• Anonym (Bedtime)

    Dela rum med frugan

    Frun var på kurs för ett par månader sedan. Det var galej på kvällen och hon träffade på en gammal kollega, kanske 8 år sedan de jobbade tillsammans. Han skulle bo på ett annat hotell men det blev sent och de var rätt dragna. Då erbjöd min fru honom att sova på hennes rum (dubbelsäng) vilket han gjorde. Hon har inte berättad detta för mig, kanske har jag inte med det att göra. Har fått veta på omvägar. Jag är rätt säker på att det inte var nåt sexuellt men det känns ändå inte bra. Hur skulle ni känna? Är jag för svartsjuk? Tar jag upp det med henne kommer hon bli sur och tycka att jag är kontrollerande och svartsjuk. Hade det varit en kvinnlig kollega hade jag inte brytt mig.

  • Svar på tråden Dela rum med frugan
  • Nickenamn01
    molly50 skrev 2019-04-29 08:57:43 följande:

    Att hon har ljugit om det är väl det som är märkligast,tycker jag.

    Är man helt oskyldig så finns ju ingen anledning att ljuga om det.

    Men tills vi vet vad som verkligen hände,om vi får veta det,så tycker jag det är onödigt att spekulera.


    Ta senaste svar var i februari. Det är ju svårt att inte bli engagerad och nyfiken. Betyder tystnaden han fått fulla fula sanningen eller gick de bara vidare...? Missa inte nästa avsnitt av sova med annans fru!
  • molly50
    Nickenamn01 skrev 2019-04-29 09:28:11 följande:
    Ta senaste svar var i februari. Det är ju svårt att inte bli engagerad och nyfiken. Betyder tystnaden han fått fulla fula sanningen eller gick de bara vidare...? Missa inte nästa avsnitt av sova med annans fru!
    Ja,det är klart man blir nyfiken. Jag gillar inte heller när en TS plötsligt slutar att svara i en sådan här tråd.
    Men det är inte så mycket man kan göra åt det.
  • Anonym (Bedtime)

    Hej alla. Har sett att många spekulerar och vill veta vad som händer. Det har inte funnits så mycket att berätta och jag har inte mått nåt vidare. Men nu har jag tagit upp det hela. Funderade mycket på hur jag skulle göra det och vad jag skulle säga. Gjorde det enkelt. Frågade vid ett vad jag tyckte lämpligt tillfälle helt enkelt om hon sov själv på sitt rum på resan. Lugnt och sansat. Hon blånekade och undrade vad jag håller på med. Sa att jag undrade, att hon betedde sig lite konstigt efter resan. Blånekar. Jag la till att jag vet att någon sov över. Blånekar och börjar anklaga mig för att hitta på skit, vill veta vart det kommer ifrån o.s.v. Jag vill inte avslöja källan. Säger sig bli väldigt sårad, orkar inte ha det så här o.s.v. Så ungefär där är vi nu. Dålig stämning, inget samliv... Ett erkännande och en förklaring hade känts betydligt bättre att jobba på. Undrar hur mycket mer som kan ha hänt under åren... 

  • Bagar Bengtsson

    Finns ingen tillit så är det bara en sak att göra. Om hon hade erkänt så skulle det ändå vara svårt att lita på henne igen.


    Dock hoppas jag ditt vittne/källa är 100% säker. Det är ingen som kanske vill din fru eller den andre mannen nåt illa?


     

  • Anonym (Bedtime)
    Bagar Bengtsson skrev 2019-04-29 23:52:56 följande:

    Finns ingen tillit så är det bara en sak att göra. Om hon hade erkänt så skulle det ändå vara svårt att lita på henne igen.


    Dock hoppas jag ditt vittne/källa är 100% säker. Det är ingen som kanske vill din fru eller den andre mannen nåt illa?


     


    Utan att gå in på detaljer så är det 100%. Kan ta gift på det...
  • Anonym (Man47)

    Tycker du verkar vara väldigt snäll och frågar väldigt snällt ....ljug för din kärring ....

    Bli arg på henne och besviken, bli ledsen säg att 3 personer påstår att hon sovit med den för mannen. Var inte så mesig ...vad har du att förlora ?

    Kommer att kännas mycket bättre efteråt och det kommer hända grejer med.

    Hur gick det? Vad hände? Ta i nu ......!!!!!!

  • Anonym (Rationell)
    Anonym (Bedtime) skrev 2019-04-29 23:45:11 följande:

    Hej alla. Har sett att många spekulerar och vill veta vad som händer. Det har inte funnits så mycket att berätta och jag har inte mått nåt vidare. Men nu har jag tagit upp det hela. Funderade mycket på hur jag skulle göra det och vad jag skulle säga. Gjorde det enkelt. Frågade vid ett vad jag tyckte lämpligt tillfälle helt enkelt om hon sov själv på sitt rum på resan. Lugnt och sansat. Hon blånekade och undrade vad jag håller på med. Sa att jag undrade, att hon betedde sig lite konstigt efter resan. Blånekar. Jag la till att jag vet att någon sov över. Blånekar och börjar anklaga mig för att hitta på skit, vill veta vart det kommer ifrån o.s.v. Jag vill inte avslöja källan. Säger sig bli väldigt sårad, orkar inte ha det så här o.s.v. Så ungefär där är vi nu. Dålig stämning, inget samliv... Ett erkännande och en förklaring hade känts betydligt bättre att jobba på. Undrar hur mycket mer som kan ha hänt under åren... 


    Hon ljuger dig rakt upp i ansiktet. Som jag sa tidigare; dumpa horan. Hon har med 100% säkerhet varit otrogen. 
  • Anonym (Ka)
    Anonym (Bedtime) skrev 2019-04-29 23:45:11 följande:

    Hej alla. Har sett att många spekulerar och vill veta vad som händer. Det har inte funnits så mycket att berätta och jag har inte mått nåt vidare. Men nu har jag tagit upp det hela. Funderade mycket på hur jag skulle göra det och vad jag skulle säga. Gjorde det enkelt. Frågade vid ett vad jag tyckte lämpligt tillfälle helt enkelt om hon sov själv på sitt rum på resan. Lugnt och sansat. Hon blånekade och undrade vad jag håller på med. Sa att jag undrade, att hon betedde sig lite konstigt efter resan. Blånekar. Jag la till att jag vet att någon sov över. Blånekar och börjar anklaga mig för att hitta på skit, vill veta vart det kommer ifrån o.s.v. Jag vill inte avslöja källan. Säger sig bli väldigt sårad, orkar inte ha det så här o.s.v. Så ungefär där är vi nu. Dålig stämning, inget samliv... Ett erkännande och en förklaring hade känts betydligt bättre att jobba på. Undrar hur mycket mer som kan ha hänt under åren... 


    Ja tyvärr verkar det väl ha hänt mer än bara "sova" med tanke på hennes reaktion.
    Det finns väl inget större hopp om att få reda på vad som hänt under åren, utan koncentrera dig på att få reda på vad som hänt denna gången. I.a.f för nu.
    Nu har du ju äntligen satt bollen i rullning så då är det ju bara att fortsätta.

    Jag hade blivit förbannad av hennes reaktion när du nu vet säkert att hon delade säng med tidigare kollegan.
    Hennes reaktion är ju så typisk. Attack är alltid bästa försvar när man blir påkommen, och det är säkert ditt fel, men ge dig inte förrän du får svar.
    Därefter kan du bestämma vad du skall göra.
  • molly50
    Anonym (Bedtime) skrev 2019-04-29 23:45:11 följande:

    Hej alla. Har sett att många spekulerar och vill veta vad som händer. Det har inte funnits så mycket att berätta och jag har inte mått nåt vidare. Men nu har jag tagit upp det hela. Funderade mycket på hur jag skulle göra det och vad jag skulle säga. Gjorde det enkelt. Frågade vid ett vad jag tyckte lämpligt tillfälle helt enkelt om hon sov själv på sitt rum på resan. Lugnt och sansat. Hon blånekade och undrade vad jag håller på med. Sa att jag undrade, att hon betedde sig lite konstigt efter resan. Blånekar. Jag la till att jag vet att någon sov över. Blånekar och börjar anklaga mig för att hitta på skit, vill veta vart det kommer ifrån o.s.v. Jag vill inte avslöja källan. Säger sig bli väldigt sårad, orkar inte ha det så här o.s.v. Så ungefär där är vi nu. Dålig stämning, inget samliv... Ett erkännande och en förklaring hade känts betydligt bättre att jobba på. Undrar hur mycket mer som kan ha hänt under åren... 


    Att hon fortsätter ljuga dig rakt upp i ansiktet hade i alla fall fått mig att dra öronen åt mig ännu mer.
    Det hade fått mig att fundera på vad som verkligen hände. Om kollegan verkligen bara sov över där eller om det hände något mer.
    Jag tycker du ska sätta hårt mot hårt nu.
    Bli arg. Säg att du är besviken på henne. Fråga hur hon hade ställt sig till om du hade gjort samma sak mot henne.
    Fortsätter hon fråga vem källan är så säger du bara att det är oväsentligt.
    Det väsentliga är vad hon gör av den här informationen.
    Fortsätter hon ljuga och envist vägra berätta sanningen så gör slut.
    Du förtjänar bättre än någon som inte respekterar dig.
  • Anonym (Rykten)

    Alla borde läsa Katarina Wennstams böcker om hur män och speciellt andra kvinnor dömer kvinnor och det utan ha någon fakta.

    Skrämmande att ni dömer kvinnan utan ens varit på samma hotell och i samma rum.

    Man blir inte förvånad över att kvinnor brändes på på här i Sverige på grund av rykten och idag vet vi att riktiga häxor inte finns, bara illvilliga ryktesspridare som egentligen borde sköta sitt eget liv och inte med glädje strö salt i någons sår.

Svar på tråden Dela rum med frugan