Fråga experten: Inaktiva: Parterapeuten forum


Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kan man hitta tillbaka? av Anony­m (leds­e­n) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 10:43
4,8k 1 Hej, Lever sedan 15 år tillbaka tillsammans med en bra man och vår 3-åriga dotter. Under... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 10:43
1
4,8k
ångest över att bli lämnad av Anony­m (orol­i­g tjej) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 10:15
3,9k 1 Min kille är lite känslig när det kommer till  mitt tidigare kärleksliv, vilket är väldigt... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 10:15
1
3,9k
Är detta helt knäppt angående förlovning? av MysMa­m­man87 Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 10:07
1,8k 1 Hej. Det är så att både jag och min pojkvän vill förlova oss, men han tycker att vi ska t... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 10:07
1
1,8k
Jag orkar inte av Anony­m (tröt­t­) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 10:00
2,1k 1 Jag lever i ett förhållande där både jag och sambon har barn sen tidigare, inga gemensamma... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 10:00
1
2,1k
Vad gör man? av Anony­m (läng­t­an) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 09:50
1,6k 1 Hejsan, jag har sådan otrolig längtan efter att ut och resa i några månader. Ser mig lite... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 09:50
1
1,6k
svag ung mamma av Anony­m (svag ung mamma­) Inaktiva­: Parterap­euten 1,2k 0 Min man och jag träffades för över två år sedan. I början va de bra o jag hade 2 barn sen... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,2k
hur ska vi mötas kommunikativt? av Anony­m (fund­e­rsam) Inaktiva­: Parterap­euten 1,2k 0 Jag funderar mkt på hur jag och min sambo kommunicerar, det är inte så att vi har problem... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,2k
Svårigheter att få den blivande pappan engarerad. av Anony­m ("Bar­a­" gravi­d­.) Inaktiva­: Parterap­euten 1,2k 0 Som kvinna och gravid så är det kanske naturligt att man tänker på det kommande barnet lit... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,2k
Empatisvårighet? känslokall? HJÄLP NU av Anony­m (oroa­d­) Inaktiva­: Parterap­euten 1,5k 0 Hej, min sambo är nog empatilös en del men jag vet inte detta är mina spekulationer, om ja... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,5k
Blir elak när han är full av Anony­m (Snur­r­ig) Inaktiva­: Parterap­euten 1,7k 0 Hej. Jag mår så dåligt över detta. Jag och min sambo har ett jätte bra förhållande. Älskar... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,7k
Känslor för partnern existerar inte av Anony­m (förs­t­år inte) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 9 Jun 09:52
1,6k 1 Jag får "börja lite från början" fats med lite kortare meningar för att få en liten uppfat... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 9 Jun 09:52
1
1,6k
Känner mig tom inombords av Anony­m (Tom) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 9 Jun 09:42
3,1k 1 Jag har ansökt om skilsmässa efter upprepade gånger försökt få min man att förstå att jag... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 9 Jun 09:42
1
3,1k
Han vill inte ha barn av Anony­m (älsk­a­r honom­) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 2 Jun 19:10
1,9k 1 Jag har träffat en helt underbar man i snart två år nu. Vi funkar jättebra ihop och jag äl... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 2 Jun 19:10
1
1,9k
svartsjuka? av Anony­m (leds­e­n) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 2 Jun 19:04
1,3k 1 Hej Jag lever ett särboförhållande sedan tre år tillbaka,det har alltid varit kantat av v... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 2 Jun 19:04
1
1,3k
Kär i kille/man som är 19 år äldre... av young Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 2 Jun 18:57
2,2k 1 Vet inte om det här är rätt plats att fråga efter tips. Men jag har kngen annan stans att... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 2 Jun 18:57
1
2,2k
skilda världar. av F och Ms mamma Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 2 Jun 18:46
1,4k 1 Vad gör man när de känns som man lever två olika liv och den respektive bara är tyst? Har... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 2 Jun 18:46
1
1,4k
Vårdnadsfråga. av zappa­j­o Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jun 17:13
1,3k 1 Ser ganska ofta i olika trådar här att en del skriver att i de fall man ej är gift med bar... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jun 17:13
1
1,3k
vad måste/får/kan jag göra? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jun 16:59
1,3k 1 Barnen är 5 år, separerad sen 1 år. Vi har dem vv men precis som i vårt förhållande innan... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jun 16:59
1
1,3k
Han vill inte ha barn, om han måste ta ställning. av Anony­m (Bli gravi­d­?) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jun 16:50
1,8k 1 Jag är 29 år och är mer än redo att skaffa barn(tror jag). Jag har aldrig tidigare i mitt... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jun 16:50
1
1,8k
HJÄLP!!! av deam Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jun 16:45
1,3k 1 jag skriver här för jag vet inte hur jag skall ta mej till snart, jag kan skriva så många... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jun 16:45
1
1,3k