jag lämnat honom på dagis. Inte snyggt, men jag tar det så snart jag är hemma igen.

    Jag har ont i munnen (blåsor på tungan plus tandläkarbesök), ont i nacken (sovit dåligt) ont i händerna och ont i foten (reuma) och det regnade i morse. Och ändå är jag på strålande humör idag! Ibland räcker det med att klockan ringer 5 minuter för tidigt för att man ska vara halvbutter hela dagen och vissa dagar så är man superglad oavsett. Knäppt. Rolling Eyes Kan visserligen ha att göra med att sambon är hemma igen. love1 Dessutom har jag kommit i julstämning. Santa  Det är inte ens november än och jag har alltid hatat julen! Kanske jag har en hjärntumör?

    Nää nu ska jag poppa musik och städa köket.
    Signrandr:ffxi5: 


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • mossan

    d känns som hon gör saker för o jävlas riktigt.. hon går alltid in på MITT rum m allt o lägger kakor i sängen lr häller salt på golvet.. d e inte första gången hon häller ut saltet..

    allstså d har INGET m o göra att jag sitter här.. d e väl bara helt normalt att man ska kunna få plocka undan efter frukosten utan att hon ska hitta på nåt sånt här..

    har nu krypit på alla fyra i mitt sovrum o sopat upp en överfull sopskyffel full m salt.. o halva sängen hade ocskå ett tjockt lager salt.. jag blir tokig på sådana här saker ju.. inte ens en liten enkel grej kan jag göra.. inte underligt om jag river mitt hår av o ha henne hemma om dagarna... d går inte.. MEN hon visar ALDRIG den här sidan när någon annan är med då är hon såååååååååå snäll så ingen kan tro att d jag säger stämmer.. de tror bara att jag gnäller väldigt mkt i onödan på henne.

    hon är såååå medveten om när hon gör nåt hon inte får o d känns verkligen som att hon gör d för o göra d  surt för mig.

    nåja.. färdig gnällt.. nu ska vi gå o se tv ihop iaf.

  • mossan

    Aros-- hon ska ju inte på dagis idag förräns vi ska på gamla dagiset på e.m för avslutningsfest.. o hon vill inte hjälpa till.. hon bara springer iväg.  o jag brukar bara plocka in mjölken och smöret efter frukost o ta resten senare.. men inte ens d kan jag göra utan att hon hittar på nåt sånt här..

    nu e dörren till mitt rum låst iaf.. inget mer bråk därinne.. hon har redan haft sönder klockradion säkert 10ggr.

  • Wyrm

    Gomorron

    Idag är det svinkallt men solen skiner. Då är kylan ok. -2,3 var det imorse. Jag är rädd att jag kanske klädda Mune för mycket men han kommer inte att frysa iaf.

    linus: Yay! Spännande!

    Min ägglossning har varit så nu börjar den deprimerande och oroande väntan på att se om mensen kommer eller inte. Usch, jag tycker eg inte om det här. Jag önskar att jag inte visste när jag har ägglossning.

    Aros: Härligt att sambon kommit hem! Mindre härligt med allt ont och tandläkare och annat dumt. *kramar*

    När jag hämtar Mune från dagmamman idag tror jag att han och jag ska gå hem och baka drömtårta. Då blir nog sambon/pappan glad.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!