Sytråden spinner vidare - röd tråd
den där skillnaden är det, yrväderlapparna är från mina namnband, och worldsalelabels lappar ser ut som bandet där på baksidan.
nu ska jag sluta bombardera tråden, jag lovar
jag har oxå stora problem med tygförvaring. vi bor i en (förvisso relativt stor) tvåa, och hallgarderoben har fått ge plats åt tyger, sen har jag en del i kartonger i förrådet, lite i kartonger i syrummet samt dom senaste godbitarna som ligger öppet på hyllor i syrummet, och det blir ju inte direkt mindre tyg
Men jag inser att jag skulle behöva nån annan förvaring. Garderoben skulle behöva få va hallgarderob igen, för hallen ser oftast ut som ett bombnedslag Min jobbväska, sambons träningsväska osv....
jag köper numera oftast bara en rulle vanlig tråd om det är nån ovanlig färg jag behöver, har inte direkt lust att köpa 4 rullar guterman för 33 kr st....Istället spolar jag upp på undertrådsspolar, 3 st. Räcker om det bara är ett eller två plagg man ska ha det till.
Däremot behöver jag komplettera från bibbi nån gång, men tyg hamnar alltid före i prioritetsordningen.
Dock har jag insett att 1000-meters rullar hade räckt ganska långt, köpte flera koner, och dom enda som det gått mkt av är dom bruna och petrol (till jeans) Så nästa gång blir det 1000 metersrullar istället, dom finns dessutom i fler färger.