• Anonym (Usch)

    Usch vad äckligt med feta kvinnor!

    MINST en gång om dagen ser man en proper snygg och vältränad kille och VARJE gång funderar jag på vad i helvete de ser hos sin kvinna. För släpandes efter sig kommer en överviktig, white trash brud som ser ut att aldrig duscha.

    Varför tränar ni inte och tar hand om era kroppar? Att föda barn är ingen ursäkt.. Människan är inte gjord för att vara tjock. UT OCH SPRING!

  • Svar på tråden Usch vad äckligt med feta kvinnor!
  • Anonym

    Det är skillnad på kärlek och passion. En man kan älska en kvinna och leva ihop med henne, men det är hennes utseende han tänder på visuellt. Män blir inte upphetsade och får stånd av att en kvinna är snäll eller smart utan hennes sexighet sitter i utseendet och ett porrigt kroppsspråk.

    Kvinnor tänder inte mer på en man som diskar mer trots att de gärna säger det, de blir upphetsade när män visar sitt begär för dem och tar dem med passion och auktoritet. 

  • mysm0nstret
    Anonym skrev 2012-10-21 16:03:32 följande:
    Det är skillnad på kärlek och passion. En man kan älska en kvinna och leva ihop med henne, men det är hennes utseende han tänder på visuellt. Män blir inte upphetsade och får stånd av att en kvinna är snäll eller smart utan hennes sexighet sitter i utseendet och ett porrigt kroppsspråk.

    Kvinnor tänder inte mer på en man som diskar mer trots att de gärna säger det, de blir upphetsade när män visar sitt begär för dem och tar dem med passion och auktoritet. 

    oj va fel du har. 


    jag tänder verkligen på olika kvinnopersonligheter. för mig är det jätteviktigt för attraktionen. 


     


    det du skriver i andra stycket orkat jag inte kommentera, men har kompisar där det du säger inte stämmer


    Be yourself, everyone else is already taken.
  • Anonym (blä)

    Ja jag kan förstå ts till viss del ... att en man eller kvinna väljer en överviktig partner är upp till den personens smak. Så det är bara att glömma jiddra om sånt. Men sen håller jag med... varför låter kvinnor o män sig själva förstöras så mycket? Sjukt äckligt! Jag är kvinna o fött 2 barn men ser riktigt fräsch ut och hade min man inte tränat o tagit hand om sig så är det slut direkt. Inte bara för utseende men också hälsa. Usch för tjockisar... GP:s

  • Pompeia01
    Anonym skrev 2012-10-21 15:41:10 följande:
    Men fler kvinnor är ytliga och blir inte tillsammans med feta män.

    Fast jag tycker inte att det är "ytligt" att undvika just feta män. Det beror på vilken livsstil man själv har, och det normala är väl att man vill kunna dela sin livsstil med den man lever med..? Jag skulle inte stå ut med någon som bara gick mellan datorn och TV:n. Jag vill att han ska kunna dela mina aktiva intressen. I alla fall kunna ta en simtur över sjön, dansa ett par shottisar, eller gå en långpromenad i skogen utan att flåsa. Jag menar inte att han måste vara något träningsfreak, besatt av sin egen kropp, för i det fallet vore risken stor att vi inte hade så mycket intellektuellt gemensamt i stället.
    The difference between dream and reality is the true Hell
  • Pompeia01
    Pompeia01 skrev 2012-10-21 18:55:34 följande:

    Fast jag tycker inte att det är "ytligt" att undvika just feta män. Det beror på vilken livsstil man själv har, och det normala är väl att man vill kunna dela sin livsstil med den man lever med..? Jag skulle inte stå ut med någon som bara gick mellan datorn och TV:n. Jag vill att han ska kunna dela mina aktiva intressen. I alla fall kunna ta en simtur över sjön, dansa ett par shottisar, eller gå en långpromenad i skogen utan att flåsa. Jag menar inte att han måste vara något träningsfreak, besatt av sin egen kropp, för i det fallet vore risken stor att vi inte hade så mycket intellektuellt gemensamt i stället.
    Tillägg till detta: feta åldras ju också fortare, och dör tidigare. Det är inte en livskamrat att satsa på, om man vill ha någon att åldras tillsammans med, och kunna resa och vara aktiv med upp i 80-årsåldern - som mina föräldrar gjorde.
    The difference between dream and reality is the true Hell
  • lille Birger
    Anonym (Sarah) skrev 2012-10-21 14:43:05 följande:
    Barnsligt att se det roliga i sammanhanget när en fet sumpig kvinna kommer gående med en proper man? Det är som att skratta åt helan och halvan. Här snackar vi ju äckliga, feta kvinnor, inte vardagssnyggingar med +5-15kg som ändå är måna om sitt utseende.
    Inte en sån här tjej?


    För såna kan man ju se med en tränad kille.

  • Pompeia01
    Anonym skrev 2012-10-21 16:03:32 följande:
    Det är skillnad på kärlek och passion. En man kan älska en kvinna och leva ihop med henne, men det är hennes utseende han tänder på visuellt. Män blir inte upphetsade och får stånd av att en kvinna är snäll eller smart utan hennes sexighet sitter i utseendet och ett porrigt kroppsspråk.

    Kvinnor tänder inte mer på en man som diskar mer trots att de gärna säger det, de blir upphetsade när män visar sitt begär för dem och tar dem med passion och auktoritet. 

    Fast "porrigt kroppsspråk" är inte nödvändigt - det är jag helt säker på! Män vill inte LEVA med en kvinna som har en porrig framtoning. De vill ha en vettig, trevlig tjej som dessutom är snygg, och som går att visa upp för både mamma o pappa och kompisar utan att behöva skämmas. Allt eventuellt "porrigt" hänvisas i så fall till sängkammaren.

    När det gäller vad kvinnor tänder på, så tror jag dock att du har rätt... Det är nog ingen som fantiserar om en man i rutigt förklä, i full fart vid diskhon..!   Det här tror jag faktiskt är den springande punkten till att många förhållanden spricker idag. Det är ju olikheterna mellan könen som gör att vi tänder på varandra - och dem gör queerfeministerna allt för att uppfostra bort genom genuspedagogik o.s.v.. 
    The difference between dream and reality is the true Hell
  • Tjohej

    Äh, vem fan bryr sig. Det är väl bara att gratulera folk att dom hittat kärleken, tjock, smal, ful, snygg whatever. Min kille är mer vältränad och mer mån om sitt utseende än vad jag är (jag är inte tjock, men liksom normalkurvig, ingen tjej med stålskinkor precis) men jag känner bara - hey jag fixade mig en hunk utan att behöva slita 40 timmar i veckan på gymmet, utan att ha årets frisyr, utan att ha senaste snyggaste kläderna. GRATTIS till mig!!! (och till honom, han verkar inte missnöjd precis ;)

  • Tjohej

    Sen är det väl väldigt individuellt vad man tänder på, att ens generalisera kring det blir ju bara hur knasigt som helst.

Svar på tråden Usch vad äckligt med feta kvinnor!