Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Att onanera framför sin partner

Lör 31 okt 2009 01:07 Läst 33617 gånger Totalt 77 svar
    Anonym (lustf­ylld)
    Visa endast
    Lör 31 okt 2009 01:07

Hej på er,

I morse vaknade jag som vanligt när klockan ringde, väckte frugan vid 8-tiden med nybryggt kaffe och lite surr vid frukostbordet. Frugan tar sin morgon dusch och har båttom till jobbet. Hon står i duschen och tvättar sig och skriker om att jag ska hämta hennes morgonrock.......hon är så läcker! För mig är hon den sexigaste kvinnan som finns. Som så många gånger förut hämtar jag hennes morgonrock och studerar henne när hon duschar och tvätta sina bröst, axlar och fittan. I morse blev jag så jävla kåt av att se henne och för första gången på flera års äktenskap så runkade jag med henne framför mig....hon i duschen..naken och så jävla sexig (som alltid). Vi har glasdörrar till duschen och jag var på utsidan och runkade och hon var fullt medveten om att jag studerade henne och tillfredställde mig själv och jag tror att hon gillade det det för hon "tvättade" sig lite extra . Det fanns alltså inte tid till sex då frugan rusar till jobbet efter duschen.

Hur som helst....bruka du onanera framför din partner och uppskattas det i sådana fall?

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Tor 5 nov 2009 14:44 #61

Anonym (ojdå) skrev 2009-11-05 14:25:56 följande:

Äh, de gjorde min man senast i måndags när vi tog en dusch tillsammans, inte spelar de väl mig nån roll, kul för han om han får komma lite på morronen medan jag har fullt upp med mina hårinpackningar och skrubbtvålar... och ska han göra de i sängen så får han väl se till att ha en handuk, annars för han renbädda, mer än så är de väl inte, som de är nu ha vis ex varje dag och ska han ha mer så är de ju kanon om han kan ta hand om de själv.. Skulle heller inte bry mig om han gör de när jag inte vet om det...har gett han lite heminspelat på mig själv som jag vet att han tittar på när jag är borta, man måste ju ta hand om sin karl ;)
    För min del tycker jag det är något man helt enkelt diskuterar om. Om du känner så är det ju lungt i ert fall. ts känner inte så alltså blir det ett problem
  • V i c t o r
    Visa endast
    Tis 10 nov 2009 13:08 #62

vore trevligt att få uppleva det...ang huvudämnet

Annat innehåll

• Sön 15 nov 2009 21:39 #63

Jag onanerar ofta när min man är hemma. Jag meddelar vad jag ska göra och antingen hänger han på eller så har jag en privatstund.
    Jag älskar att se honom runka och hade gärna gjort det mer än vad som bjuds. Men han är mer för privatstund.

• Kalle the man
    Visa endast
    Mån 16 nov 2009 09:03 #64
    Anonym skrev 2009-11-15 21:39:44 följande:
    Jag onanerar ofta när min man är hemma. Jag meddelar vad jag ska göra och antingen hänger han på eller så har jag en privatstund. Jag älskar att se honom runka och hade gärna gjort det mer än vad som bjuds. Men han är mer för privatstund.
    Låter han dej onanera och låter bli att titta ibland?
  • Mån 16 nov 2009 11:24 #65

Ja, ibland. Men ibland vill man ju vara själv med. Oftast så hjälper han till :)

• Kalle the man
    Visa endast
    Mån 16 nov 2009 11:42 #66
    Anonym skrev 2009-11-16 11:24:38 följande:
    Ja, ibland. Men ibland vill man ju vara själv med. Oftast så hjälper han till :)
    Jag hade dött av kåthet av att veta att min tjej ligger och onanerar, svårt att göra annat då...
  • Ons 25 nov 2009 20:37 #67

Även om jag tänkt mig en stund för mig själv med en trevlig leksak, så kan jag inte låta bli att fantisera om att jag blir påkommen av min sambo som vill se på och vara med. :-P
    För det finns inget bättre än när min sambo är med och leker med mig, med eller utan leksaker...

Tyvärr har vi ju så sällan barnvakt och då nästan aldrig tid för bara oss själva, och då blir sexet sällan så ohämmat och/eller så avslappnat som vi skulle kunna önska. Resultatet har ibland då blivit sex på sena nätter och att man sedan tagit sig till jobbet med knullrufs, ögonen i kors och kudden i ansiktet? :-P

/Pentra

• Anonym (Fru W)
    Visa endast
    Ons 25 nov 2009 21:36 #68

Självklart tänder jag på när min man onanerar..
    Jag älskar att ligga ner och smeka mig själv med en dildo , föra den ut och in samtidigt som jag smeker mina bröst och han sitter nedanför mig och onanerar.. Tanken av att han vill ha mig får mig oerhört tänd!

• Anonym (kåt)
    Visa endast
    Ons 25 nov 2009 22:22 #69

åh, det är underbart att onanera tillsammans. Jag är ung och vill gärna ha sex i 4-5 omgångar, min karl är lite äldre och orkar som mest 2-3. Därför älskar han att ligga bredvid efteråt och suga och slicka på brösten och taffsa på min rumpa, när jag ligger och onanerar.

• Anonym (Gulla­n)
    Visa endast
    Ons 25 nov 2009 22:30 #70

min karl onanerar lite då och då framför mig och sprutar oftast då över min kropp det kan vara ett upphetsande alternativ till sex ibland.

Jag onanerar inte så ofta framför honom, men det händer ibland om sexet leder dit. men då blir det aldrig bara onani, då slutar det alltid med sex. Det är lite svårare för mig att bara göra det på ett sånt enkelt sätt du gjorde.

Det är väldigt fint det du skriver om din fru, blir alldeles varm av ditt sätt att se henne

• Anonym (Överk­åt konsta­nt)
    Visa endast
    Ons 25 nov 2009 22:36 #71

gud, jhag bara önskar att min man kunde va mer frispråkig med sex.
    jag kan onanera med honom vid min sida, inom två min sover han. KUL!!
    har aldrig kommit på honom med att han gjort de..
    Undra om han ens gör de?? :O
    Känns som jag e såå över sexuell i hans närhet :(
    Men men man kunde inte få allt va de nån som sade..

• hohano­nsos
    Visa endast
    Tor 26 nov 2009 10:36 #72

Onanin har blivit till ett riktigt skönt sex. Badar bastu ofta, jag masserar frugan och leker med henne medan hon onanerar och blir kåt. Tar sedan över och leker med henne till hon kommer. Står sedan framför henne och runkar medan hon smeker mig, speciellt bröstvårtorna och i min anal. Oftast blir jag så kåt så jag spruar över henne, ibland tar jag henne bakifrån.
    Mer bastu åt folket!

• rednec­k girl
    Visa endast
    Tor 26 nov 2009 15:34 #73

trevligt när någon kollar på;) vi kan göra det inför varandra,inga problem.

• Skilln­ad
    Visa endast
    Tor 26 nov 2009 20:03 #74

Jag onanerar ibland inför min karl i samband med sex, men kan inte komma när han tittar på mig :-P
    Däremot brukar han runka ibland inför mig, t ex om jag är för trött för sex, så kan han ta på mig och runka. Borde tycka det är skönt att se att han tänder på mig, men jag mår istället dåligt av det. Förknippar det på något vis med det porrtittande han ägnade så mycket tid och energi åt tidigare.

• Anonym (imo)
    Visa endast
    Tor 26 nov 2009 20:03 #75

Jag onanerar ibland inför min karl i samband med sex, men kan inte komma när han tittar på mig :-P
    Däremot brukar han runka ibland inför mig, t ex om jag är för trött för sex, så kan han ta på mig och runka. Borde tycka det är skönt att se att han tänder på mig, men jag mår istället dåligt av det. Förknippar det på något vis med det porrtittande han ägnade så mycket tid och energi åt tidigare.

• Anonym (Kille­n)
    Visa endast
    Mån 2 dec 2013 07:59 #76

I helgen när vi låg i sängen da jag till att jag ville se min tjej onanera till orgasm. Hon började och blev kåt som ....

Hon försökte ta lite på mig och kyssa mig men jag puttade iväg henne och nekade henne kontakt med mig. Jag ville se hur hon byggde upp sin kåthet och tillslut blev som en pilbåge och kom hårt som bara den. När hon var klar så kramade jag om henne och tackade för showen. Det var väldigt läckert att se och hon var utelämnad att ligga på sin sida av sängen helt naken och onanera inför mig.

Jag frågade om jag kunde få en till show senare när jag är fullt påklädd och inte ligger i, utan står eller sitter bredvid sängen och bara observerar och det skulle gå bra. Jag ser fram mot det ska ni veta! :)

• Anonym (Ona)
    Visa endast
    Mån 2 dec 2013 09:06 #77

Jodå, det händer då och då. Mest i cam, eftersom vi bor en bit ifrån varandra och inte ses så ofta som vi vill, det är hett att se honom titta på mig medan jag tillfredsställer mig själv. Att se skiftningarna i hans minspel när han betraktar mina lekar i närbild...
    Det händer också att jag smeker mig själv i sängen när han tittar på. Han brukar sitta vid mina fötter och se på, och han gillar showen. Jag gillar att visa också, så det är win win! :)
    Jag vill se honom smeka sig själv också, men det har inte blivit av än. Har mest bara hört honom göra det när vi haft telefonsex.