• Anonym (Emma 48)

    Knull

    Knullar en gift man ,finns vi någon likasinnad ? Vi fick kontakt på nätet

  • Svar på tråden Knull
  • Anonym (Camilla)

    Det ska alltid klankas ner på nått. Är det inte det ena så är det det andra. Värst tycker jag moralens ryttare är. Enkelspåriga och dömande. Går till personangrepp om man inte följer deras normer. De är antingen-eller. Knulla vidare med din gifta man. Det ska jag göra!

  • Anonym (Monna)

    Obehandlad/svårbehandlad syfilis är ingen vacker syn..sönderfrätt gom och insjunken näsa..får använda slöja då..

  • Miss Sunny
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-09 13:49:35 följande:

    Det ska alltid klankas ner på nått. Är det inte det ena så är det det andra. Värst tycker jag moralens ryttare är. Enkelspåriga och dömande. Går till personangrepp om man inte följer deras normer. De är antingen-eller. Knulla vidare med din gifta man. Det ska jag göra!


    Just så !  Jag tänker knulla med precis den jag vill utan att moraltanter och avis, intorkade surkärringar ska blanda sig i.
  • Anonym (Camilla)
    Miss Sunny skrev 2019-06-09 14:08:07 följande:

    Just så !  Jag tänker knulla med precis den jag vill utan att moraltanter och avis, intorkade surkärringar ska blanda sig i.


    Tack för det! Gäller griniga gubbar oxå. Tänk att det aldrig kan få vara någon tråd utan dessa inskränkta förståsigpåare! Det finns de som gör andra val och mår bra av det.

    Monna - Visst har syfilis ökat under senaste 10 års perioden i Sverige. De flesta genom nyanlända och i övrigt är nästan hälften smittade utomlands. Idag behandlas den framgångsrikt med antibiotika. Ingen risk att slöjan ska fram längre.
  • Anonym (Monna)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-09 16:02:00 följande:

    Tack för det! Gäller griniga gubbar oxå. Tänk att det aldrig kan få vara någon tråd utan dessa inskränkta förståsigpåare! Det finns de som gör andra val och mår bra av det.

    Monna - Visst har syfilis ökat under senaste 10 års perioden i Sverige. De flesta genom nyanlända och i övrigt är nästan hälften smittade utomlands. Idag behandlas den framgångsrikt med antibiotika. Ingen risk att slöjan ska fram längre.


    Svårbehandlad..det är precis vad den blivit det..
  • Anonym (jaha)
    Miss Sunny skrev 2019-06-09 14:08:07 följande:
    Just så !  Jag tänker knulla med precis den jag vill utan att moraltanter och avis, intorkade surkärringar ska blanda sig i.
    Påminner lite om min dotter när hon var 5 och blev sur för att hon inte fick göra precis som hon ville... sen växte hon upp... kanke dags att du gör det de med.

    Såhär är det... dömd efter dina handlingar kommer du bli vare sig du vill det eller inte. Sen är det givetvis upp till dig om du vill bete dig som ett asshole eller ej, men att bli dömd för det är inte upp till dig utan andra, är du med?
    Så det spelar ingen som helst roll hur mycket du trottsar, du kommer bli dömd ändå. Det enda sättet att slippa det är att inte bete sig som en röv.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-09 13:49:35 följande:

    Det ska alltid klankas ner på nått. Är det inte det ena så är det det andra. Värst tycker jag moralens ryttare är. Enkelspåriga och dömande. Går till personangrepp om man inte följer deras normer. De är antingen-eller. Knulla vidare med din gifta man. Det ska jag göra!


    Men eller hur Camilla, för jag förmodar att du föredrar att umgås med omoraliska personer som resonerar som du gör eller hur? Jag menar, skit i moralen, gör hur fan ni vill mot Camilla...det borde väl vara ok eller? Då är de ju inte moralens ryttare så de borde ju vara hur coola som helst?

    Eller kan det vara så att moral bara är jobbigt när den är i vägen för hur man själv beter sig mot andra men jätteviktigt i hur andra beter sig mot dig? Jag menar du sitter ju och gnäller över "personangrepp", dvs du tycker det är omoraliskt. Du kräver att folk ska bete sig MER moralisk och låta bli "personagrepp" samtidigt som du spyr galla över moral och moralens ryttare, hur får du ihop det där?
  • Anonym (Camilla)
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-10 00:54:45 följande:

    Men eller hur Camilla, för jag förmodar att du föredrar att umgås med omoraliska personer som resonerar som du gör eller hur? Jag menar, skit i moralen, gör hur fan ni vill mot Camilla...det borde väl vara ok eller? Då är de ju inte moralens ryttare så de borde ju vara hur coola som helst?

    Eller kan det vara så att moral bara är jobbigt när den är i vägen för hur man själv beter sig mot andra men jätteviktigt i hur andra beter sig mot dig? Jag menar du sitter ju och gnäller över "personangrepp", dvs du tycker det är omoraliskt. Du kräver att folk ska bete sig MER moralisk och låta bli "personagrepp" samtidigt som du spyr galla över moral och moralens ryttare, hur får du ihop det där?


    Det är precis den här ihopblandningen som gör det svårt. Den jag väljer att ha sex med gör samma val som jag. Skriver ingen på näsan att det skett. Ingen annan än vi har med det att göra. Det handlar inte om att göra vad som helst mot Camilla. Moralens ryttare är de som gapar i saker de inte har klar bild av eller inte har med att göra. Oombett. Jag dömer ingen.
Svar på tråden Knull