Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Någon som provat Mysimba? av Lilja­n­84 Hälsa 96 0 Har blivit rekommenderad av läkaren att börja med Mysimba. Då jag har generaliserad ångest... Hälsa Obesvarade
0
96
Enkät om föräldraskap och sociala medier av Kandi­d­atstu­d­ent Övrigt 407 0 Hej allihopa! Vi heter Malin och Frida och är socionomstudenter på Lunds universitet. Denn... Övrigt Obesvarade
0
407
Hjälp med namn på en bok av lundh­8­3 Böcker 111 0 Lyssnade på en ljud bok för ett par år sedan den. Den handlade om en kvinna/mamma som efte... Böcker Obesvarade
0
111
Utredning/hjälp efter flera missfall (har barn sen tidigare förhållande) av Emmap­e­mma85 Utrednin­g 258 0 Någon med flera missfall men har barn sen tidigare som fått hjälp eller gjort nån utrednin... Utrednin­g Obesvarade
0
258
Operera bröst efter graviditeter? av Anony­m (Xyz) Kroppsli­gt 123 0 Skulle gärna höra från er som opererat era bröst efter graviditeter. Blev det bra? Komplik... Kroppsli­gt Obesvarade
0
123
Någon som vill ta en titt på min tempkurva? av brunb­r­allan Fertilit­et & Kropp 130 0 Jag är helt ny på detta. Ser detbut som jag ägglossat?Otroligt tacksam för input här:) Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
130
Misslyckat sex/trekanter av Anony­m (M) Sex & Sånt 253 0 Även ni som varit på swingers. Del gärna med er! Är orolig att det ska bli dåligt men är s... Sex & Sånt Obesvarade
0
253
Leka med mjölktuttar? av Anony­m (Boob­s­) Sex & gravidit­et 312 0 Har fått uppleva detta med två olika kvinnor. Kvinna ett verkade helt ok med det och börja... Sex & gravidit­et Obesvarade
0
312
Blivit nervös bland folk av Anony­m (Ggo) Psykisk ohälsa 133 0 Är till synes invandrare. Men känner mig nervös vid möte av andra invandrare. Någon mer so... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
133
Hur blir det nu? av Anony­m (Hjäl­p­?) Ekonomi 105 0 Jag har via kommunen fått en utbildning, jag har på pappret varit sysselsatt 100% hos komm... Ekonomi Obesvarade
0
105
att bygga och driva äldreboende av AHAS Ekonomi 180 0 Hej!Jag undrar hur mycket kostar det att bygga äldreboende? vilka kommun som har stort pri... Ekonomi Obesvarade
0
180
Ägglossning? av Cevap­c­iciii Fertilit­et & Kropp 81 0 Igår en stund efter samlag fick jag fruktansvärd smärta vid ena äggstocken, fick ligga fos... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
81
Ägglossning? av Cevap­c­iciii Fertilit­et & Kropp 61 0 Igår en stund efter samlag fick jag fruktansvärd smärta vid ena äggstocken, fick ligga fos... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
61
Fått konstigt tics i vänster ben? av Anony­m (Dkr) Kroppsli­gt 176 0 Märks bara när jag går. Är som att vänsterbenet kittlar till och sprattlar till lite svagt... Kroppsli­gt Obesvarade
0
176
Npf ? Eller inte … av Minba­b­y Barn 6-12 år 159 0 Npf?  Behöver lite tankar från er som har barn med npf diagnoser. Svårt om det är läge att... Barn 6-12 år Obesvarade
0
159
Gnisslande fönsterhiss av kulat­t­prata Motor 368 0 Hej!Drog ner bägge fönstren i bilen nyss (elhissar)och det gnisslade rejält. Nån som har n... Motor Obesvarade
0
368
Superhård mage v.41 av gulle­d­ig Tredje trimeste­rn 436 0 Gick in i v 41 idag, (40+1) och min mage har de senaste dagarna varit lika hård som en ste... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
436
Kampsport familjeträning av Tonym­a­nero Sport & Fritid 309 0 Tips på kampsportsklubb runt Sthlm där barn 6+ och förälder kan träna tillsammans/samtidig... Sport & Fritid Obesvarade
0
309
Sommaren med släkten av RaYzL­e­R Film/TV 106 0 Kommer det några nya avsnitt? Jag älskar den serien!  Film/TV Obesvarade
0
106
Guo Wengui Wolf son ambition exposed to open a farm wantonly amassing wealth av fangq­i Samhälle 70 0 Since fleeing to the United States in 2014, Guo Wengui has founded a number of projects in... Samhälle Obesvarade
0
70