• Anonym (trashaggan)

    Är min pojkvän pedofil?

     


    Min pojkvän blir alltid mycket populär hos alla barn. Då vi är bortbjudna försvinner han bort med barnen och han är ofta barnvakt till sina kompisars barn och med dom går han på bio, på museum eller bara leker. Till detta kan skrivas att han ofta filmar barnen när de leker eller tar kort. Det i sig är kanske inte märkligt. Vidare kan berättas att han är mycket fokuserad på min son - han vill alltid att sonen ska vara med när vi träffas - och om han inte är det - frågar han efter honom. Han kommunicerar med min son via sms - oskyldigt kanske - men ändå. Fick härom dagen reda på att han när han var 35 år blev tillsammans med en skolflicka som gick nian. På detta regaerade jag inte nämnvärt, då han sa det - dock har jag tänkt på det oavbutet seanste dygnet. Ytterligare en omständighet är att han inte kan få orgasm. Han säger att han aldrig fått det med en tjej i hela sitt liv. Han äter antideppressiva men han säger att orgasmen uteblivit hela hans liv. Jag vet inte om jag överanalyserar - men jag tycker jag ser en indiciekedja här som känns obehaglig. Är det så att han helt enklet inte kan få orgasm för att det inte är kvinnor han tänder på? Kan han ha böjelser av otillåten karaktär?

  • Svar på tråden Är min pojkvän pedofil?
  • Gizmo
    smulpaj01 skrev 2019-01-11 00:09:43 följande:
    Bara det faktum att han varit med en liten flicka på 15 år när han var 35 skulle få mig att dumpa karln! Vilket äckel...
    Jag skulle ha gjort slut direkt...
  • Anonym (Magkänslan!)

    Ts lyssna på din magkänska! Något stämmer inte, tycker du gör en bra o riktig analys av honom. Försök lämna honom!! Du har nog rätt om honom!

  • Anonym (Magkänslan!)
    Tecum skrev 2019-01-10 22:25:26 följande:

    Och du har visst drabbats av den hos kvinnor så vanliga åkomman moralpanik... Faktum är att 15-åriga flickor brukar ha kvinnliga former och hur vet du att hon inte har det? Det stämmer inte heller att pedofiler är intresserade både av barn och äldre ungdomar, poängen för dem är att barnen inte har "kvinnliga former" eller har passerat puberteten. För det var pedofili vi diskuterade, inte det olämpliga i att en 35-åring är ihop med en 15-åring.


    Moralpanik hos kvinnor? Skriver du det för att du själv saknar moral? Sjukt det du skriver, inte ett dugg förnuftigt! Hebrofil?
  • Anonym (trashaggan)
    Anonym (Magkänslan!) skrev 2019-01-11 07:07:49 följande:

    Ts lyssna på din magkänska! Något stämmer inte, tycker du gör en bra o riktig analys av honom. Försök lämna honom!! Du har nog rätt om honom!


    Ja! Något är konstigt. Jag tänker att jag kan fråga honom försiktigt till en början ...
  • Anonym (Mia)

    Pedofil eller inte, svårt att säga. Men precis som du säger låter det ju misstänkt. Vad skriver han till din son? 

    Sedan detta att han var ihop med en 15-åring (kanske räknas som pedofili?). Vad har du för värderingar? Vill du verkligen vara ihop med någon som varit ihop med en 15-åring? Delar ni värderingar då?

    Tycker det låter obehagligt.

    Skulle jag få reda på att min sambo varit ihop med en sån ung, skulle jag fundera mkt på om vi hade samma värderingar.

    Det är som att få reda på att ens man gått till prostituerade förut. Även om det inte hänt nu, känner man att det går emot ens värderingar. Har ej hänt mig, men menar att folk skriver det ibland.

    Om du gör slut, se till att din son byter nummer då. Blocka honom åt din son.

  • Dr Nail
    Anonym (Magkänslan!) skrev 2019-01-11 07:11:04 följande:

    Moralpanik hos kvinnor? Skriver du det för att du själv saknar moral? Sjukt det du skriver, inte ett dugg förnuftigt! Hebrofil?


    Vad är en "hebrofil"? Nån som tycker om överdrivet manliga dudes? Hebro, typ "he bro"?
  • Anonym (Mia)
    Tecum skrev 2019-01-10 22:25:26 följande:
    Och du har visst drabbats av den hos kvinnor så vanliga åkomman moralpanik... Faktum är att 15-åriga flickor brukar ha kvinnliga former och hur vet du att hon inte har det? Det stämmer inte heller att pedofiler är intresserade både av barn och äldre ungdomar, poängen för dem är att barnen inte har "kvinnliga former" eller har passerat puberteten. För det var pedofili vi diskuterade, inte det olämpliga i att en 35-åring är ihop med en 15-åring.
    Detta är inget skämt din dumma j***l. 

    Bara för att man ser lite äldre ut när man är 15 (puberteten är dock ej passerad då) så betyder det inget. Jag hade en kille i min klass som fick basröst när han var 12 år. Han ville säkert ha sex med en 35-årig kvinna, han lät ju och såg ut som en man. NOT.

    Sedan stämmer inte ditt påstående om pedofiler. Det handlar om en nedtrappning i ålder oftast, för att förverkliga sin sexfantasi.
  • mammatill6

    [quote=79351488][quote-nick]Anonym (G) skrev 2019-01-10 20:19:36 följande:[/quote-nick] Nja. Om en person mycket aktivt söker sig till barn och ser till att bli lämnad ensam med dem så finns det god anledning att vara vaksam. Det är nämligen ett vanligt beteende bland de som förgriper sig på barn. Men det kan ju vara helt oskyldigt också såklart. Här håller jag med dig. Man är verkligen inte gammal när man går i nian och som 35-åring borde man förstå det.[/

    Ser till att bli lämna ensam med barn? Var står det att han gör det? Det står att han oftar barnvakt åt kompisars barn och gärna hittar på saker.

    Om det hade stått att en kvinna som inte har egna barn gärna ör barnvakt och hittar på saker, och dessutom har svårt att få orgasm, undra om folk skrikit oedofil då?

    Att va ihop med en 15-16 åring däremot är konstigt.

  • Anonym (trashaggan)
    Anonym (Mia) skrev 2019-01-11 07:17:20 följande:

    Pedofil eller inte, svårt att säga. Men precis som du säger låter det ju misstänkt. Vad skriver han till din son? 

    Sedan detta att han var ihop med en 15-åring (kanske räknas som pedofili?). Vad har du för värderingar? Vill du verkligen vara ihop med någon som varit ihop med en 15-åring? Delar ni värderingar då?

    Tycker det låter obehagligt.

    Skulle jag få reda på att min sambo varit ihop med en sån ung, skulle jag fundera mkt på om vi hade samma värderingar.

    Det är som att få reda på att ens man gått till prostituerade förut. Även om det inte hänt nu, känner man att det går emot ens värderingar. Har ej hänt mig, men menar att folk skriver det ibland.

    Om du gör slut, se till att din son byter nummer då. Blocka honom åt din son.


    Ja. Detta med 15-åringen är värst. Det är informationen om detta som gjort att jag rannsakat vårt förhållande. Saken är den att han var ihop med denna flicka/kvinna i 7 år ... gör det det hela mindre anmärkningsvärt kanske?
Svar på tråden Är min pojkvän pedofil?