• Anonym (TS)

    Tjejer som är som en död fisk

    Hej!

    Har en fråga som jag och en vän diskuterade häromdagen.

    Om ni killar är tillsammans och har sex eller någon ni bara har sex med som ligger helt stilla eller inte låter ngt (eller både och) vad gör ni då? Fortsätter ni seriöst att ligga med någon som är som en död fisk?

    Och ni i förhållande med en sån person, pratar ni om det eller låter ni det bara vara, vad säger tjejen om det, vad beror det på osv?

  • Svar på tråden Tjejer som är som en död fisk
  • Anonym (Tjej)

    Nu är jag tjej men det har hänt med min kille en gång att han var precis så. Eller, han hade ju stånd, men annars så bara låg han där och varken lät något eller gjorde något tillbaka. Jag frågade om ngt var fel men han sade att det inte var det. Var fruktansvärt. Jag försökte fortsätta med sexet ändå eftersom jag tänkte att han kanske kommer igång med det hände aldrig.

    Dagen efter så erkände han att han var så för att han var sur på mig för en grej. Kändes som att jag hade våldtagit honom nästan. Usch.

  • glutten

    Ja alltså om man fortsätter ligga med någon som varken rör sig, låter eller på något som helst sätt uttrycker att den uppskattar aktiviteten har man ju extremt stora problem... Den enda _normala_ reaktionen i det läget är ju att avbryta alltihop.

  • Anonym (?)

    Hur menar du TS? Det finns ju död fisk och det fins död fisk.. Menar du en som bara ligger helt stilla och inte äns kysser osv? Eller menar du en som inte tar för sig?

  • Anonym (TS)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-06-29 02:01:59 följande:

    Nu är jag tjej men det har hänt med min kille en gång att han var precis så. Eller, han hade ju stånd, men annars så bara låg han där och varken lät något eller gjorde något tillbaka. Jag frågade om ngt var fel men han sade att det inte var det. Var fruktansvärt. Jag försökte fortsätta med sexet ändå eftersom jag tänkte att han kanske kommer igång med det hände aldrig.

    Dagen efter så erkände han att han var så för att han var sur på mig för en grej. Kändes som att jag hade våldtagit honom nästan. Usch.


    Men va?! ;0 han kunde inte säga de? Förstår att de inte kändes så bra om han säger sa sådär. :/
  • Anonym (TS)
    glutten skrev 2015-06-29 02:14:11 följande:

    Ja alltså om man fortsätter ligga med någon som varken rör sig, låter eller på något som helst sätt uttrycker att den uppskattar aktiviteten har man ju extremt stora problem... Den enda _normala_ reaktionen i det läget är ju att avbryta alltihop.


    Ja men precis ... Det är min tanke med men som sagt "tjejen" som skrev här ovan var ju tillsammans så det är lite intressant att höra hur man tänker om det om det är normalt för den som ligger stilla osv. Men jag själv hade inte velat fortsätta. Har hört massa såna dör historier av killkompisar & förstår inte att man inte blir avtänd och slutar.
  • Anonym (TS)
    Anonym (?) skrev 2015-06-29 07:47:30 följande:

    Hur menar du TS? Det finns ju död fisk och det fins död fisk.. Menar du en som bara ligger helt stilla och inte äns kysser osv? Eller menar du en som inte tar för sig?


    Jag menar en person som i princip ligger där eller inte låter något alls. Visst en kyss men du det för att du tar intiativ. Alla kan vi vara rädda och osäkra, nervösa osv men folk som har sex och bara ligger dör utan att reagera om det är skönt eller inte ellee ALDRIG säger hur personen vill ha det osv.

    Hoppas du förstår lite vad jag menar och om detta inte är det du är "erfaren" av, utan bara någon osäker så dela med dig ändå om du vill :)
  • Anonym (B)

    Om det händer med 1 tjej och inte resten får man prata med tjejen först om de är ihop sen göra slut om de inte kan lösa problemet.

    Det kan vara så att tjejen har blivit utsatt för övergrepp tidigare , eller de bara fungerar inte ihop sexuellt.

    Om det händer med flera olika tjejen får killen i fråga fundera över vad han gör fel i sängen...

  • Anonym (TS)
    Anonym (B) skrev 2015-06-29 13:46:14 följande:

    Om det händer med 1 tjej och inte resten får man prata med tjejen först om de är ihop sen göra slut om de inte kan lösa problemet.

    Det kan vara så att tjejen har blivit utsatt för övergrepp tidigare , eller de bara fungerar inte ihop sexuellt.

    Om det händer med flera olika tjejen får killen i fråga fundera över vad han gör fel i sängen...


    Ja absolut, kan vara så som du säger och det jag vill komma fram till lite är att jag inte förstår att vissa bah kan köra på.. Sen så klart finns det ju ibland orsaker och ibland så är man bara på ett visst sätt.

    Håller med!
  • Anonym (?)
    Anonym (TS) skrev 2015-06-29 12:54:08 följande:

    Jag menar en person som i princip ligger där eller inte låter något alls. Visst en kyss men du det för att du tar intiativ. Alla kan vi vara rädda och osäkra, nervösa osv men folk ligger dör utan att reagera om det är skönt eller inte ellee ALDRIG säger hur personen vill ha det osv.

    Hoppas du förstår lite vad jag menar och om detta inte är det du är "erfaren" av, utan bara någon osäker så dela med dig ändå om du vill :)


    Då är jag nog en halvdöd fisk, hahaha ;)
  • Anonym (viktor)

    Svår fråga eftersom det inte finns några klara gränser. Min fru är nog lite gränsfall, men eftersom jag vill vara aktiv och hon trivs med det så funkar det fint. Men vill ja tex att hon ska suga så är det jag som får be henne om det, annars händer inget... Hon är nog ingen vidare älskarinna egentligen...  Visst, hon smeker kuken utan att jag ber om det, men mer är det inte. Och hon är tyst när det går för henne, har knappt hört ett ljud komma över hennes läppar. Får fråga henne ibland om det gått för henne.

    Om jag haft lite mer erfarenhet när jag träffade henne hade jag troligen lämnat henne, men då trodde jag att alla kvinnor var som hon.

Svar på tråden Tjejer som är som en död fisk