• Anonym (Melody)

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-04-09 18:56:23 följande:
    Ibland ställer du s.a.s. upp och tittar för att göra dom glada.
    Men sure, det är min mission i livet att glädja mina medmänniskor
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Anonym (sr) skrev 2011-04-09 23:14:17 följande:
    Jag garanterar, den kvinna som inte faller i trans och tar i hand och tackar när man sprutat henne i ansiktet, är inte född... Cool
    hehe jooo *vinkar* här är jag.... jag har världens suprise för den man som är dum nog Men det är en yrkeshemlighet som jag inte tänker tala högt om här
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • Totek

    Jag har läst era svar å jag kan erkänna att jag har onanerat ihop med andra. Å nästan låtit en tjej se på när man runkar. Men jag vill gärna ställa upp på nånting sådant om man har träffats på ett fik. Samtidigt som det kanske kan leda till annat sex m.m.
    Jag kanske kan fixa så att om TS vill se en kille runka, så finns det porrsidor på nätet även om jag kanske kan ställa upp...,

  • Gung Ho
    Anonym skrev 2011-04-09 16:56:21 följande:
    Undrar varför så många män vill att tjejer ska se på när de runkar. Det finns ju zillioner runkande killar som vill visa upp sig på div. chattställen. Jag och mina tjejkompisar har fått förfrågan så många gånger att vi har tappat räkningen för flera år sedan.
    Jag känner inget behov alls av att visa upp mig för främlingar.
    Ser inte direkt ngn mening med att visa upp sig för ngn som inte 'visar tillbaka', dvs man har en gemensam sexchatt (eller cam). Det finns nog gott om desperata ensamma killar/män dock. Detsamma gäller ju om man skall runka för ngn live, det måste ju vara ngn som uppskattar det och i samband med annan sex
    Det är omöjligt att bära sanningens fackla genom en folksamling utan att sveda någon i skägget. /Georg Christian Lichtenberg
  • Anonym (Kille)

    Jag har en fantasi där jag runkar inför ett gäng kvinnor på en tjejfest när det går för mig jublar de och applåderar men det skulle inte funka i verkligheten för jag skulle ångra mig och skämmas efteråt. Det är bara när jag är kåt som jag har den fantasin.

  • Anonym (ladylike)
    Anonym skrev 2011-04-10 07:39:10 följande:
    Skulle aldrig applådera om en kille runkar. Vad är det att applådera åt? Att runka....vilken prestation. Patetiskt!
    Vilket onödigt inlägg.
    Så många sexuella fantasier och läggningar som är tabu i dagens samhälle.
  • Pärlan
    Anonym (ladylike) skrev 2011-04-08 16:22:36 följande:
    Hahaha exakt vad erbjuder du?
    jag lämnar FL nu men svara på mitt mail om du vill ha fortsatt kontakt! ;) er andra vill jag tacka för många kåta stunder... ;p
  • Gung Ho
    Anonym skrev 2011-04-10 07:39:10 följande:
    Skulle aldrig applådera om en kille runkar. Vad är det att applådera åt? Att runka....vilken prestation. Patetiskt!
    Finns nog ganska många fantasier som funkar just där och ingen annan stans, den relativt vanliga våldtäktsfantasin hos kvinnor tex. Det gör inte att de förtjänar andras oförskämdheter. Så STFU om du inte kan ha respekt för andras fantasier och åsikter.
    Det är omöjligt att bära sanningens fackla genom en folksamling utan att sveda någon i skägget. /Georg Christian Lichtenberg
  • Agridulce

    Ääääälskar och tänder att titta på en man som runkar. Tycker det är galet sexigt.
    Gärna också när man kikar på i smyg och kan "ertappa" honom och sen hjälpa till.


    Tvekan dödar
  • Lady T

    Jag tycker det är oerhört upphetsande att se när min man runkar. Jag vet inte om det är just själva runkandet, eller det faktum att jag ser hur han njuter som får mig att gå igång på det. Jag njuter av att se honom visa upp sig för mig, att verkligen se hur påverkad han blir av min upphetsning...

    En riktig höjdarupplevelse för mig är att stå på alla fyra och bli tagen bakifrån av en kille, medan en annan står framför mig "precis utom räckhåll" och smeka sig själv... Det är en oerhört både frustrerade och upphetsande känsla att veta att "om jag bara kunde sträcka på mig liiiite till så skulle jag kunna slicka, smeka och smaka...

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!