• Milla2016

    Vi som planerar äggdonation 2016

    Hej!

    Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?

    Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.

    Någon annan som är på gång eller planerar?

  • Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016
  • Savasana
    Bappen skrev 2016-01-30 10:26:37 följande:

    Hej, jag undrar hur ni resonerar kring att göra FET i naturlig eller stimulerad cykel? Vi går ju på Ava i Riga och jag funderar på om det är för krångligt att göra återföring i naturlig cykel samtidigt som det känns onödigt att behöva vänta två cykler i för nästa försök om det misslyckas. Hur tänker ni?


    Det beror helt på hur din naturliga cykel är. Får du till en tjock och fin slemhinna? Har du ägglossning hyfsat nära dag 14? Att ha sena ägglossningar är inte bra för slemhinnan.

    För min del känns det som jag hellre kör stimulerat så slipper jag oroa mig för allt som kan gå fel. Se i varje fall till så att de inte börjar blanda in Pergo som Mooki nämnde, då är det bättre du kör stimulerat.
  • Savasana

    Det är så himla spännande nu med så många som ruvar och börjar närma sig testdag! Vi skulle nog allt behöva den där listan så vi kan hålla koll på varandra. Glad

    Bra att du tog ett IL-dropp NinaCamilla. Det skadar ju inte så bättre med ett extra än ett för lite.

    Jag har absolut inga som helst grav-symptom. Sist fick jag ömma bröst kring testdag men nu när hcg-halten dessutom är högre i kroppen än sist känner jag ingenting alls, skumt!


    emmm28 skrev 2016-01-30 12:54:46 följande:
     
    På vilken dag kunde du utläsa ett klart och tydligt streck/plus?
    På ruvardag 10 med blasto tog jag ett fin-test och inte bara de billiga stickorna och då var det ett snyggt rött streck. Dock långt ifrån lika starkt som kontrollstrecket.
  • Milla2016

    Äsch det går inte att kopiera i appen. Loggar in via Safari o kollar om det går bättre där

  • Milla2016

    VÄNTAR PÅ BEHANDLING

    UNDER BEHANDLING

    RUVAR

    Milla2016 FET Testdag 9/2

    GRAVID

  • Milla2016

    Logga in via webläsaren, kopiera allt o fyll i den info ni vill dela med er

  • Savasana
    VÄNTAR PÅ BEHANDLING

    UNDER BEHANDLING

    RUVAR
    Milla2016 FET Testdag 9/2

    GRAVID
    Uptomeism FET 6/1 VUL 2/2
    Savasana, FET 14/1, AVA Clinic i Riga, ett embryo
  • Quinna73
    VÄNTAR PÅ BEHANDLING
    Quinna 73

    UNDER BEHANDLING

    RUVAR
    Milla2016 FET Testdag 9/2

    GRAVID
    Uptomeism FET 6/1 VUL 2/2
Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016