• Freya18

    BIM 20-31 Mars!

    Startar en tråd för oss med BIM i slutet av mars! :D

    Här kan vi stötta och peppa varandra, få svar på våra frågor och funderingar, inspireras av andras motivation och inte minst glädjas åt eventuella graviditeter!

    Välkomna!

  • Svar på tråden BIM 20-31 Mars!
  • oONinniOo

    Nu ni, behöver jag era ögon, för jag har stirrat på de här så mina ögon går i kors. Jag kunde ju såklart inte hålla mig tills imorgon, utan tog ett test i morse (eller två rättare sagt), just för att den där känslan av att vara gravid är så stark. Först såg jag inget på det ena och lade det ifrån mig, men på PE kunde jag ana något inom tiden. Kikade då på stickan och kan se något väldigt väldigt svagt på den med. Blir ett nytt imorgon bitti, så får vi se om det är starkare eller inte.. Dåliga bilder kanske, det syns marginellt bättre i verkligheten!

    Babyplans



    PE

  • Percafluviatilis
    Estor skrev 2017-03-24 07:34:35 följande:

    Här inte känt några symtom alls, tempen svängig (förkyld). Men ska ut i kväll så ville va på säkra sidan så blev extremt förvånad.. kom -3 idag :D

    Syns något bättre i verkligheten :)


    Grattis och lycka till nu! :)
  • Percafluviatilis
    oONinniOo skrev 2017-03-24 12:21:22 följande:

    Nu ni, behöver jag era ögon, för jag har stirrat på de här så mina ögon går i kors. Jag kunde ju såklart inte hålla mig tills imorgon, utan tog ett test i morse (eller två rättare sagt), just för att den där känslan av att vara gravid är så stark. Först såg jag inget på det ena och lade det ifrån mig, men på PE kunde jag ana något inom tiden. Kikade då på stickan och kan se något väldigt väldigt svagt på den med. Blir ett nytt imorgon bitti, så får vi se om det är starkare eller inte.. Dåliga bilder kanske, det syns marginellt bättre i verkligheten!

    Babyplans

    PE


    Tycker mig se något på det nedersta!
  • Jsv17
    oONinniOo skrev 2017-03-24 12:21:22 följande:

    Nu ni, behöver jag era ögon, för jag har stirrat på de här så mina ögon går i kors. Jag kunde ju såklart inte hålla mig tills imorgon, utan tog ett test i morse (eller två rättare sagt), just för att den där känslan av att vara gravid är så stark. Först såg jag inget på det ena och lade det ifrån mig, men på PE kunde jag ana något inom tiden. Kikade då på stickan och kan se något väldigt väldigt svagt på den med. Blir ett nytt imorgon bitti, så får vi se om det är starkare eller inte.. Dåliga bilder kanske, det syns marginellt bättre i verkligheten!

    Babyplans

    PE


    Jag ser på den översta bilden!!! Med tanke på upplösningen på familjeliv så tycker jag det känns riktigt hoppfullt! Håller alla tummar och tår för ett starkare test imorn!
  • jhk88
    oONinniOo skrev 2017-03-24 12:21:22 följande:

    Nu ni, behöver jag era ögon, för jag har stirrat på de här så mina ögon går i kors. Jag kunde ju såklart inte hålla mig tills imorgon, utan tog ett test i morse (eller två rättare sagt), just för att den där känslan av att vara gravid är så stark. Först såg jag inget på det ena och lade det ifrån mig, men på PE kunde jag ana något inom tiden. Kikade då på stickan och kan se något väldigt väldigt svagt på den med. Blir ett nytt imorgon bitti, så får vi se om det är starkare eller inte.. Dåliga bilder kanske, det syns marginellt bättre i verkligheten!

    Babyplans

    PE


    Tycker mig se på PE!! <3
  • oONinniOo
    Percafluviatilis skrev 2017-03-24 14:20:29 följande:

    Tycker mig se något på det nedersta!


    Jsv17 skrev 2017-03-24 14:32:32 följande:

    Jag ser på den översta bilden!!! Med tanke på upplösningen på familjeliv så tycker jag det känns riktigt hoppfullt! Håller alla tummar och tår för ett starkare test imorn!


    jhk88 skrev 2017-03-24 16:45:42 följande:

    Tycker mig se på PE!! <3


    Då är det inte bara mina ögon som ser det! Hoppas verkligen på starkare imorgon. Har dock börjat få lite lite ljusbruna flytningar, men förhoppningsvis blir det inge mer än så..
  • ungafruahlberg
    Estor skrev 2017-03-24 07:34:35 följande:

    Här inte känt några symtom alls, tempen svängig (förkyld). Men ska ut i kväll så ville va på säkra sidan så blev extremt förvånad.. kom -3 idag :D

    Syns något bättre i verkligheten :)


    Grattis!!
  • FridaB92
    ungafruahlberg skrev 2017-03-24 17:35:56 följande:

    Fick min mens idag :( hoppar över till apriltråden , blir visst en cider på tjejkvällen ikväll


    Åh vad tråkigt! Väntar bara på att min mens ska komma... :/
  • Jsv17
    ungafruahlberg skrev 2017-03-24 17:35:56 följande:

    Fick min mens idag :( hoppar över till apriltråden , blir visst en cider på tjejkvällen ikväll


    Åh va trist Jag tror att jag kommer joina dig i April tråden innan helgen är slut känns precis som att mensen är på g... Bara mina spottings som saknas, misstänker att de kommer dyka upp imorn... Menmen pået igen

    Dock så hoppas jag vi träffas i en december BF tråd istället!
Svar på tråden BIM 20-31 Mars!