• Anonym (Mats)

    Vad är det mest störande du ser folk göra offentligt?

    Jag stör mig på folk som springer till tåget trots att det är typ 10 minuter kvar till avgång.

  • Svar på tråden Vad är det mest störande du ser folk göra offentligt?
  • Velouria
    dessan59 skrev 2015-03-30 12:41:26 följande:

    människor som pratar med öppen mun,så man ser ända ner till magsäcken!


    Hahaha, va?? Hur tänker du här?
    Good thoughts-Good words-Good deeds
  • Anonym (Bläh)

    Aga sitt barn offentligt. Blev tyvärr vittne till det i Frankrike för många år sedan.

  • Anonym (Grrrr)
    Malinka3 skrev 2015-01-13 22:27:15 följande:

    Folk som tror dom är så viktiga och inte skyndar sig i kön/ bussen mm. För mig är det självklart att man inte segar sig när det är massa folk bakom som väntar.


    Speciellt när tågdörrarna på t-banan hinner slå igen mitt framför näsan på en så att man inte hinner med tåget.
    Hände mig för någon vecka sedan bara för att de framför mig var långsamma.
    Om de hade varit snabbare hade jag kommit med tåget.
    Gah!
  • dessan59

    veuloria

    hahaha, bra att du såg det!! jag menar att äta samt prata samtidigt med öppen mun ska det stå// Glad PåskGlad

  • Velouria
    dessan59 skrev 2015-03-30 20:23:05 följande:

    veuloria

    hahaha, bra att du såg det!! jag menar att äta samt prata samtidigt med öppen mun ska det stå// Glad Påsk


    Aha, jag förstår Glad påsk!
    Good thoughts-Good words-Good deeds
  • maritbinge

    Jag stör mig på folk som går långsamt och i bredd så att man inte kommer förbi, samt på folk som stannar precis efter att de kommit upp/ner ur rulltrappan, så att ett klunga bildas bakom dem. 

    Jag stör mig också på folk som stör sig på hundbajs. Vet ej varför, är väl en lantisgrej kanske.

  • Anonym (stressad)
    maritbinge skrev 2015-03-30 23:49:43 följande:

    Jag stör mig på folk som går långsamt och i bredd så att man inte kommer förbi, samt på folk som stannar precis efter att de kommit upp/ner ur rulltrappan, så att ett klunga bildas bakom dem. 

    Jag stör mig också på folk som stör sig på hundbajs. Vet ej varför, är väl en lantisgrej kanske.


    Jag stör mig nästan på exakt samma saker, dessutom folk som tror att rulltrappan är till för att vila i.

    Däremot stör jag mig skitmycket på hundskit.
  • Anonym (-.-)

    Människor som går extremt långsamt på mitten av trottoaren så att det är svårt att komma förbi.
    Högljudda människor.
    Människor som ställer barnvagnar/reseväskor/rullatorer på den enda platsen som är reserverad för rullstolar i bussen, och som vägrar flytta på barnvagnen/reseväskan/rullatorn när någon i rullstol behöver ställa sig där.

  • Anonym (Nerd)
    Anonym (Bläh) skrev 2015-03-30 18:10:33 följande:
    Aga sitt barn offentligt. Blev tyvärr vittne till det i Frankrike för många år sedan. smile4.gif
    Håller med. Det är bättre att göra sådant i hemmets lugna vrå.
  • nymedlem

    Folk som samlas i klungor precis framför entredörrar och folk som tuggar tuggummi!

Svar på tråden Vad är det mest störande du ser folk göra offentligt?