Fråga experten: Inaktiva: Parterapeuten forum


Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Är inte attraherad av min sambo men vill/vågar inte lämna honom av Anony­m (leds­e­n) Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (ledsen)
Äldre 13 Jun 09:41
5,8k 1 Jag har ett stort problem. Jag är inte längre attraherad av min sambo..(vi kan kalla honom... Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (ledsen) Äldre 13 Jun 09:41
1
5,8k
Osäker på hur jag bäst stöttar i krisen av Anony­m (flic­k­vänne­n­) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 12 Jun 21:47
1,0k 1 Hej, Jag skulle vilja ha råd och tips om hur jag fortsättningsvis ska stötta min pojkvä... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 12 Jun 21:47
1
1,0k
Fördelning av kostnad och arbete i sportstuga av Veris­s­a Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 12 Jun 21:30
1,0k 1 Sportstuga tillsammans med sönernas pappa Vi äger hälften var i en sportstuga i fjällen.... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 12 Jun 21:30
1
1,0k
Är orolig att någon kollar in honom? av Anony­m (Prob­l­em) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 12 Jun 21:20
1,1k 1 Jag har ett problem som sätter käppar i hjulet för alla mina relationer och jag funderar n... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 12 Jun 21:20
1
1,1k
Hjälp! Vad ska jag göra! av Anony­m (Lämn­a­d) Inaktiva­: Parterap­euten 950 0 Snälla! Vad ska jag göra? Vi separerade för nio månader sedan. Jag mår fruktansvärt dåli... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
950
otrohet/nätdejting av vene6­3 Inaktiva­: Parterap­euten 1,6k 0 hjälp, vad ska jag göra ? jag o min fru har varit gifta i 26 år och har 4 barn  var av 3... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,6k
Separation? av Anony­m (förv­i­rrad) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 10 Jun 21:52
1,3k 1 Hej, Jag och min man har varit tillsammans i tolv år. Träffades när vi var ganska unga  i... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 10 Jun 21:52
1
1,3k
Trist förhållande - och nu har jag träffat en annan av Carls­k­åne Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 10 Jun 21:42
4,8k 1 Hej, detta är kanske en klassiker, men jag är helt rådvill och uppskattar väldigt mycket... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 10 Jun 21:42
1
4,8k
Vi blir osams om hans problem med sin far, LÅNGT av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 10 Jun 21:26
1,1k 1 Hej, jag har en knepig svärfar som aldrig gillat mig och som uppför sig ganska respektlös... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 10 Jun 21:26
1
1,1k
Vilsen och utmattad av Anony­m (Vils­e­no utmat­t­ad) Inaktiva­: Parterap­euten 1,1k 0 Vet inte alls var jag ska börja. Allt är KAOS. Känslomässigt, hushållsmässigt.. överallt.V... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,1k
Post-partumdepression! av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Anonym
Äldre 8 Jun 11:30
882 1 Hej! Har inte någon fråga utan ett boktips för alla yrkesverksamma som möter småbarnsf... Inaktiva­: Parterap­euten Anonym Äldre 8 Jun 11:30
1
882
Min svärfar tar över av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten FrHv
Äldre 7 Jun 12:57
2,9k 2 Hej, jag och min man har varit tillsammans i 12 år. För 6 år sedan fick vi vårt första bar... Inaktiva­: Parterap­euten FrHv Äldre 7 Jun 12:57
2
2,9k
Får pappor bara försvinna? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 6 Jun 08:50
1,1k 1 För två månader sedan flyttade min sambo o sons pappa - utan ett ord till någon av oss - f... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 6 Jun 08:50
1
1,1k
Snälla, behöver råd och hjälp! av Nanaa Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 6 Jun 08:44
1,2k 1 Hej på er! Har tidigare skrivit trådar om  mina tvångstankar angående min pojkvän. dvs. "T... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 6 Jun 08:44
1
1,2k
Är det mitt fel att det blev så här? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 6 Jun 08:35
1,2k 1 Hej! Det är ganska en lång historia så jag sammafattar det kort.    Vi har varit til... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 6 Jun 08:35
1
1,2k
Mannen som alltid sex strejkar! av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 3 Jun 11:52
1,3k 1 Jag behöver hjälp!!  Jag har varit i ett förhållande med min sambo i ca 5 år, för ca 2 år... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 3 Jun 11:52
1
1,3k
Kärleken finns men vi växer ifrån varandra. av Anony­m (Förv­i­rrad) Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 3 Jun 09:32
2,8k 1 Hej! Jag & min partner har varit ett par nu i sex år, jag älskar verkligen honom & kan in... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 3 Jun 09:32
1
2,8k
Att leva med en psykopat? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 3 Jun 09:24
1,7k 1 Jag har en fråga om hur och om jag ska ta mig ur min relation.... Jag lever idag ihop m... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 3 Jun 09:24
1
1,7k
Han är deprimerad av Anony­m (Depp­i­g) Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 3 Jun 08:59
1,3k 1 Jag och min man har varit ett par nu i 13 år. Har 4 barn i åldrarna 2-12 år (har även ett... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 3 Jun 08:59
1
1,3k
Ta varning på allvar? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 3 Jun 08:45
943 1 Hej! Hitta ingen kategori som passa för denna fråga jag önskar svar på.Jag är inte i en... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 3 Jun 08:45
1
943