• Anonym (Logik?)

    Inte ok för män att rata tjejer för att de legat runt men....

    Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man för att han är oskuld.

    Kvinnlig logik?

  • Svar på tråden Inte ok för män att rata tjejer för att de legat runt men....
  • KKarate

    Jag ratar dem som legat runt mycket. Förstår inte varför man ska basera sina preferenser på andras åsikter.

  • Anonym (Logik?)
    dream on skrev 2017-12-09 20:01:13 följande:

    Heja Sven! Du skrev det jag tänkte men jag tror det är bortkastat. TS har själv deklarerat i tråden att tjejer som ligger runt blir förstörda, psykiskt instabila och går bort som giftasmaterial, däremot går det bra att sätta på dem. En argumentation som tydligen anses helt stringent. Man kan ju annars tycka att det vore helt följdriktigt om kvinnor som gillar att ligga också uppskattar män som gillar att ligga...


    Visa mig var jag skrivit att tjejer blir psykiskt instabila och förstörda om de ligger? Att jag betraktar dem som omöjligt giftasmaterial är inte konstigare än att kviinnor ratat män som ligger runt eller aldrig legat alls.

    Eftersom du lägger ord i min mun som jag aldrig sagt kan jag lika gärna säga TACK för att du bekräftar att män inte får ta hänsyn till kvinnans bagage när han väljer partner medan det är helt ok för kvinnor att göra det!
  • dream on
    Anonym (Logik?) skrev 2017-12-09 20:22:19 följande:

    Visa mig var jag skrivit att tjejer blir psykiskt instabila och förstörda om de ligger? Att jag betraktar dem som omöjligt giftasmaterial är inte konstigare än att kviinnor ratat män som ligger runt eller aldrig legat alls.

    Eftersom du lägger ord i min mun som jag aldrig sagt kan jag lika gärna säga TACK för att du bekräftar att män inte får ta hänsyn till kvinnans bagage när han väljer partner medan det är helt ok för kvinnor att göra det!


    Jag ber om ursäkt. Det verkar som jag rörde ihop dig med din ryggdunkare från trådstarten. Era vadmalsdräkter är så lika. Fel av mig. Felet du gör är att du gång på gång blandar ihop kvinnor ( och även män) till en homogen massa. Alla män tänker inte likadant ( lyckligtvis). Det gör heller inte alla kvinnor (lyckligtvis). Personligen tycker jag att folk får rata på vilka grunder de vill, även du fastän jag finner ditt sätt att resonera problematiskt på flera vis.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Logik?)
    dream on skrev 2017-12-09 22:18:20 följande:

    Jag ber om ursäkt. Det verkar som jag rörde ihop dig med din ryggdunkare från trådstarten. Era vadmalsdräkter är så lika. Fel av mig. Felet du gör är att du gång på gång blandar ihop kvinnor ( och även män) till en homogen massa. Alla män tänker inte likadant ( lyckligtvis). Det gör heller inte alla kvinnor (lyckligtvis). Personligen tycker jag att folk får rata på vilka grunder de vill, även du fastän jag finner ditt sätt att resonera problematiskt på flera vis.


    Utsäkten godtas.
  • Anonym (Tvilling)

    En man får precis som en kvinna välja sina sexpartners helt själv på vilka grunder som han vill.

  • Anonym (Män)
    dream on skrev 2017-12-09 22:18:20 följande:

    Jag ber om ursäkt. Det verkar som jag rörde ihop dig med din ryggdunkare från trådstarten. Era vadmalsdräkter är så lika. Fel av mig. Felet du gör är att du gång på gång blandar ihop kvinnor ( och även män) till en homogen massa. Alla män tänker inte likadant ( lyckligtvis). Det gör heller inte alla kvinnor (lyckligtvis). Personligen tycker jag att folk får rata på vilka grunder de vill, även du fastän jag finner ditt sätt att resonera problematiskt på flera vis.


    Felet du gör är att du inte förstår att du måste ta hänsyn till statistika skillnader om du vill bli framgångsrik. Att det finns undantag är irrelevant.
  • Anonym (123)
    Anonym (Logik?) skrev 2017-12-09 12:20:21 följande:
    Kvinnor har rasat över att en del män inte kan tänka sig tjejer som legat runt samtidigt som de anser det helt ok att själva rata en man för att han är oskuld.
    Kvinnlig logik?
    Ehh varför skulle det vara samma sak?

    Att jämföra en tjej som "legat runt" med förmodligen ganska mycket erfarenhet med någon som är oskuld med noll erfarenhet är ju helt galet.
  • Anonym (Ratade män)

    Det är så hysteriskt roligt att läsa alla ratade, bittra mäns inlägg

    De är rädda för erfarna kvinnor därför att de blir jämförda och vet att de inte har något att komma med när det gäller att tillfredsställa en kvinna!

    Som tur är behövs ni inte längre, vi åker till Danmark och inseminerar oss och lever happily ever after utan er

    Behöver vi få orgasm finns ju bra sexleksaker eller för all del män som inte dömer oss kvinnor för att vi numera är självständiga individer.

    Lycka till!

  • Anonym (Mella)
    Anonym (123) skrev 2017-12-09 23:09:26 följande:

    Ehh varför skulle det vara samma sak?

    Att jämföra en tjej som "legat runt" med förmodligen ganska mycket erfarenhet med någon som är oskuld med noll erfarenhet är ju helt galet.


    Om jag har förstått rätt så menar TS att kvinnor tycker det är ok att rata pga sexuellt bagage i ena fallet men inte andra och att det är ologiskt.

    Är det samma kvinnor som säger båda sakerna och endast det så ja, det finns ingen logik där.
  • Anonym (Mella)
    Anonym (Ratade män) skrev 2017-12-10 00:09:08 följande:

    Det är så hysteriskt roligt att läsa alla ratade, bittra mäns inlägg

    De är rädda för erfarna kvinnor därför att de blir jämförda och vet att de inte har något att komma med när det gäller att tillfredsställa en kvinna!

    Som tur är behövs ni inte längre, vi åker till Danmark och inseminerar oss och lever happily ever after utan er

    Behöver vi få orgasm finns ju bra sexleksaker eller för all del män som inte dömer oss kvinnor för att vi numera är självständiga individer.

    Lycka till!


    Men vad roligt då, hoppas du uppfostrar barnet bättre än att bli en hånande otrevlig översittare.
Svar på tråden Inte ok för män att rata tjejer för att de legat runt men....