• Anonym (analsex)

    Vill ha analsex, hur undvika bajs?

    Jag vill ha analsex med min man men känner mig lite obehagad vid tanken på att det skulle komma illaluktande avföring på kondomen. Skulle inte kunna slappna av ordentligt om jag oroade mig för detta.

    Har ni några tips på vad man kan göra för att undvika detta? Någon med erfarenhet av nån slags hemmalavemang? Räcker det med att tömma tarmen innan och hur vet jag om allt kommit ut?

    Dumförklara mig gärna, jag hara bara ett extremt kontrollbehov

    (Har haft analsex en gång förut med en annan karl och då kom det bajs på snorren vilket inte var så fräscht)

  • Svar på tråden Vill ha analsex, hur undvika bajs?
  • Anonym (hej)

    Jag har råkat ut för bajs vid sex, inte kul alls! Min kille var väldigt snäll och sa inget om det men ja det lär nog dröja ett tag tills jag testar igen och då ska jag vara helgarderad. Laxering dagen innan, sen immodium eller vad de nu heter, analdusch och hela köret.  Skulle aldrig göra det igen annars.

  • 100kgpappa
    FeliciaA2 skrev 2013-11-23 02:45:24 följande:
    Det märks 100kilopappa att du inte kvinna. Du har ingen aning om vilka krav en ung kvinna (eller för all del äldre) möts av idag i sexlivet. Jag talar inte om exakt just din personliga bild av vad som är OK. Jag pratar om framför allt yngre män tror är ok. Och forskningen stöder mig i denna iakttagelse.

    Det har blivit större fokus på mannens njutning och mindre på kvinnans de sista 15-20 åren och detta drivs av porrindustrin. Unga tjejer frågar ex ungdomsmottagningar om just detta med analsex - unga män anser det vara en självklarhet vilket det definitivt inte ÄR för alla kvinnor. En ung kvinna tog upp det nyligen med mig och jag blev skrämd av den bild hon förmedlade.

    Om du har en dotter - tala med henne i så fall. Har du en son - gör likadant. De behöver en motvikt till porrindustrins ensidiga fokus på mannens njutning och kvinnans objektifiering. Och fattar du inte varför så tycker jag synd om dina barn.
    Exakt samma sak sas när jag var ung för 20 år sen, det är ingen större skillnad idag.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Scarlet 0007
    FeliciaA2 skrev 2013-11-21 21:25:57 följande:
    Problemet är bara det att den enda "sexualundervisningen" som finns idag är den via P-filmerna. Hur många av er pappor har berättat för era söner om vikten av att tvätta snoppen efter att den har varit i analen och innan den skall in i slidan? Hur många av er har berättat att det inte är alla tjejer som gillar analsex eller ens att suga av en kuk? Hur många har sagt att gruppsex inte är något självklart?

    Jovisst finns det folk som roar sig med otvättade snoppar både då sexet börjar och efter att den varit i analen - men hur många uppskattar en sur illadoftande kuk med "gammal ost" eller bajs på. De flesta tjejer ogillar detta och det är synd att de män som lärs upp via p-filmerna skall tro att detta är normen som gäller. 
    Om dagens sexualundervisning kommer från porren så är det något som är fel, ja. Men knappast att det är porrens "fel". Är sexualundervisningen så knapphändig så är det dags att vända sig till skolor och samhället i övrigt. Man kan inte förvänta sig att film i allmänhet ska stå för unga människors utbildning. Varken när det gäller sex eller annat.
  • FeliciaA2
    100kgpappa skrev 2013-11-24 01:42:55 följande:
    Exakt samma sak sas när jag var ung för 20 år sen, det är ingen större skillnad idag.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
    Visst!

    Och vilket ansvar tar du i detta idag eller om några år?
  • FeliciaA2
    100kgpappa skrev 2013-11-23 00:44:28 följande:
    Märkligt, mina föräldrar pratade aldrig med mig om sånt, ändån var allt du beskriver självklart för mig.
    Har man bara en aning sunt förnuft begriper man sådana självklarheter

     Var väl snarare tvärtom att jag blev förvånad över att verkligheten var mer lik porren än vad jag trodde.


    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
    Sorry men din bild stämmer inte. Sunt förnuft verkar vara en bristvara även om det borde vara det.

    Artikeln här nedanför handlar i huvudsak om gruppvåldtäkt och annat brottsligt men tangerar vårt samtalsämne. Var får dessa unga män sin bild av hur man behandlar en kvinna? Var finns bra manliga förebilder? Gör pappor och mammor sitt jobb? Gör du ditt jobb?

    "Samtidigt har gränserna för vad vissa tonårstjejer tror att de ?måste? ställa upp på förflyttats. De hamnar i situationer de inte har kontroll över och i väldigt många fall filmas de."

    www.dn.se/sthlm/raare-attityd-till-sexbrott-bland-unga/
  • 100kgpappa
    FeliciaA2 skrev 2013-11-27 16:13:02 följande:
    Sorry men din bild stämmer inte. Sunt förnuft verkar vara en bristvara även om det borde vara det.

    Artikeln här nedanför handlar i huvudsak om gruppvåldtäkt och annat brottsligt men tangerar vårt samtalsämne. Var får dessa unga män sin bild av hur man behandlar en kvinna? Var finns bra manliga förebilder? Gör pappor och mammor sitt jobb? Gör du ditt jobb?

    "Samtidigt har gränserna för vad vissa tonårstjejer tror att de ”måste” ställa upp på förflyttats. De hamnar i situationer de inte har kontroll över och i väldigt många fall filmas de."

    www.dn.se/sthlm/raare-attityd-till-sexbrott-b.../
    De gruppvåldtäkter du hänvisar till (har läst artikeln tidigare, blev illamående) sker i huvudsak i invandrartäta förorter, av unga män som härstammar från kulturer där man har en väldigt skev syn på jämlikhet och kvinnors sexualitet. Kan hålla med om att i kombination med viss porr samt slappa föräldrar så har situationen spårat ur. Det här kommer bara att bli värre, vi har bara sett början på denna sjuka utveckling.

    Om du inte tror mig är det bara att kolla upp namnen på de som står åtalade, det är öppna uppgifter.

    Jag bor i en mindre stad utan förorter, och den här typen av övergrepp förekommer inte över huvud taget, och har nästan aldrig hört talas om någon gruppvåldtäkt där förövarna har svensk bakgrund nån annastans heller.

    Men jag tänker inte ha dåligt samvete för att förortsgäng går och beter sig som svin, kan garantera att mina barn inte kommer att göra det när de växer, precis som att jag (eller någon jag växte upp med) inte betedde oss så heller.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (Tobbe)

    Brukar ha analsex med varje tjej jag dejtar ( likeanal.(co,m)  och jag har faktiskt aldrig varit med om att de kommer nått på kondomen men även om de skulle göra det så är det ändå värt att ha analsex för det är så jävla skönt ! 

  • CelineL

    Jag och min kille brukar ha analsex och det har aldrig synts eller luktat någonting om kondomen efteråt.

    Se till att du gått på toa innan bara, då försvinner ju "det mesta" haha!

    Det är vad jag vet ganska liten risk att det kommer med avföring ut så att säga.

    Och för övrigt är baksug en myt också så det behöver du inte heller oroa dig för :)

    Vet nämligen att jag oroade mig för det innan jag skulle ha analsex första gången men läste mig till att det är en en myt!

    Lycka till och hoppas att du/ni gillar det ;)

  • Lars51

    Vi testade seriöst analsex 3-4 ggr. men det går ju inte att jämföra på långt när "normalt" samlag. Inget liknande slidans kramande eller med ollonet känna in slidmusklerna och när den kommer innanför livmoderkanten.
    Så knulla i arslet anser vi helt överreklamerat och rätt osmakligt.
    Kan erkänna att det var kul att testa det men sedan får det vara. Förresten den enda muskel som vid analsex kramade kuken var den yttersta ringmuskeln i arslet. Inne i arslet känndes ju ingenting.
    Förutom att då var det bara jag som fick orgasmer och utlösning. Jag älskar att känna min frus orgasmer samtidigt som mina, vilket inte sker vid analsex.
    Så det så!

  • Anonym (1)
    Lars51 skrev 2014-08-28 07:25:18 följande:

    Vi testade seriöst analsex 3-4 ggr. men det går ju inte att jämföra på långt när "normalt" samlag. Inget liknande slidans kramande eller med ollonet känna in slidmusklerna och när den kommer innanför livmoderkanten.

    Så knulla i arslet anser vi helt överreklamerat och rätt osmakligt.

    Kan erkänna att det var kul att testa det men sedan får det vara. Förresten den enda muskel som vid analsex kramade kuken var den yttersta ringmuskeln i arslet. Inne i arslet känndes ju ingenting.

    Förutom att då var det bara jag som fick orgasmer och utlösning. Jag älskar att känna min frus orgasmer samtidigt som mina, vilket inte sker vid analsex.

    Så det så!


    Det är ju bl.a. just det med ringmuskeln som gör det så skönt. Och min fru får extremt starka orgasmer just där. Så skönt att vi är olika :)
Svar på tråden Vill ha analsex, hur undvika bajs?