• Just me

    Tips och råd för oss som har iphone! :)

    Hej! Har inte sett att det ska finnas liknande tråd här så jag startar en för oss med iphone där vi kan dela med oss lite tips och tricks.... Det finns sååå otroligt mycket i den lilla manicken som man knappt har någon aning om så det skulle vara kul om vi kunde dela med oss! Många har fått grepp och kan allt eller det mesta,andra som mig har haft iphone ett bra tag men lär sig fortfarande och blir lika paff varje gå g och andra är helt nybörjare! Hoppas att det finns fler som tycker att det skulle vara kul med den här tråden och vill dela med sig! Jag tex lärde mig för inte så länge sedan att man kan knäppa kort när man vistas på en sida så istället för att kopiera kan man då knäppa och det spars i kamera albumen...hade haft telen i 1,5 år och inte vetat om det... Haha...

  • Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)
  • kim03

    @TessaG
    Jag tycker inte om min 4S men det kanske beror på att jag hade en HTC med Android förut. I iphone är man mera låst till hur Apple tycker att man ska göra/använda telefonen.

    Tycker iTunes suger. De censurerar massor av appar. T.ex. så saknas bättre webbläsare som Firefox. Den finns men får inte komma in på iTunes. Så är det med massor av appar.

    Så jag har beställt en ny Andoird-lur.

    Men jag tror att de flesta är nöjda med sina iPhnones.

    Men en sak är säker den är långt från så bra som ryktet säger. Bra men inte super bra.

  • trollkarl

    @ kim

    Hade du lärt dig använda telefonen så hade du inte haft dom problemen..

  • Lysmasken

    Ny iphone användare här. När man ska ladda ner appar från app store, så står det
    Logga in
    Använd befintligt Apple-ID
    Skapa nytt Apple-ID

    Finns det någon som heter Free Apple-ID oxå?

    Telia startade mobilen åt mig nämligen. Om jag nu ska välja Skapa nytt, kostar det mig något?


    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Lysmasken

    Trollkarl: Tack =)

    Kommer nog bli mkt frågningar här men ska givetvis kolla tillbaka några sidor.


    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Pellefanten

    Haha apropå tappa iphonen så har jag tappat den rakt ner i badkaret fyllt med vatten och skum, det ända som hände var att den blev lite blöt och varnigstexten: Detta tillbehör är icke kompatibelt med iPhone. Kom upp

  • ulfsas
    Pellefanten skrev 2011-12-24 02:03:00 följande:
    Haha apropå tappa iphonen så har jag tappat den rakt ner i badkaret fyllt med vatten och skum, det ända som hände var att den blev lite blöt och varnigstexten: Detta tillbehör är icke kompatibelt med iPhone. Kom upp
    Hoppas det håller.....
Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)