• Anonym (tungan)

    Min tjej kommer för fort

    Det är skittrist. Min tjej kommer alltid så fort när vi har sex. Det räcker med att jag slickar henne bara pyttelite för att hon ska komma. Hur jag är försöker så blir det detsamma. Hur lätt eller hårt jag än slickar så kommer hon på mindre än 30 sek. Om jag slickar/smeker henne några sekunder åt gången och sedan slutar så kommer hon direkt när jag börjar igen. Själv så vill jag dra ut på det så att hon kommer ORDENTLIGT.

    husmorstips?

  • Svar på tråden Min tjej kommer för fort
  • Anonym (xxx)

    Antingen så kommer hon faktiskt så fort, eller så fejkar hon. Ingen kan veta utom hon. Som sagt försök fråga på ett bra sätt vid rätt tillfälle.
    En del har tydligen jättelätt att "prata om sånt där", vill bara säga att det har uppenbarligen inte alla.
    Lycka till och sexa vidare t.s.

  • Anonym (snabb)
    Anonym (kvinna) skrev 2008-07-16 11:59:24 följande:
    Anonym (snabb) skrev 2008-07-16 11:20:22 följande: samma här-lucky me
    Visst är det bra?
    Det är ju en jäkla tur att jag älskar sex, plus att jag kommer snabbt och ofta, en jäkla bra kombination
  • Anonym (Kvinna40)

    Din tjej låter väldigt lik mig och jag har aldrig fejkat en orgasm i mitt liv. Vidrör man clitoris så kommer jag otroligt snabbt men jag har blivit lite bättre på att hantera det under årens lopp.
    Vid samlag utan berörning av clitoris så lyckas jag däremot inte få orgasm.

  • Anonym

    Det viktigaste att komma ihåg här: Fejkad orgasm betyder inte minskad njutning

  • Anonym (jag me)

    Jag tycker inte att du skall fråga om hon fejkar.. mycket känsligt om hon nu inte gör det.

    Jag tycker du skall utgå från att hon inte gör det och skulle det nu vara så så är det ju hennes förlust.

    Kör på istället och försök att inte köra rakt på klitoris hela tiden.. om det nu kan hjälpa

  • Anonym (jag me)

    Förresten.. du sökte efter husmorstips.
    Lek med isbitar.. kyler av lite och känseln avtar en aning..
    Dessutom är det kul..

  • Anonym (metoo)

    Men skärp till er människor, varför ska hon fejka för bara för att hon kommer så fort! Det är inte alls SÅÅÅ ovanligt att kvinnor kommer fort.. Visst okej att bara 25% av alla kvinnor nånsin får orgasm men de som får det kanske är så "lyckligt lottade" att de är extremt känsliga där nere!
    Som tex jag, för jag är likadan! Jag blir helt enkelt så kåt av förspel så jag kan lätt komma på 30 sekunder utan att fejka.
    Så vi måste köra pang på röbetan istället utan förspel för att min man ska hinna med. För vi vill komma samtidigt.. och jag tappar lusten HELT efter att jag kommit.

    Den här tråden skrev jag för typ två år sen! Va tvungen att rota fram den...
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m10533407.html

    Hoppas ni hittar en lösning för tro mig det kan inte va kul för henne heller EGENTLIGEN om det nu är så då att hon verkligen inte fejkar (som jag som sagt var tror att hon inte gör).
    Känns lika dumt för en tjej att komma fort som för en kille...

  • BigDaddy

    TS: Jag framstår nog som ignorant men jag har inte begripit problemet? Är det att du misstänker att hon fejkar? Är det att hon inte kan ha sex mer efter orgasmen? Är det din manlighet som är hotad för att du inte kan få henne att komma "ordentligt"? Är det att hon får för många orgasmer och blir öm senare? Är det att du inte gillar att hon får orgasmer av dig? Är det att det inget finns på Tv efter ni är klara?

    Var så vänlig och välj ut något av de ovanstående eller formulera problemet tydligt så tror jag att du kan få fler specifika svar. Att hon har lätt att få orgasm utan någon av ovanstående frågors följder har jag iallafall svårt att se som något problem. Au contraire.

  • Anonym (multipel)

    Men kära nån vad är problemet?! En tjej kan komma flera gånger på rad! Det betyder INTE att hon fejkar!
    Jag kan säga att jag ofta kommer snabbt men vi fortsätter efter det och min kille älskar det, det betyder ju att han är "bra", han älskar att höra när jag kommer. Han blir enormt upphetsad av det och kommer nästan själv för att jag har det så bra!
    Vi fortsätter efter att jag kommit både en och två och kanske tre gånger och sen kommer han och jag samtidigt.....Och skulle jag inte komma samtidigt som han så får jag "behandling" av hand eller tunga en gång eller flera gånger efter att han kommit.
    Vad är problemet?! Låt tjejen komma en gång och vänta lite och fortsätt sen. Jag kan lova att hennes orgasmer efter den första blir ännu skönare! Jag funkar så, den första är bra, nr 2 är bättre och blir det fler så är det himmelskt!

    Bara att köra på grabben!

  • Anonym (multipel)

    För fan ta det som en komplimang att hon har det skönt och kan slappna av när ni har sex! Ta det som min kille tar det , han tänker att det betyder att han är "bra i sängen" och att ser det som att det är "bevis" på att vi har det bra i sängen med varandra!

    Gör det inte till ett problem, för det är INTE ett problem!

  • Anonym (RoligtFörE)

    Varför är det ett problem? tappar hon lusten efter att hon kommit? det kankse inte är så roligt för dig.

    men om hon fortfarande vill efteråt ( eller efter en stund igen) så är det väl bara att tänka lite posetift. du är BRA i sängen grabben ;)

  • Anonym (metoo)

    Problemet verkar ju va detta som han skrev på första sidan;
    Ja, grejen är att hon vill att jag ska komma när hon väl har kommit. Jag vill helst hålla på lite längre så att jag hinner tända ordentligt. Helst komma på samma gång som henne ibland. Nu har jag istället svårt att komma själv eftersom allt går så fort.

    Alltså att hon verkar tappa lusten efteråt eventuellt att han vill komma samtidigt som henne och det går inte för att hon kommer så fort.

    Så det är väl ett problem tycker jag?

  • Anonym (RoligtFörE)

    Jaha men då förstår jag. Hon tappar alltså lusten efter hon kommit. Det är tråkigt för dig.. vet inte riktigt vad jag ska säga. men det kankse finns någon kräm man kan använda för att dempa känslan lite så hon kommer lite senare? eller försök att låta bli att röra vid klitoris? det kankse fungerar :) Lycka till!!

  • minatre

    Det finns fler delar av hennes kropp än bara klitoris Förspelet måste alltså inte vara att du slickar henne i evigheter tills du blir kåt utan ni kan ju göra en massa saker som inte innebär att du just slickar henne!! Och sedan när du känner att du är ordäntligt upphetsad så går du ner på henne och sedan så får du komma. Eller så kommer ni ihopa sedan Har ni haft ett långt förspel innan du går ner på henne så får hon kanske ordäntligare orgasmer med om det nu är så att hon faktiskt inte kommer ordäntligt???

  • Anonym (metoo)

    Ja alltså jag undrar om det är så att hon öht kan få orgasm av penetration eller om det bara är när du slickar henne?
    För isf är ju problemet löst...  

  • Anonym (Tidigt)

    Är det ett problem med att komma snabbt som tjej?

  • Anonym (Fejk)

    Är till 99% att hon fejkar för att få de överstökat.

Svar på tråden Min tjej kommer för fort