• happycookie

    Någon mer som ska börja försöka i slutet av sommaren?

    Hej!

    Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida i augusti, någon mer som har planer på det? Skulle vara kul att följas åt

  • Svar på tråden Någon mer som ska börja försöka i slutet av sommaren?
  • happycookie
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-16 14:25:48 följande:

    Efter två negativa test kom mitt efterlängtade plus!


    Stort grattis!
  • Nextchapter
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-17 01:03:08 följande:

    Åh hoppas att du får ditt plus! Absolut kan man det! Man kan blöda när ägget fäster (nidblödning). Jag blödde den dagen jag skulle ha mens med min dotter, som försvann lika fort som den kom typ, tog ett test dagen efter då jag hade akut sug på senap (har aldrig gillat det) och fick positivt! Idag är hon 5 år :)


    Hej,

    Tack för svar :) idag kom dock mensen, gissar att den blev lite sen pga sv massa stress m start av jobb efter semestern o sen o resor o begravning etc.

    Kan va bra dock att veta att en liten blödning inte är helt ovanligt ändå. Nytt försök får bli om 1,5-2 veckor :) håller tummarna för de, denna ggn blir egentligen vårt första riktiga försök då vi nu sist ggn inte riktigt fick till det såpass nära ÄL som vi hade önskat.
  • MsPinnipeds
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-16 14:25:48 följande:

    Efter två negativa test kom mitt efterlängtade plus!


    Åhhh grattis! Vad roligt! :)
  • qaswas122

    Sååå nervöst. Jag har ätit letrozol för att få ägglossning, som beräknas vara 25:e augusti. Håller tummarna att jag ägglossar! <3

    Kul att se att folk i gruppen plussar! Nu längtar jag efter min tur haha Skrattande

  • Gottegrisen91
    qaswas122 skrev 2019-08-21 10:24:14 följande:

    Sååå nervöst. Jag har ätit letrozol för att få ägglossning, som beräknas vara 25:e augusti. Håller tummarna att jag ägglossar! <3

    Kul att se att folk i gruppen plussar! Nu längtar jag efter min tur haha 


    Jag håller tummarna hårt !! <3
  • solhatten

    Är såå frustrerad hade lyckats hålla mig från att kissa på fyra timmar, åkte och köpte ett clearblue och så blir det nått fel på testet så hela rutan blir blå????

    Nu måste jag vänta till 8 morgon innan jag kan testa igen????

  • EmmaAF
    solhatten skrev 2019-08-21 14:38:55 följande:

    Är såå frustrerad hade lyckats hålla mig från att kissa på fyra timmar, åkte och köpte ett clearblue och så blir det nått fel på testet så hela rutan blir blå????

    Nu måste jag vänta till 8 morgon innan jag kan testa igen????


    Neeeeej det är ju sånt som bara inte får hända
  • EmmaAF

    Även här har det blivit plus nu :)

    Helt sjukt att vår 4 månaders dotter ska bli storasyster.. :) Hon är ju dessutom prematur och precis kommit upp i 3,5 kg så det känns lite knasigt att vi faktiskt väntar en till liten redan.. Trots att vi planerade det, men trodde ju inte det skulle ta sig så fort

Svar på tråden Någon mer som ska börja försöka i slutet av sommaren?