• Anonym (Melody)

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Pärlan

    måste få fråga er kvinnor som gillar det här, är det enbart något ni gör med era män? om inte hur kommer man då i kontakt med er? ;)

  • Anonym (Jag)
    Anonym skrev 2011-04-09 13:38:20 följande:
    Ja jag fick en chock för han började när vi pratade i telefon och berättade vad han ville göra med mig och sedan började han smeka och runka sig själv , det hördes jättetydligt i telefon. Till slut gick det för honom och han undrade om jag tyckte att han var knäpp? Jag tycker att det var jättehärligt att höra honom stöna och fantisera vad han skulle göra med mig om jag var där, själv blev jag istället alldeles tyst och visste knappt vad jag skulle göra. Kände mig som fem år. Men jag gillar att lyssna så om jag skulle få se honom göra det skulle vara ännu härligare! Men vad tror ni, eftersom han gör det i telefon så borde han väl inte ha något emot det "live" heller??
    Hänger inte riktigt med. Vem skriver du om? Nån du bara träffat på nätet eller i telefon?
  • Anonym

    Undrar varför så många män vill att tjejer ska se på när de runkar. Det finns ju zillioner runkande killar som vill visa upp sig på div. chattställen. Jag och mina tjejkompisar har fått förfrågan så många gånger att vi har tappat räkningen för flera år sedan.
    Jag känner inget behov alls av att visa upp mig för främlingar.

  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-04-09 16:56:21 följande:
    Undrar varför så många män vill att tjejer ska se på när de runkar. Det finns ju zillioner runkande killar som vill visa upp sig på div. chattställen. Jag och mina tjejkompisar har fått förfrågan så många gånger att vi har tappat räkningen för flera år sedan.
    Jag känner inget behov alls av att visa upp mig för främlingar.
    Män är helt enkelt sjukligt facinerande av sina egna kukar och sin sperma (den är tydligen nått heligt och de bästa en kvinna kan få av en man) om man skall tro på många män då
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Pärlan skrev 2011-04-09 16:10:16 följande:
    måste få fråga er kvinnor som gillar det här, är det enbart något ni gör med era män? om inte hur kommer man då i kontakt med er? ;)
    Kan ju bara svara för mig själv. Jag har ingen man. Men de är inget som intresserar mig att göra med en total främling heller, även om det absolut sker att jag kollar på runkande män i cam och har dom i telefonen samtidigt.
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-04-09 17:23:57 följande:
    Kan ju bara svara för mig själv. Jag har ingen man. Men de är inget som intresserar mig att göra med en total främling heller, även om det absolut sker att jag kollar på runkande män i cam och har dom i telefonen samtidigt.
    Ibland ställer du s.a.s. upp och tittar för att göra dom glada.
  • Anonym
    Pärlan skrev 2011-04-09 16:10:16 följande:
    måste få fråga er kvinnor som gillar det här, är det enbart något ni gör med era män? om inte hur kommer man då i kontakt med er? ;)
    Jag tror nog att de allra flesta bara går igång på det om det är en man som de är i relation med och känner något för. Runkande främmande män är ju typ bara blottare... och det är ju mindre upphetsande...
  • Anonym

    Måste bara få säga,, nu jag blivit av med den oskulden. Jag gillade det! har aldrig visat innan, men gjorde det och fick se själv,


     


    Kram på dig sexy i black


    Johan

  • Anonym (sexy in black)
    Anonym skrev 2011-04-09 23:05:21 följande:

    Måste bara få säga,, nu jag blivit av med den oskulden. Jag gillade det! har aldrig visat innan, men gjorde det och fick se själv,


     


    Kram på dig sexy i black


    Johan


    mmm... njöt i fulla dra ;) underbart att se....

    kramar tillbax :D
  • Anonym (sr)
    HäxanSurtant skrev 2011-04-09 17:22:16 följande:
    Män är helt enkelt sjukligt facinerande av sina egna kukar och sin sperma (den är tydligen nått heligt och de bästa en kvinna kan få av en man) om man skall tro på många män då
    Jag garanterar, den kvinna som inte faller i trans och tar i hand och tackar när man sprutat henne i ansiktet, är inte född... Cool
Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!