• Anonym (Förälder)

    Hjälp, min dotter vill skaffa kuksugarpiercing!

    Häromdagen berättade min dotter att hon vill skaffa en piercing i tungan. Jag blev naturligtvis förbannad och vi hade ett ordentligt bråk. Hon säger att hon struntar i vad ja säger och kommer skaffa en ändå! Jag hotade med "rumsarrest", men vet inte om det hjälper..

    Vad ska jag göra? Hur ska jag få henne på andra tankar? Bör jag vara orolig för vilka hon umgås med nu och andra saker? Hjälp!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-22 17:12
    Håller verkligen inte med om vad många här skriver. I alla fall så har jag gett dottern rumsarrest över helgen, eftersom jag är orolig. Vi pratade om detta och jag är orolig att hon kommer försöka göra det tillsammans med sina kompisar i helgen annars.

  • Svar på tråden Hjälp, min dotter vill skaffa kuksugarpiercing!
  • Ant3
    jashrinah skrev 2013-03-21 15:37:29 följande:
    den där bloggen är inte representativ för hur "unga " ser på piercingar och andra kropssmycken. 

    men grattis till att ha hittat den i särklass hjärndödaste bloggen  någonsin skriven av en 94a. 
    Haha var hon 94:a?? Hon såg mycket yngre ut. Hade fan skjutit mig själv om jag vore hennes pappa.
  • Anonym

    Tänkte först har din dotter en kuk :O! Men nja snart 16 år hade de varit min dotter hade hon fått vänta tills hon e 18 år.

  • Anonym (Förälder)

    Och för er som undrade om jag tycker det är förnedrande med oralsex..  det är en annan fråga kanske, men ja det gör jag i viss mån. Varför skulle man vilja ha en snopp i munnen? Inget skönt, utan man får kväljningar och det är obehagligt..  Det handlar ju bara om att mannen ska visa sin dominans och bli tillfredställd... Jag gjorde det när jag var ung, för att man förväntades göra det. Nu skulle jag aldrig komma på tanken!

  • Elin 885
    Anonym (Förälder) skrev 2013-03-21 15:46:02 följande:
    Och för er som undrade om jag tycker det är förnedrande med oralsex..  det är en annan fråga kanske, men ja det gör jag i viss mån. Varför skulle man vilja ha en snopp i munnen? Inget skönt, utan man får kväljningar och det är obehagligt..  Det handlar ju bara om att mannen ska visa sin dominans och bli tillfredställd... Jag gjorde det när jag var ung, för att man förväntades göra det. Nu skulle jag aldrig komma på tanken!
    ok så DITT tycka är synonymt med övriga i världen...? häftigt!
    du vet oralsex går inte enbart ut på att kvinnan suger på mannens penis, mannen slickar även kvinnan på hennes underliv.

    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Anonym
    Anonym (Förälder) skrev 2013-03-21 15:46:02 följande:
    Och för er som undrade om jag tycker det är förnedrande med oralsex..  det är en annan fråga kanske, men ja det gör jag i viss mån. Varför skulle man vilja ha en snopp i munnen? Inget skönt, utan man får kväljningar och det är obehagligt..  Det handlar ju bara om att mannen ska visa sin dominans och bli tillfredställd... Jag gjorde det när jag var ung, för att man förväntades göra det. Nu skulle jag aldrig komma på tanken!

    Anonym (Förälder) skrev 2013-03-21 15:46:02 följande:
    Och för er som undrade om jag tycker det är förnedrande med oralsex..  det är en annan fråga kanske, men ja det gör jag i viss mån. Varför skulle man vilja ha en snopp i munnen? Inget skönt, utan man får kväljningar och det är obehagligt..  Det handlar ju bara om att mannen ska visa sin dominans och bli tillfredställd... Jag gjorde det när jag var ung, för att man förväntades göra det. Nu skulle jag aldrig komma på tanken!

    Så bli slickad är oxå förnedrande ???
  • Elin 885
    Anonym (Förälder) skrev 2013-03-21 15:46:02 följande:
    Och för er som undrade om jag tycker det är förnedrande med oralsex..  det är en annan fråga kanske, men ja det gör jag i viss mån. Varför skulle man vilja ha en snopp i munnen? Inget skönt, utan man får kväljningar och det är obehagligt..  Det handlar ju bara om att mannen ska visa sin dominans och bli tillfredställd... Jag gjorde det när jag var ung, för att man förväntades göra det. Nu skulle jag aldrig komma på tanken!
    jag får inte kvällningar eller tycker det är obeagligt när jag utför oralsex på min man....men just ja din åsikt var ju synonymt med hela världens.
    HAHA
    en del gillar att få oralsex, en del gillar att ge oralsex, en del gillar båda, en del gillar det inte alls.
    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Anonym (Prins Albert)
    Anonym (Förälder) skrev 2013-03-21 14:22:47 följande:
    Förlåt om jag var lite upprörd då. Uppenbarligen har folk här andra värderingar än jag har. Märker att det mest är ungdomar som svarar. Kanske är en ungdomskultur där det här är "coolt"?
    Fast jag är nästan 40 och har piercingar. Tänka sig att jag har en i kuken. hemsk va? där kan vi snacka kuksugarpiercing om nåt. Tungan ute
  • LillGris

    Kuksugarpiercing, oralsex är "förnedrande", det är äckligt sexuella grejer.. Vet du, ts? Jag tror det är du som står för det "dåliga sällskapet" du är rädd att din dotter hamnat i.

Svar på tråden Hjälp, min dotter vill skaffa kuksugarpiercing!