• Mornie Alantie

    Arabiska siffror i skolan!!!!

    Fick just veta att barnen lär sig ARABISKA siffror i skolan!!!! Jag har inte gett mitt godkännande till detta! Vem ska jag kontakta, det måste ju gå att anmäla någonstans? Jag vill att mitt barn ska lära lära sig svenska inte arabiska!!! Är så arg så jag kokar! Demon


    Tala alltid sannolikt. /Tage Danielsson
  • Svar på tråden Arabiska siffror i skolan!!!!
  • HäckHäxan
    Mornie Alantie skrev 2012-03-17 13:44:55 följande:
    Sakta?!?! Vad menar du med det? Snart är ju alla muslimer och barnen lär sig bara arabiska i skolan!
    Jag menar att detta är något som pågått länge, det började med bananer som om till sverige med båt, sen har det långsamt gått utför OCH jag får till min skam erkänna att min morfar var den första att bära iland bananer från båten till Göteborgs hamn Skäms
    Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • HäckHäxan
    Ebba Caroline skrev 2012-03-17 14:01:12 följande:
    Lagom fungerar alltid iställt fäör dessa arabiska siffror
    Ja men hur många har du bjudit i till ditt kalas älskling? Mamma bara lagom många. Perfekt hjärtat då vet jag precis hur mkt tårta som kommer gå åt, alldeles lagom. Hjärta
    Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • HäckHäxan
    Lavish skrev 2012-03-17 14:26:05 följande:
    Ja det är ju bara ännu ett bevis på att islam håller på att ta över Sverige.  Vad är nästa grej liksom, kirurgi på sjukhusen? burrr.
    NEJ ve och stor fasa.alla borde undvika sjukhus och bara låta gamla gummor komma hem och åderlåta en, låta blodiglar suga på en och mata en med giftiga växter!
    Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • Ebba Caroline
    HäxanSurtant skrev 2012-03-17 15:14:13 följande:
    Ja men hur många har du bjudit i till ditt kalas älskling? Mamma bara lagom många. Perfekt hjärtat då vet jag precis hur mkt tårta som kommer gå åt, alldeles lagom. Hjärta
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • yimby

    Frågan är om alla välmenande pro-arabiska inlägg gagnar den grupp ni tror?

    Åderlåtning, gamla gummor? Vad menas?

    Har aldrig fått så bra sjukvård som i det arabland jag bodde i. I Sverige finns det en hel del att önska dock.
    Ni bekräftar bara era egna fördomar om andras fördomar.

  • FuckGoggleAskMe
    yimby skrev 2012-03-17 15:19:44 följande:
    Frågan är om alla välmenande pro-arabiska inlägg gagnar den grupp ni tror?

    Åderlåtning, gamla gummor? Vad menas?

    Har aldrig fått så bra sjukvård som i det arabland jag bodde i. I Sverige finns det en hel del att önska dock.
    Ni bekräftar bara era egna fördomar om andras fördomar.
    Oj, jag missade visst att man maste gagna nagon grupp i denna trad! Da har jag kommit fel, jag vill bara gagna mig sjalv!

    Du verkar ha fordomar om att en del har fordomar om andras fordomar
    Fast det ar kanske bara en fordom jag har? .  
  • puss
    Croft skrev 2012-03-17 15:06:13 följande:
    Nej några massuppfittningar vill vi inte ha här. Sådant är aldrig roligt.

    va fan. jag som har fittat upp mig i onödan.
    Easy cum easy go
  • Ingenpingvin
    Ebba Caroline skrev 2012-03-17 13:57:41 följande:
    Kaffe ska man absolut inte tillåte på föräldramöterna, det är ju från utalndetSkrikandes
    Men nu pratar vi SVENSKT kaffe. I utlandet har man INTE svenskt kaffe utan annat kaffe. Jädra skillnad faktiskt. 
  • Loveistheshit
    Mornie Alantie skrev 2012-03-17 10:47:19 följande:
    Engelska är en sak, det kan jag också och det är bra men ARABISKA! Vi bor faktiskt i Sverige inte Saudiarabien. 
    Tala alltid sannolikt. /Tage Danielsson

    Det var den mest idiotiska förklaringen jag nånsin hört!! Är det du som sätter standarden på vilka språk barnen ska lära sig och vilket språk som är bra och dåligt? Så vissa språk är bra men inte andra! Du är totalt blåst
Svar på tråden Arabiska siffror i skolan!!!!