• Maria och Chris

    Gravid eller spökar det bara?

    Hej! Det är nu snart 15 månader sen min son föddes och har inte fått någon mens tillbaka än. Börjar bli fundersam över detta. Nu i lite mer än en vecka har jag haft som mensvärk som har kommit och gått varje dag utan någon mens. Tog ett grav test igår som visade negativt. Har aldrig varit med om detta tidigare så nu undrar jag om det finns någon mer som har varit med om detta? Har ni fått svar på vad det kunde vara?

  • Svar på tråden Gravid eller spökar det bara?
  • lillainna
    Maria och Chris skrev 2019-08-22 13:04:00 följande:

    Hur gick det på rul? Fick du reda på va det blir för nåt? Jag har mitt på fredag nästa vecka. Känns som en evighet kvar.


    Glömde helt att skriva! Allt fick toppen på rul, är en envis bebis, låg i helt fel vinklar för bm så hon fick kämpa på att se allt hon behövde se men fick till det tillslut.

    Men ett kön fick vi inte veta, bebis låg med rumpan neråt och i skräddatställning då allt doldes :D

    Men en frisk bebis är huvudsaken! :)

    En vecka går snabbt ska du se, du får skriva efter ditt rul :)
  • Maria och Chris
    lillainna skrev 2019-08-22 15:45:08 följande:

    Glömde helt att skriva! Allt fick toppen på rul, är en envis bebis, låg i helt fel vinklar för bm så hon fick kämpa på att se allt hon behövde se men fick till det tillslut.

    Men ett kön fick vi inte veta, bebis låg med rumpan neråt och i skräddatställning då allt doldes :D

    Men en frisk bebis är huvudsaken! :)

    En vecka går snabbt ska du se, du får skriva efter ditt rul :)


    Det va ju bra att allt såg bra ut :D synd att den lille va blyg ;p haha. Ska ni göra ett till längre fram så ni får reda på det eller struntar ni i det?

    Ja jag hör av mig så fort jag har varit där :)
  • lillainna
    Maria och Chris skrev 2019-08-22 18:48:07 följande:

    Det va ju bra att allt såg bra ut :D synd att den lille va blyg ;p haha. Ska ni göra ett till längre fram så ni får reda på det eller struntar ni i det?

    Ja jag hör av mig så fort jag har varit där :)


    Jag skulle gärna vilja, för jag är jättenyfiken på vem det är som gömmer sig där inne :)

    Men vi har ca 30 mil enkelväg till närmsta ställe som gör ul och känner mig inte lika sugen på den resan då fogarna är ganska onda.

    Så tror det får bli en suprise för oss alla i januari :)
  • Maria och Chris
    lillainna skrev 2019-08-22 19:55:51 följande:

    Jag skulle gärna vilja, för jag är jättenyfiken på vem det är som gömmer sig där inne :)

    Men vi har ca 30 mil enkelväg till närmsta ställe som gör ul och känner mig inte lika sugen på den resan då fogarna är ganska onda.

    Så tror det får bli en suprise för oss alla i januari :)


    Oj då ne det går ju inte då. Som du säger det får bli en liten suprise :) gud jag är så spänd över nästa vecka. Ska bli så kul att få se det lilla livet.
  • lillainna
    Maria och Chris skrev 2019-08-24 21:01:10 följande:

    Oj då ne det går ju inte då. Som du säger det får bli en liten suprise :) gud jag är så spänd över nästa vecka. Ska bli så kul att få se det lilla livet.


    Förstår det! :) det kommer gå snabbt, helt plötsligt så ät fredag här :)
  • Maria och Chris
    lillainna skrev 2019-08-25 09:22:37 följande:

    Förstår det! :) det kommer gå snabbt, helt plötsligt så ät fredag här :)


    Ja idag är det onsdag snart är man där. Kl 10 har jag tid så det ska bli spännande.
  • lillainna
    Maria och Chris skrev 2019-08-28 16:19:09 följande:

    Ja idag är det onsdag snart är man där. Kl 10 har jag tid så det ska bli spännande.


    Ja, du ser.. Tiden flyger fram :)
  • Maria och Chris
    lillainna skrev 2019-08-28 16:40:24 följande:

    Ja, du ser.. Tiden flyger fram :)


    Va där igår och allt såg bra ut. Dom vill dock att jag ska komma tillbaka någon gång nästa vecka för att dom ville se magen på den som dom inte kunde igår för att den vägra flytta på sig. Antagligen sov den. Den gjorde små rörelser men inte mer. Den ville helt enkelt inte riktigt vara med. Såg heller inte va det va för något men dom ska kolla nästa gång så förhoppningsvis så vill den vara med lite mer
  • lillainna
    Maria och Chris skrev 2019-08-31 10:39:07 följande:

    Va där igår och allt såg bra ut. Dom vill dock att jag ska komma tillbaka någon gång nästa vecka för att dom ville se magen på den som dom inte kunde igår för att den vägra flytta på sig. Antagligen sov den. Den gjorde små rörelser men inte mer. Den ville helt enkelt inte riktigt vara med. Såg heller inte va det va för något men dom ska kolla nästa gång så förhoppningsvis så vill den vara med lite mer


    Skönt att allt såg bra ut :) ja, kanske var dålig tid för bebisen, mitt i tuppluren. Får hoppas bebis är mer aktiv nästa vecka istället :)
  • Maria och Chris
    lillainna skrev 2019-09-01 10:21:51 följande:

    Skönt att allt såg bra ut :) ja, kanske var dålig tid för bebisen, mitt i tuppluren. Får hoppas bebis är mer aktiv nästa vecka istället :)


    Ja det får vi hoppas annars så är det en väldigt lugn bebis helt enkelt. :)
Svar på tråden Gravid eller spökar det bara?