• Anonym (Logik?)

    Inte ok för män att rata tjejer för att de legat runt men....

    Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man för att han är oskuld.

    Kvinnlig logik?

  • Svar på tråden Inte ok för män att rata tjejer för att de legat runt men....
  • Anonym (Män)
    Anonym (Geraldine) skrev 2017-12-09 12:39:30 följande:

    Vad är det med många sexpartners som gör en kvinna till en dålig människa?


    En kvinna som har sex med många blir psykiskt förstörd. Uppmuntrar man det beteendet kommer fler kvinnor att förstöras.
  • Anonym (Geraldine)
    Anonym (Män) skrev 2017-12-09 12:41:40 följande:
    Finns ingen vettig man som har det. Finns klara samband mellan promiskuöst leverne och psykiska sjukdomar och allmänt destruktivt leverne.

    Funderat något över orsak och verkan? Att ligga med många kan absolut ingå i ett självskadebeteende, men betyder det att man ska skämmas och få höra att det går rykten om en som en värdelös slampa? Och om en tjej ligger bara för att det är kul, vad gör hon då för fel?
  • Anonym (Logik?)
    Anonym (Geraldine) skrev 2017-12-09 12:44:48 följande:

    Funderat något över orsak och verkan? Att ligga med många kan absolut ingå i ett självskadebeteende, men betyder det att man ska skämmas och få höra att det går rykten om en som en värdelös slampa? Och om en tjej ligger bara för att det är kul, vad gör hon då för fel?


    Just ligger runt!
  • Anonym (Geraldine)
    Anonym (Logik?) skrev 2017-12-09 12:54:48 följande:
    Just ligger runt!

    Varför är det fel?
  • Anonym (...)

    Herregud, vem har sagt att man måste berätta hur många man har haft sex med? Kan göra det till tjejkompisar men skulle inte göra det till en kille jag har börjat träffa. Skulle inte fråga honom heller för man vill inte riktigt veta.

    Jag har haft sex med ganska många när jag var yngre (fast nu har jag väldigt sällan sex med nån ny fast jag är singel , är iförsej ensamstående mamma nu), men de flesta av mina tjejkompisar i min ålder har faktiskt haft sex med fler.

    Alltså så länge man inte har några sjukdomar eller så så gör det väl inget att nån har haft sex med många men kanske iförsej inte känns så kul att nån har sex med vem som helst , man känner sig inte så speciell då. Tänker så med killar iallafall. Men skulle nog faktiskt inte träffa nån som är oskuld heller.

  • Anonym (Män)
    Anonym (Geraldine) skrev 2017-12-09 12:56:32 följande:

    Varför är det fel?


    Det har vi redan förklarat. Det är destruktivt leverne som förstör dig. Jämför med rökning och pengaspel.
  • Anonym (Logik?)
    Anonym (Geraldine) skrev 2017-12-09 12:56:32 följande:

    Varför är det fel?


    Ofräscht, snuskigt, slampigt.
  • Anonym (Vivi)

    Eller så tänker du inte så långt? Idiotmän och idiotkvinnor kommer alltid finnas. Man behöver inte bry sig om vad de tycker.

  • Anonym (Geraldine)
    Anonym (Män) skrev 2017-12-09 13:07:49 följande:
    Det har vi redan förklarat. Det är destruktivt leverne som förstör dig. Jämför med rökning och pengaspel.

    Jaså? Hur går det till? Jag vet hur rökning och spelberoende skadar, men hur sex skadar har jag aldrig hört (förutom om man inte skyddar sig såklart, eller om man ligger mot sin vilja).
  • Anonym (Geraldine)
    Anonym (Logik?) skrev 2017-12-09 13:17:59 följande:
    Ofräscht, snuskigt, slampigt.

    Det där handlar ju om din personliga värderingar, inte om hur det faktiskt är. Det är helt okej att du känner att du inte vill ligga med någon som haft flera partners före dig, men att gå därifrån till att kalla henne för en dålig människa är inte okej.
Svar på tråden Inte ok för män att rata tjejer för att de legat runt men....