• MymlanB

    Dina bästa trosor? **tipsa mig - människan med dom sunkigaste trosorna i Sverige**

    Hallå!

    Jag har bestämt mig för att ta ett samlat grepp om min tros-situation! Jag skäms nämligen... och stackars min man

    Jag gillar:
    Typ hipster-modell eller liknande (inga string eller annat obekvämt)
    Den "sportiga"-stilen - snarare än spets

    Så vilka tycker du är bäst och varför? Tipsa mig innan jag går ut och bränner massor med slantar på dåliga trosor och ser lika taskig ut igen om ett år

    hej hej
    Mymlan

  • Svar på tråden Dina bästa trosor? **tipsa mig - människan med dom sunkigaste trosorna i Sverige**
  • MymlanB

    Tack för tipsen! Ska prova PerGs trosor också - de såg sköna ut.
    Var hittar jag Ella May?

  • konkelbär

    Köp billiga med söta mönster på, typ tag tre betala för två på Lindex. De är så billiga så att du med gott samvete kan slänga och köpa nya regelbundet.

  • Polargirl
    Nyfiken gul skrev 2009-03-04 23:53:06 följande:
    ...och gör som jag: Använd menstrosor! Då slipper du sunka ner hela troslådan. Ha 4-5 par trosor som du använder endast under mensen så är dina vanliga trosor fräscha och trevliga längre.
    Men du har väl mensskydd av nått slag? {#lang_emotions_surprised}
    I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures.
  • konkelbär
    Polargirl skrev 2009-03-06 09:41:56 följande:
    Men du har väl mensskydd av nått slag?
    Mensskydd kan både svika och läcka.
  • Junior mint

    Jag tar nog också Per G's tips! De var snygga, och utan ett stort resor band som typ BjörnB. Är även trött på lindex/hm/kappahl typ av trosor som jag alltid köper.
    Har också bestämt mig för att vara lite mer ordentlig och börja vika ihop dem i lådan istället för mitt vanliga trycka ner i en stor hög. För att de skall vara trevligare att ta fram. Få se hur länge jag orkar med det...

  • skorpionen80

    Nyfiken gul skrev 2009-03-04 23:53:06 följande:


    och gör som jag: Använd menstrosor! Då slipper du sunka ner hela troslådan. Ha 4-5 par trosor som du använder endast under mensen så är dina vanliga trosor fräscha och trevliga längre.
    På vilket sätt blir trosorna sunkigare under mens?
  • PerG
    MymlanB skrev 2009-03-06 09:36:10 följande:
    Tack för tipsen! Ska prova PerGs trosor också - de såg sköna ut.Var hittar jag Ella May?
    Det är inte MINA trosor! ;)..
Svar på tråden Dina bästa trosor? **tipsa mig - människan med dom sunkigaste trosorna i Sverige**