• Anonym (Ano)

    Min flickvän är naken framför sina kollegor

    Det är så här att min flickvän och jag är inte riktigt överens angående en sak...

    Inom hennes jobb delar män och kvinnor omklädnings rum samt dusch utrymme( typ 10 killar och en tjej) hon säger att hon inte bryr sig det minsta om att skyla sig framför sina kollegor och bryr sig inte om att de tittar på henne näck..

    Detta har jag ganska svårt för och anser att hon borde skyla sig för att visa respekt för vårt förhållande och mig. Jag trivs verkligen inte med det och har sagt det till henne men hon bryr sig inte om vad jag säger. Vad tycker ni? Är det jag som är helt ute och cycklar

  • Svar på tråden Min flickvän är naken framför sina kollegor
  • Anonym (Ano)

    Det jag tycker är så jobbigt det är hur svårt ska det va att täcka för sina privta delar för respekt till sin partner hamdlar intw om att konteollera utan att respelt till sin partner

  • Anonym (Ano)

    Blev en hel del skrivfel där haha skrev det lite hastigt

  • Anonym (NORMandie)
    Anonym (Ano) skrev 2017-11-09 14:18:01 följande:
    Det jag tycker är så jobbigt det är hur svårt ska det va att täcka för sina privta delar för respekt till sin partner hamdlar intw om att konteollera utan att respelt till sin partner
    Som du respekterar att det är helt normalt för henne? Vet du varför det är som det är? Har du frågat henne? Menar att du bör väl känna din partner. Hur hon är i sättet och sitt beteende osv.
  • Anonym (njae)
    Anonym (Trogen fru) skrev 2017-11-09 14:00:47 följande:

    Nu vet jag inte om jag är ovanligt ful naken?
    Har genom åren bytt om och bastat med alla möjliga kvinnor och män.
    Ingen av dessa som kommit med skamliga förslag eller klapp på rumpan.
    Men med kläderna på vid bensinmack, på stan, krogen, flyget och massa andra ställen händer det att män öppet studerar min kropp och verbala yttringar om mig uttryckt.


    Bara för att de inte kommer med skamliga förslag och klämmer på dig så betyder de inte att de inte tittar på dig när du inte se och tänker på att de gärna skulle vilja dra över dig i bastun. Det finns en viss skillnad mellan att klämma och komma med skamliga förslag och att titta och kommentera, Gubbarna på stan går väl inte heller fram och klämmer på dig?

    Är det kollegor du pratar om vill de förmodligen inte riskera sitt jobb genom att klämma och komma med skamliga förslag, är de bekanta vill de förmodligen inte riskera er vänskap eller göra sig ovän med din man. Men det betyder inte att de inte skulle vilja ha sex med dig eller beundrar din kropp. En kvinna slutar inte vara attraktiv för att man jobbar med henne eller känner henne, det enda som skiljer är att det då finns andra saker som överväger.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Ano) skrev 2017-11-09 14:18:01 följande:

    Det jag tycker är så jobbigt det är hur svårt ska det va att täcka för sina privta delar för respekt till sin partner hamdlar intw om att konteollera utan att respelt till sin partner


    Varför ska hon behöva täcka sin kropp? Det är hennes kropp, inte din. Jag tänker aldrig på att skyla mig för att respektera min partner. Jag badar naken med killkompisar i sjöar på somrarna, jag bastar naken på relaxavdelningen på spa där det är både män och kvinnor och jag byter om på stranden utan att skyla mig för kompisar oavsett kön. Jag skulle aldrig vara otrogen, min partner litar på mig och jag visar respekt på tusen sätt för honom. Men att skyla min egen kropp för hans skull är inte en av dem sakerna. För mig är nakenhet naturligt och jag skylar bara min kropp för att samhället kräver det. På platser där jag får vara naken om jag vill (ensliga sjöar, bastu, hemma) är det mitt val att vara naken.

    Hur skulle du ha gjort om din partner var man? Hade han inte fått gå på badhus eller gym då?
  • Pripps Vichy

    Undrar vad de kvinns som försvarar detta i tråden skulle säga om deras pojkvänner/ män satt naken i en bastu omsvärmad av nakna kvinnor ;)

  • Anonym (Anna)
    Pripps Vichy skrev 2017-11-09 15:26:15 följande:

    Undrar vad de kvinns som försvarar detta i tråden skulle säga om deras pojkvänner/ män satt naken i en bastu omsvärmad av nakna kvinnor ;)


    Varför skulle jag bry mig om det? Han får gladeligen basta naken med nakna kvinnor.
  • Anonym (NORMandie)
    Pripps Vichy skrev 2017-11-09 15:26:15 följande:
    Undrar vad de kvinns som försvarar detta i tråden skulle säga om deras pojkvänner/ män satt naken i en bastu omsvärmad av nakna kvinnor ;)
    Visst är det omvända ett minst lika intressant fenomen. Normen talar ju om för oss att det inte är helt ok. Tror det hade varit än värre omvänt om du frågar mig, inte minst i forum som detta.
Svar på tråden Min flickvän är naken framför sina kollegor