• faceprimer

    Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

    Här är tråden för oss som väntar tillökning runt/i mars 2012.
    Här kan vi följas åt och peppa, stötta, prata, och diskutera med varandra om allt vad det innebär att vara gravid och vänta barn.

    Själv plussade jag idag, 4/7-2011

    Häng på!

    Kram {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 23:53

    Då listan har blivit så pass lång (vilket betyder att det är många som plussat! ) Så har det kommit in tips att vi har en tråd för listan, och en för diskussion. Vilket jag nu har skapat:
    Här är tråden för listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59919507.html
    Och denna tråd fortsätter som diskussionstråd Kram

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-12 18:05
    Fick tips om att ha en bildtråd och självklart håller jag med! Här har ni bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59946875.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 10:20
    Fortsättningstråd för när bebisarna har kommit ut till världen:
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

  • Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
  • faringe
    HaBaNiTa skrev 2011-07-09 14:59:11 följande:
    Hej allihopa kunde inte hålla mig då symtomen är så starka nu så jag var tvungen att ta det digiala här kommer den ;) nu är det mer verkligt Hjärta



    stort grattis!
  • LadyA01

    Man är ju allt lite knäpp. :) inatt förväntade jag mig att få lika ont som igår natt - men icke! Men istället för att tycka att det var skönt att slippa få ont så blir jag orolig över att jag INTE hade ont. :) nu ska jag låta bli o tänka så mycket istället o bara ta en dag i taget, snart är det den 27:e och då är det vul! Det är nästa delmål. :)

  • faringe
    LadyA01 skrev 2011-07-09 15:21:21 följande:
    Man är ju allt lite knäpp. :) inatt förväntade jag mig att få lika ont som igår natt - men icke! Men istället för att tycka att det var skönt att slippa få ont så blir jag orolig över att jag INTE hade ont. :) nu ska jag låta bli o tänka så mycket istället o bara ta en dag i taget, snart är det den 27:e och då är det vul! Det är nästa delmål. :)

    Visst är det konstigt Hur man tänker å funderar över allt!

    Va kul med vul den 27 det har jag me:) vilken vecka är du i nu? JAg är i V5 (4+5)! 
  • petit

    åh! håller mig från att kissa in i det sista, orkar ju inte vänta på morgonkiss heller..
    å gubben har tagit toan nu så jag har absolut inget val än att snällt vänta. hungrig är jag oxå!
    (allt detta gnäll med ett stort leende på läpparna)

  • emmsan11

    Hej, då byter jag till denna tråd då jag också har plussat Skrattande

    Tog även ett CB digital idag där det stod Gravid 1-2 veckor. Så nu vågar jag tro på att jag är gravid iaf, även om mycket kan hända ännu. Men jag är så glad och gläds verkligen åt detta Glad

    Jag har mått jätteilla idag och har lite småont i magen emellanåt, men det gör mig ingenting..

    Har även haft fruktansvärda myrkrypningar i benen några nätter och har ömma bröst.

    Hoppas, hoppas det stannar där inne!

    Kram på er och ha en härlig dag 

  • HaBaNiTa

    Tack allihopa!!! Ja jag vet inte när min bim skulle vara då vi gjort IVF och har TD den 11 alltså på måndag. Men återföring av embryot gjordes den 23/6 på ett tredagars odlat så ägglossning räknas som 20/6 bim hade nog varit ca 4-6 juli om jag hade haft egen mens som förr i tiden! Fick ett fint plus den 5 juli ;) och idag det digitala!!!

  • LadyA01

    Faringe: v 4+1, så kommer vara i 6+5 när det är dags för vul! :) snäppet för tidigt, men det är så ont om tider så man får ta vad man får! :)

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)