Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Pott träning med son som är dålig att prata av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 519 0 Hej, Våran son på snart 3 år tycker det är jätteroligt med pottan. Nu har vi börjat med... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
519
Röd rumpa och snippa av Helle­3­33 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,0k 0 Du har väl förmodligen fått den här frågan femtioelva gånger tidigare, det är såhär, vår d... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,0k
Bebisar tröttare än vanligt... av tvill­i­ngarp­å­gång Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,5k 0 Hej! Jag har 5 månader gamla tvillingpojkar som sen nån vecka tillbaka har blivit så hi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,5k
Vattkoppor? av Madde­l­iix Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,4k 0 Är detta vattkoppor? Det såg jag imorse på dottern.. Hon har två vid halsen, e... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,4k
Vattkoppor? av Madde­l­iix Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 2,9k 0 Är detta vattkoppor? Det såg jag imorse på dottern.. Hon har två vid... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
2,9k
Kisset luktar! av Mantr­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 865 0 Min dotter är fem veckor och tre dagar idag, hon är född fyra veckor för tidigt dock. Hen... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
865
Slutat med blöja av Mikae­l­aaa Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 479 0 Hejsan, min son är 2½år och för ca 2 månader sen bestämde han själv att han skulle sluta... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
479
Jag vill inte sova bredvid vår 1½åring längre! av spela­r­roll Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 659 0 Hej! Jag har ett stort problem. Jag och vår 1½åring sover tillsammans i hennes säng me... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
659
Har min bebis svampinfektion av Anony­m (orol­i­ggg) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 511 0 Jag har sett ett tag nu att min 2,5 månaders gammal bebis har en grynig flytning, jätte rä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
511
När ska man sluta med välling? av Anony­m (fråg­v­iz) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 748 0 Hur länge kan barn dricka välling morgon och kväll? Finns det någon åldersgräns eller är d... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
748
Rostfärgat kiss hos 20 månaders. av babyc­h­illan Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 753 0 Hejsan! Jag har en liten kille på 20 månader och ibland när man byter blöjan så ser de ut... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
753
Kan jag vänja henne vid nya sovtider? av Jensa­n­02 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 498 0 Hej! Jag har en 8 månaders dotter. Har hört att vid den här tiden ska hon orka vara vaken... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
498
13.månaders som plötsligt fått svårt att sova på nätterna av tjola­h­oppsa­n­sa Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 507 0 Har en tjej på 13 månader som sista 1,5 månaderna fått mer sömnproblem. Från att ha haft... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
507
Somna dagtid av Anony­m (sova dagti­d­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 27 Feb 07:34
584 1 Hej! Jag har en tjej på 8 mån som jag alltid fått söva på dagarna genom att köra vagn ö... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 27 Feb 07:34
1
584
hemmagjord gröt! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 542 0 hej, jag har en liten tös på snart 7månader! hon äter gröt 2ggr morgon och kväll och lu... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
542
Hårblekning? av MSöre­n­sen Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 943 0 Hej. Jag är i vecka 8 + 3 och undrar om man får bleka håret om man är gravid? Tack... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
943
Konstant missnöjd? av Anony­m (miss­n­öjd) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (missnöjd)
Äldre 23 Feb 14:24
525 1 Hej! Jag har en dotter på snart 6 veckor som ALDRIG är nöjd! Jag helammar och hon går... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (missnöjd) Äldre 23 Feb 14:24
1
525
Vid vilken ålder är det lämpligt att flytta barnsängen till ett eget rum? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 23 Feb 11:09
838 1 Hejsan.. Jag & min man har en dotter som är 4 månader. Hennes natt sömn fungerar jättebra... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 23 Feb 11:09
1
838
Skadligtvmed välling? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 23 Feb 10:49
597 1 I flera trådar, inlägg och råd har jag läst att man inte ska ge för många mål med välling,... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 23 Feb 10:49
1
597
Kräkbebis!! av Anony­m (Leds­e­n Mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 928 0 Jag är så ledsen och orolig för min lilla Bebis :( Hon är nu snart 5 månader och har spyt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
928