• Anonym (Logik?)

    Inte ok för män att rata tjejer för att de legat runt men....

    Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man för att han är oskuld.

    Kvinnlig logik?

  • Svar på tråden Inte ok för män att rata tjejer för att de legat runt men....
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (skamligt) skrev 2017-12-09 15:10:10 följande:

    t ex när du tar den i tvåa:an, detta skadar i längden


    Då kunde ju män sluta tjata på tjejer om analsex. De flesta av oss är inte intresserade, men det ska gnälla och tjatas.
  • Anonym (Logik?)
    Anonym (Sven) skrev 2017-12-09 17:33:23 följande:

    Och din brist på logik i ts, den tycks vara representativ för personer som klamrar sig fast vid en medeltida kvinnosyn.

    Liksom oförmågan att ta sig ur ett känsloläge där man inte förmår tänka och resonera rationellt.

    Jag tycker det verkar som Familjeliv fungerar som en magnet på så kallade män med liten eller ingen förmåga att attrahera kvinnor. Nåväl - får bara evolutionen ha sin gång kommer de här personernas del av vår genpol att bli mindre och mindre.

    Du skrev: "Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man för att han är oskuld".

    Om du försöker resonera rationellt och granskar din ts kan det kanske bli uppenbart att dina argument är av karaktären ologiskt känslopjunk.

    Argumentationstekniskt mer korrekt hade varit : Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man som har legat runt.


    Idioti! Det handlar om huruvida bagaget spelar roll oavsett om det är stort eller litet. Det inser du själv om du tänker efter.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2017-12-09 18:39:59 följande:
    Är det destruktivt att ha sex tre gånger på ett år? Hur sällan vill du själv ha sex?

    Låt oss säga att man har sammanlagt 10 år som singel (mellan kängre förhållanden). Det blir 30 män.
    Du får ju självfallet inte ha sex som singel utan bara dejta utan sex
  • Anonym (Logik?)
    Anonym (opp) skrev 2017-12-09 18:39:00 följande:

    Mm, den har jag missat. Och jag orkar inte läsa igenom den. Kan du sammanfatta eller peka ut något inlägg med en tjej som ratar enbart pga att killen är oskuld? (Som är skrivet av en kvinna, alltså.)


    Finns flera som skriver att de skulle gjort likadant. Exempelvis Anonym(förstår henne). Det finns fler.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Afterlife skrev 2017-12-09 16:56:59 följande:

    Hehe, jag förstår faktiskt inte hur man tänker om man förutsätter att en som haft 20 (misslyckade) relationer bakom sig nödvändigtvis skulle vara bättre på att ha relationer en den som inte haft någon. Hugget som stucket, säger jag.


    Om man har en kk en kort period eller ett ons är man väl knappast intresserad av att skapa en relation = den är inte misslyckad. Man har sex för att det är skönt. Jag vågade inte träffa killar för sex när jag var singel, men om jag gjort det hade det inneburit 2/år eftersom jag var singel sammanlagt 10 år.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Män) skrev 2017-12-09 17:42:20 följande:

    Om vi tittar till forskning så finns det en direkt korrelation mellan de med många sexpartners och skilsmässor.


    Nej.

    Däremot har jag läst rapporter om att män har fler sexpartners i genomsnitt än vad kvinnor har så om du har rätt (vilket du inte har) är det männens fel).
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (anonym) skrev 2017-12-09 18:45:14 följande:

    Du får ju självfallet inte ha sex som singel utan bara dejta utan sex


    Anonym (anonym) skrev 2017-12-09 18:45:14 följande:

    Du får ju självfallet inte ha sex som singel utan bara dejta utan sex


    Vilket skulle rendera ännu fler trådar på FL från män som är sura för att de inte får sex. Alltså om man tycker att kvinnor ska hålla på sig måste man själv vara beredd på att vara oskuld till man gifter sig.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2017-12-09 18:59:08 följande:
    Vilket skulle rendera ännu fler trådar på FL från män som är sura för att de inte får sex. Alltså om man tycker att kvinnor ska hålla på sig måste man själv vara beredd på att vara oskuld till man gifter sig.
    Det blir ju lite knepigt eftersom kvinnor då skulle bli extremt kräsna och bara dejta den som uppfyller varenda kriterier de har 
  • Anonym (Sven)
    Anonym (Logik?) skrev 2017-12-09 18:45:13 följande:
    Idioti! Det handlar om huruvida bagaget spelar roll oavsett om det är stort eller litet. Det inser du själv om du tänker efter.
    Nämen - har du får vana att kalla folk för idioter, bara  för att de påpekar att det finns brister i dina resonemang.

    Det håller inte i längden, vare sig att kalla folki idioter eller att påstå att kvinnor är lösaktiga-

    Be din lärare, din mamma eller din pappa om hjälp med att förså min synpunkt på att din trådstart är lika impotent som en medeltidsman som möter en kvinna som bejakar sin egen sexualitet.

    Återigen. Din logik har tsnavat på dina känslosträngar. Din ts stämmer inte, du blandar din puré med vuxenmat.

    "Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man för att han är oskuld"

    Resonemanget präglas av känslopuré. Ska det hålla måste man ändra i sista ledet. enligt följande:

    Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man som har legat runt
  • dream on
    Anonym (Sven) skrev 2017-12-09 19:34:19 följande:

    Nämen - har du får vana att kalla folk för idioter, bara  för att de påpekar att det finns brister i dina resonemang.

    Det håller inte i längden, vare sig att kalla folki idioter eller att påstå att kvinnor är lösaktiga-

    Be din lärare, din mamma eller din pappa om hjälp med att förså min synpunkt på att din trådstart är lika impotent som en medeltidsman som möter en kvinna som bejakar sin egen sexualitet.

    Återigen. Din logik har tsnavat på dina känslosträngar. Din ts stämmer inte, du blandar din puré med vuxenmat.

    "Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man för att han är oskuld"

    Resonemanget präglas av känslopuré. Ska det hålla måste man ändra i sista ledet. enligt följande:

    Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man som har legat runt


    Heja Sven! Du skrev det jag tänkte men jag tror det är bortkastat. TS har själv deklarerat i tråden att tjejer som ligger runt blir förstörda, psykiskt instabila och går bort som giftasmaterial, däremot går det bra att sätta på dem. En argumentation som tydligen anses helt stringent. Man kan ju annars tycka att det vore helt följdriktigt om kvinnor som gillar att ligga också uppskattar män som gillar att ligga...
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
Svar på tråden Inte ok för män att rata tjejer för att de legat runt men....