• Anonym (Kåtis)

    Kåtare än min man

    Vet inte riktigt hur jag ska börja men känner att jag behöver ventilera mig. Jag är mycket kåtare än min man. Vi är båda 25år och har barn,hus och hela familjepaketet ihop. Jag onanerar varje dag, fantiserar, pillar, trycker upp leksaker, allt för att tillfredställa mig själv. Vi har sex ca 3-5 dagar i veckan och ändå är jag inte nöjd? Omättlig på sex.. Kollar mycket porr och har fantasier om fler som kan knulla mig (män/kvinnor spelar ingen roll).

    Går även igång på att skriva om det, som nu så kan jag knappt hålla tankarna ifrån att få bli riktigt våt och upphetsad..

    Min man tycker att vi har det bra men jag vill bara ha mer.

  • Svar på tråden Kåtare än min man
  • Anonym (Kåtis)

    Har gjort det försöket att vara med fler, alltså att jag var otrogen.. Mitt förhållande med min man höll på att förstöras helt. Och han vill som sagt inte ha fler involverade utan tycker att min kropp är enbart för han.

  • Ascendere
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-05 09:21:38 följande:

    Vet inte riktigt hur jag ska börja men känner att jag behöver ventilera mig. Jag är mycket kåtare än min man. Vi är båda 25år och har barn,hus och hela familjepaketet ihop. Jag onanerar varje dag, fantiserar, pillar, trycker upp leksaker, allt för att tillfredställa mig själv. Vi har sex ca 3-5 dagar i veckan och ändå är jag inte nöjd? Omättlig på sex.. Kollar mycket porr och har fantasier om fler som kan knulla mig (män/kvinnor spelar ingen roll).

    Går även igång på att skriva om det, som nu så kan jag knappt hålla tankarna ifrån att få bli riktigt våt och upphetsad..

    Min man tycker att vi har det bra men jag vill bara ha mer.


    Låter nästan lite som ett missbruk i mina öron. Är du nöjd med livet i övrigt? 
  • Man 78

    Finns säkert 1000 killar till här som precis som mig känner igen sig i din beskrivning. 
    Hos oss är det då alltså det omvända, jag har alltid haft det största intresset för sex, porr experimentera osv. 
    Hon är nöjd med att ligga ibland och har aldrig just några fantasier. 
    Det är väldigt frustrerande och har nog tyvärr tagit knäcken på vårt förhållande.
    (Inte bara sexet men det har bidragit).
    Känner du såhär redan nu får du ta dig en ordentlig funderare hur du vill gå vidare. Vad som är viktigt för dig och er. Vad som är värt att försaka och vad du ev måste försaka om du tex lämnar honom. 

  • Livs njutare

    Du har säkert det skönt när du får utlopp, och du kan trycka undan det en tid men du kan inte trycka undan det för alltid...Såå du får nog börja tänka i andra banor Av erfarenhet så...

  • Anonym (Kåtis)

    Tycker väl om livet för övrigt men sjukt frustrerande att vara ?otillfredsställd?.. Min man får mig till sprutorgasmer och jag känner mig nöjd för stunden, dagen efter Har jag samma behov igen.

  • Anonym (Kåtis)

    Tycker väl om livet för övrigt men sjukt frustrerande att vara ?otillfredsställd?.. Min man får mig till sprutorgasmer och jag känner mig nöjd för stunden, dagen efter Har jag samma behov igen.

  • Livs njutare

    Vi är några i din klubb...funkar socialt men vill mer sexuellt men det brukar rätta till sig. Det blir man söker sig till lika sinnade...

  • Anonym (Q)

    Har det alltid varit så, att du vill mer än han? Eller har någon av förändrat sitt sexuella beteende?

Svar på tråden Kåtare än min man