• Anonym (orolig/nyfiken)

    Vill bli slagen på rumpan, varför?

    Hej Alla Glada människor

    Vet inte om jag är gamalmodig, men jag anser att sex ska vara skönt. Gärna för båda, gärna så ömsesidigt som möjligt. Min senaste parter (hon är något yngre än jag), vill att jag ska slå henne medans vi har sex, Inte BARA daska lite i rumpan utan Hårt och gärna med något tillhygge som en hårborste eller träslev. Samma sak vill hon gärna att jag ska ta stryp grepp på henne och hon har bett mig (Aldrig gjort dock) att jag ska spotta henne i ansiktet och kalla henne hemska saker (Hora och dylikt).

    För mig är detta extremt avtändande, och jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen den här kvinnan och vill fortsätta se henne. Men jag vet inte hur jag ska tackla situvationen?

    Finns det någon där ute Man eller kvinna, som har varit med om liknade eller kan förklara vad som är så upphättsande att bli slaggen och förnedrad när man Älskar? Alla råd uppskattas.

    //orolig/nyfiken man 42          

  • Svar på tråden Vill bli slagen på rumpan, varför?
  • PrimitivMan
    Stella Stella Jaded skrev 2012-02-09 12:45:11 följande:
    Men det är ju en jättestor skillnad från att bara "ställa upp" vilket jag får intrycket av att TS syftar på. Men som sagt, det är ju inget som helst fel i att vilja testa sig fram.
    Förståeligt...
    Jag får snarast intrycket av att TS snarast förfäras över att man kan gilla det. Men kanske han verkligen försöker förstå och kanske hitta sätt att möta henne. Lite svårt att veta vad TS är ute efter.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Stella Jaded
    PrimitivMan skrev 2012-02-09 12:53:54 följande:
    Jag får snarast intrycket av att TS snarast förfäras över att man kan gilla det. Men kanske han verkligen försöker förstå och kanske hitta sätt att möta henne. Lite svårt att veta vad TS är ute efter.
    Mm han verkar förfäras samtidigt som han ju bevisligen ställt upp, vad jag fattar. Nej det går inte att helt förstå vad han menar, i synnerhet då han inte förklarar.
  • Pwen
    PrimitivMan skrev 2012-02-09 12:53:54 följande:
    Jag får snarast intrycket av att TS snarast förfäras över att man kan gilla det. Men kanske han verkligen försöker förstå och kanske hitta sätt att möta henne. Lite svårt att veta vad TS är ute efter.
    Får också den uppfattningen.Frågan är hur långt man egentligen ska gå med en sådan (förmodad) inställning?
    Blir inte rätt nånstans om ts ska utföra ngt han inte är med på eller att hans partner ska hämmas i sin sexualitet.
    Svårt det där med kärlek. Anser själv att kärlek i par-relation till stor del bygger på ett lyckat sexliv (nej, det är en del av det och inte endast eller allt) utan passion och samspel slocknar lågan fort.

     
  • Dominant

    Gillar du det inte så gör det inte helt enkelt.

    För min egen del så är det något jag inte bara uppskattar utan även behöver.

  • Trust me
    Pwen skrev 2012-02-09 12:36:27 följande:
    Lägger mig i. Vad har våld med sex att göra överhuvudtaget?  Våld är negativt och inte förknippat med njutning för mottagaren. Är man skruvad fel i huvudet på det sätt att man som man eller kvinna känner lust när man utsätter ngn annan för våld kallas man för sexförövare. 
    Att man som mottagare tycker det är skönt med smärta är förknippat med lust, har ingenting med våld att göra heller.
    Allt det där är du väl medveten om, så varför knäppa ngn på näsan som inte uttrycker sig på det sätt du anser vara korrekt, bara för att?
    Du förstår vad Stella Jaded försöker säga. Att hon sedan faller i fällan genom hur hon uttrycker sig är en annan sak som du borde kunna förbise...bara för att. 
    Stella Stella Jaded skrev 2012-02-09 12:38:40 följande:
    Bra det.

    Ja precis, i detta fall saknas samtyckte och jag tycker som sagt att TS då ska söka sig vidare. Vad får hans tjej ut av att han ska försöka låtsas och tvinga sig till något han inte själv njuter av?  
    Det är ju bara fånigt.

    Inte alls. Jag tror inte du förstod att jag skämtade med det sista jag skrev där, och det är helt okej. Alla kan inte förstå allting.

       
    Det jag huvudsakligen reagerar mot är den här "men det är väl bara att prova"-attityden. Nu gäller den inte er båda på samma sätt. De flesta skulle säkert tycka att det vore väldigt olämpligt eller helt enkelt misshandel om en vaniljkvinna skulle "prova på" sex med mig som jag kan vilja ha det. Den här attityden är vanligt förekommande bland kvinnor som vill ha. Kvinnor som vill ha brukar också vara snabba att prata om behovet av samtycke från den som får och när det finns så är frågan om samtycke hanterad för båda parter.

    Huruvida de ska fortsätta vara tillsammans eller inte är inte en fråga för mig att svara på utan något de själva måste avgöra.

    Måste säga att jag börjar bli förbannat trött då de av båda könen som anser att de har rätt till sex på det sätt de vill ha. Skulle jag mötas av det, och avsaknad av acceptans för att jag vill och kommer att ge vad jag kan för att det ska fungera för båda, så skulle jag antingen gå eller kräva betalt. Ingen har rätt till någon annans kropp och inte heller någon annans hjärna!
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Stella Jaded
    Trust me skrev 2012-02-09 14:11:58 följande:
    Det jag huvudsakligen reagerar mot är den här "men det är väl bara att prova"-attityden. Nu gäller den inte er båda på samma sätt. De flesta skulle säkert tycka att det vore väldigt olämpligt eller helt enkelt misshandel om en vaniljkvinna skulle "prova på" sex med mig som jag kan vilja ha det. Den här attityden är vanligt förekommande bland kvinnor som vill ha. Kvinnor som vill ha brukar också vara snabba att prata om behovet av samtycke från den som får och när det finns så är frågan om samtycke hanterad för båda parter.
    Varför är det fel av människor att testa sig fram, tycker du? Om vi snackar utifrån TS t ex, nånstans får man väl förmoda att han VILL testa detta. Är det fel av honom?

    Om en vaniljkvinna skulle vilja testa att ligga med dig får man väl ändå utgå från att du är tydlig från start med vad du är intresserad av, eller hur? Samtycker hon så är det inte frågan om misshandel.
    Trust me skrev 2012-02-09 14:11:58 följande:

     Måste säga att jag börjar bli förbannat trött då de av båda könen som anser att de har rätt till sex på det sätt de vill ha.
    Varför det? 
  • Trust me
    Stella Stella Jaded skrev 2012-02-09 14:18:18 följande:
    Varför är det fel av människor att testa sig fram, tycker du? Om vi snackar utifrån TS t ex, nånstans får man väl förmoda att han VILL testa detta. Är det fel av honom?

    Om en vaniljkvinna skulle vilja testa att ligga med dig får man väl ändå utgå från att du är tydlig från start med vad du är intresserad av, eller hur? Samtycker hon så är det inte frågan om misshandel.
    Varför det? 

    Var i trådstarten står det att han vill testa? Det enda jag kan hitta är detta:
    "För mig är detta extremt avtändande, och jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen den här kvinnan och vill fortsätta se henne. Men jag vet inte hur jag ska tackla situvationen?"
    Låter inte direkt som att han vill testa.

    Visst jag kan vara tydlig med vad jag tycker om. Om hon skulle tycka det är extremt avtändande så ska jag naturligtvis tolka det som att man nånstans får förmoda att hon vill testa det.


    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Stella Jaded
    Trust me skrev 2012-02-09 14:32:53 följande:

    Var i trådstarten står det att han vill testa? Det enda jag kan hitta är detta:
    "För mig är detta extremt avtändande, och jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen den här kvinnan och vill fortsätta se henne. Men jag vet inte hur jag ska tackla situvationen?"
    Låter inte direkt som att han vill testa.

    Visst jag kan vara tydlig med vad jag tycker om. Om hon skulle tycka det är extremt avtändande så ska jag naturligtvis tolka det som att man nånstans får förmoda att hon vill testa det.


    Jag skrev inte att det stod i trådstarten, utan att man (jag) utifrån den förmodar att så är fallet. Annars ser jag inte riktigt poängen med tråden, såvida det inte gäller att enbart förfasas och fördöma. Men jag väljer att tro något bättre än så om syftet.

    Okej, vi säger så.
  • Trust me
    Stella Stella Jaded skrev 2012-02-09 14:34:51 följande:
    Jag skrev inte att det stod i trådstarten, utan att man (jag) utifrån den förmodar att så är fallet. Annars ser jag inte riktigt poängen med tråden, såvida det inte gäller att enbart förfasas och fördöma. Men jag väljer att tro något bättre än så om syftet.

    Okej, vi säger så.
    TS vill ha hjälp att förstå vad som är upphetsande med smärta när man har sex. Har du läst TS alls?

    "Finns det någon där ute Man eller kvinna, som har varit med om liknade eller kan förklara vad som är så upphättsande att bli slaggen och förnedrad när man Älskar? Alla råd uppskattas."

    Han vill förstå den kvinna han träffat. Det går inte att läsa att han vill ha praktiska råd om hur han ska göra för att "slå" henne.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Stella Jaded
    Trust me skrev 2012-02-09 14:45:51 följande:
    Han vill förstå den kvinna han träffat. Det går inte att läsa att han vill ha praktiska råd om hur han ska göra för att "slå" henne.
    Du menar att han har fått praktiska råd om hur han ska göra för att slå henne?
Svar på tråden Vill bli slagen på rumpan, varför?