• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • TantG

    jag kanske skall gå till centrum ENSAM...  vilket äventyr!


    *våga vägra smileys*
  • Gonzo

    Jag kom iväg till mässan trots allt. En god vän hade inget att göra så vi drog UTAN barn!
    Köpte lite nappar och ritpennor men var inte helt imponerad av utbudet. Det var bättre förra året, mycket för små små bebisar och lite för de äldre.

    Kvällen blir väldigt lugn.

    Imorgon ska det städas och bakas.

    Ja, jag kommer mest troligt inte överleva de två veckorna med svärisarna... försöker ha ett öppet sinne! De kommer ju hela vägen från utomlands så lite gästvänlig måste jag ju vara

  • isolita

    OMG Tant.
    Gå till centrum ensam när man har en nyföding är lika mycket äventyr som att gå på kvarterskrogen när man har en 6-månaders bebis

  • vanna k

    Och jag är ensam hemma hela eftermiddagen.
    Tittade ut genom fönstret när Kottmannen gick iväg med Fjosak i handen och Paron i vagn och blev helt varm där jag antar att hjärtat sitter. Jag har två alldeles riktiga barn! Och en Kottman! De är så fina allihop

    Hm. Kanske ska dra ner dosen lite på mina lyckopiller. Men ändå.

  • Moja

    Nu har vi fikat. Ska ta en prommis. De säger att det inte är så halt längre. Senaste veckan har det varit omöjligt.

  • isolita

    Känner igen känslan Vanna
    Ibland när man tittar ut på gården och ser sin snubbe stå där och gunga en liten tjej i en gunga medans lillebror sitter i vagnen och tittar på...

  • Fiafiber

    Vi var på barnadiset på kalas, för tidigt för att träffa mamajang - helt hysteriskt, men kalle tyckte det var underbart med bollhav.
    Hypokondrikern i mig såg baceluskerna frodas...

    Sen åkte vi till ikea, det var hysteriskt... shit vad mkt folk.
    Måste lära mig att åka utan bärhjälpen, han fixar inte det där.


    ♥Kalles mamma♥
  • Moja

    Ååååh va skönt det var med en promenad!! Jag har inte varit ute sen förra lördan.

    Va kul det vore med något typ barnadiset här hemma. Här hemma har de inte fattat vilken marknad småbarnsfamiljer är. Ett prisvärt café med plats för barnvagnar och aktiviteter för barn skulle bli välbesökt.

  • Hilti

    *Urk* Max spyr nå. Stackars unge, han får typ allt nå for tiden.


    Allting har en ende, pölsa den har to
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!