• Anonym (Bedtime)

    Dela rum med frugan

    Frun var på kurs för ett par månader sedan. Det var galej på kvällen och hon träffade på en gammal kollega, kanske 8 år sedan de jobbade tillsammans. Han skulle bo på ett annat hotell men det blev sent och de var rätt dragna. Då erbjöd min fru honom att sova på hennes rum (dubbelsäng) vilket han gjorde. Hon har inte berättad detta för mig, kanske har jag inte med det att göra. Har fått veta på omvägar. Jag är rätt säker på att det inte var nåt sexuellt men det känns ändå inte bra. Hur skulle ni känna? Är jag för svartsjuk? Tar jag upp det med henne kommer hon bli sur och tycka att jag är kontrollerande och svartsjuk. Hade det varit en kvinnlig kollega hade jag inte brytt mig.

  • Svar på tråden Dela rum med frugan
  • Anonym (P)
    Anonym (Rationell) skrev 2019-04-28 05:11:29 följande:

    Nej horan måste dumpas. 


    Vadå "måste"?
  • Anonym (Rationell)
    Anonym (P) skrev 2019-04-28 05:41:44 följande:
    Vadå "måste"?
    Okej, fel av mig. Horan bör dumpas. 
  • molly50
    Anonym (Rationell) skrev 2019-04-28 10:30:04 följande:
    Okej, fel av mig. Horan bör dumpas. 
    Och om inget hände mellan TS fru och kollegan,ska hon ändå dumpas,tycker du?
  • Anonym (Ka)
    molly50 skrev 2019-04-28 12:02:56 följande:
    Och om inget hände mellan TS fru och kollegan,ska hon ändå dumpas,tycker du?
    Jag tycker inte det är acceptabelt i vilket fall..om inget annat kommits överens om.
    Men nu har ts inte uppdaterat sen Februari så det är väl tveksamt om vi får reda på hur det ligger till.
  • molly50
    Anonym (Ka) skrev 2019-04-28 13:41:27 följande:
    Jag tycker inte det är acceptabelt i vilket fall..om inget annat kommits överens om.
    Men nu har ts inte uppdaterat sen Februari så det är väl tveksamt om vi får reda på hur det ligger till.
    Det beror väl på vilken överenskommelse TS har med sin fru.
    Men med tanke på att hon har undanhållit informationen om kollegan för TS så kan man ju undra hu det ligger till.

    Ja,det återstår väl att se om TS uppdaterar.
  • Anonym (Ka)
    molly50 skrev 2019-04-28 14:16:49 följande:
    Det beror väl på vilken överenskommelse TS har med sin fru.
    Men med tanke på att hon har undanhållit informationen om kollegan för TS så kan man ju undra hu det ligger till.

    Ja,det återstår väl att se om TS uppdaterar.
    Vilket jag väl skrev??
  • molly50
    Anonym (Ka) skrev 2019-04-28 16:38:05 följande:
    Vilket jag väl skrev??
    Nja,du skrev väl att det är oacceptabelt i vilket fall.
    Det tolkade jag som att du menade att det är oacceptabelt oavsett vilken överenskommelse de har.
    Men om jag har missuppfattat dig så ber jag om ursäkt.
  • Anonym (Rationell)
    molly50 skrev 2019-04-28 12:02:56 följande:
    Och om inget hände mellan TS fru och kollegan,ska hon ändå dumpas,tycker du?
    Ja givetvis. En slampa som sover med andra män och sedan ljuger om det är inget att ha. 
  • molly50
    Anonym (Rationell) skrev 2019-04-29 01:44:00 följande:
    Ja givetvis. En slampa som sover med andra män och sedan ljuger om det är inget att ha. 
    Att hon har ljugit om det är väl det som är märkligast,tycker jag.
    Är man helt oskyldig så finns ju ingen anledning att ljuga om det.
    Men tills vi vet vad som verkligen hände,om vi får veta det,så tycker jag det är onödigt att spekulera.
  • Anonym (Ka)

    Funderar på en grej.
    Vad jag förstår har ts inte frågat om detta.
    Är det så att man skall komma hem och säga.
    "Du..jag träffade xx på festen. Vi satt och pratade hela kvällen och det blev så sent så jag erbjöd honom att slagga över i min dubbelsäng."
    Vet vi vad hon skulle svara på en direkt fråga, mer än att ts antar att hon skulle bli sur.
    Jag tycker inte det är ok, men han måste ju tala om att han vet..

Svar på tråden Dela rum med frugan