Inlägg från: Celines Essence |Visa alla inlägg
  • Celines Essence

    Gillar ni att mysa med en slak kuk ?

    Gillar ni kvinnor att mysa med, och smeka, eran partners slaka kuk, eller gillar ni bara det om den är hård ?
    Om ni gillar att hålla på med den slak, är det bara för att ni vill att den ska växa/hårdna ?
    Så klart är den häftigast och skönast i rest läge, men jag tycker det är något fint med den slak också Det blir intimt och nära att mysa med den då...på ett annat sätt. Oftast blir det ju efter att man haft sex mer eller mindre nyligen.
    Ni män, gillar ni det ? känner ni något speciellt för det ?


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Svar på tråden Gillar ni att mysa med en slak kuk ?
  • Celines Essence
    Tines skrev 2014-11-18 20:38:11 följande:

    Say what?????????

    Finns det inga porrsidor som är mer lämplig än familjeliv???


    Oj! Tycker du att det är så porrigt med slaka kukar! Då skulle jag råda dig att logga ut så snabbt du bara kan, för det finns många andra hemska trådar här där man skriver om saker man gillar med sex...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (dab) skrev 2014-11-18 21:11:59 följande:

    Jag (kille) har en dröm om att bli avsugen med slak kuk. Vet inte hur det ska gå till bara.


    Jag har hört att det kan funka vid samtidig prostatastimulering. Har dock inte varit med om det själv... än...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Kolibri12 skrev 2014-11-18 21:40:07 följande:

    Ja. Men jag måste nog erkänna att jag skulle bli besviken om den förblir lika mjuk och slak trots min "uppvaktning". Inte av någon prestationshets (lite då) men själv blir jag ju sugen...Nu när jag tänker efter finns en risk att kuken blir avsexualiserad om jag skulle hålla på och gosa med den utan någon som helst koppling till sex. Det kanske låter konstigt men kanske någon förstår vad jag menar.


    Jo jag förstår, men jag tänker allra mest på när man haft sex nyligen och ligger kvar i sängen. Lite mysigt om den halvväxer fast den knappt orkar . Jag rör ju den inte för att jag vill att den ska växa då.

    Det är ju inte så att jag vill känna den slak i "tid och otid". Allt som oftast reser den ju sig och det är ju oslagbart, men det är en speciell intimitet i det där myset för mig... Då man kan prata om sex (det gör man ju inte direkt under själva akten) så vi lär liksom känna varandras kroppar på ett annat sätt.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (24) skrev 2014-11-19 03:12:17 följande:

    Gillar du Celines Essence att pussa / kyssa på snoppen?


    JaTungan ute
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    MEE83 skrev 2014-11-19 02:23:30 följande:

    Att knulla är härligt men det kan vara ännu mer intimt med just myset och när hon visar ömhet mot den på ett sett som inte alltid sker när man kör pedalen i botten under ett samlag/sex(inte för att alla våra ligg går i 200 km/t men ni hajjar nog), så ja morgonmys/aftersex mys när man är så där halvhård kan ibland vara lika trevligt som ett riktigt bra ligg tycker jag. Då är man skön, tycker det är en väldigt kärleksfull gest och det är värt mycket!

    Vissa tjejer har kass blodcirkulation dock, fast dom där kalla händerna blir ganska snabbt varma,,, :D


    Härligt att läsa Glad
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (Gosis) skrev 2014-11-19 00:57:47 följande:

    Men det är ju mysigt. Så länge den är nytvättad kan jag gosa rejält med det. Varm, len,gosig samt LEVANDE. Och HANS då Efter sex är den gosig på ett annat sätt -kletig, hal, glatt, svullen, lite 'trött', intressanta erotiska dofter Fast endast på stor kärlek, inte på nån tillfällig kontakt..


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2014-11-19 01:18:49 följande:
     vad jag vill ha sagt är att jag bara ÄLSKAR när Hjärtamin GummaHjärta håller på och myser med min kuk, bla efter att vi har haft sex, det känns så otroligt intimt, så otroligt underbart att hon visar hur mycket hon tycker om min kuk, även när den är slak/halvslak, att den inte "måste" vara hård som helvete för att vara till belåtenhet, och snacka om att det tar bort allt vad press och prestationsångest heter. Nu har vi iofs ett makalöst tryggt och avslappnat förhållande min Gumma å jag, på ALLA sätt, och ingen av oss har någonsin känt någon som helst prestationsångest, kanske därför det känns så förbannat underbart när hon håller på och myser med min halvslaka kuk...OCH DET MÄRKS ATT ÄVEN HON ÄLSKAR DET...Hjärta

    Det finns inte på kartan att det skulle avsexualisera min kuk. Snarare tvärtom....Glad

    Ha en fortsatt skön afton, Kolibri....{#emotions_dlg.flower} 

    Kram //Anton

    ( "tar bort allt vad press och prestationsångest heter" har jag skrivit, egentligen lite galet ordval eftersom varken  Gumman eller jag, som sagt, aldrig varit i närheten av någon som helst prestationsångest, vi är så oerhört, rent sagolikt, trygga med varann, men jag är övertygad om att du/ni fattar vad fan jag menar ändå !!! ).
    Hjärta
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (lillian) skrev 2014-11-18 22:50:50 följande:

    Jag tycker det är jättemysigt att bara ligga och hålla handen runt den, för att känna hur mjuk och len den är...
    Vill jag bara gosa med den så har jag handen i ett "lugnt" läge och när jag vill gå vidare så leker jag mer med den på ett annat sätt! 


    Ja visst är det mysigt Glad
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Maltemånsson skrev 2014-11-19 18:44:20 följande:

    För mig är det svårt att låta någon leka och gosa med min kuk mer än en kortare tid innan jag hårdnar... Men den tid då gosandet pågår, då tycker jag om det. Fast jag tycker ÄNNU mer om det efter gosandet...om du förstår vad jag menar ????


    Jo...om jag tänker så det knakar så kan jag ana vad det där gosandet kan sluta med ...känns bekant Drömmer
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence

    Kul att läsa att det är fler som har ungefär samma känsla som jag Glad.

    Jag tror det kan vara bra mot prestationsångest. Om man gillar att röra kuken även när den är slak och mannen vet det, är det kanske lättare att släppa kraven på att den "måste" bli hård jämt.

    Nu kanske jag ska lägga till att det kanske inte funkar om den sällan blir hård...De flesta gånger vill vi ju båda att den ska vara hård och eftersom att det också är så, uppskattar jag den slaka varianten på ett annat sätt. 
    Kan ju tillägga att jag får lika typ av uppskattning för min fitta även när jag inte är kåt/våt...på ett lite annat sätt då Solig 


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Påven Johanna skrev 2014-11-21 10:50:19 följande:

    Reciterar Anton poesi för den?


    Nja... Poesi är inte hans grej. Det blir oftare en balett. Det är mer "han"
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    ulfsas skrev 2014-11-23 10:52:31 följande:
    Har för mig att Anton gillar att klä ut sig till prima ballerina av och tillSolig

    HälsaSkål
    Jo...och det är ju rart av honom...Jag uppskattar engagemanget Flört
    ... fast i ärlighetens namn börjar jag lätt associera till kylskåp och andra vitvaror...men det skulle jag ju aldrig säga så klart TystCool
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2014-11-23 23:43:07 följande:

    Jag är glad...synnerligen GLAD....att min Kvinna det underbara stycke, uppskattar mitt engagemang, jag var nämligen och tittade på "Svansjön" häromveckan, i rysk uppsättning, med ryska dansare å allt, och visst, det var vackert å så, jag begrep inte ett skit av handlingen men fina Damer som helvete var det (inte i klass med min, långt därifrån....men fina) fast det som fascinerade mig mest var att du förbanne mig SÅG....typ hela jävla paketet på gubbarna, å här vill jag å det bestämdaste påpeka att jag fann det fascinerade....inte uppskattande, eller...hujedamej....upphetsande, nä, kort och gott fascinerade. Ja. 

    Sen hör det till saken att Anton Chigurh inte tittar på balett, bara tanken är ju befängd, så därför kommer jag aldrig att öppet erkänna att jag har tittat på "Svansjön". Bara så ni vet.

     Associationen till kylskåp och liknande vitvaror...det betraktar jag som en straffbar handling....!

    Nu var jag själv på denna uppsättningen av "Svansjön" och det säger bara, att nästa gång jag skall titta på balett, så kommer jag, om så jag skall ta till våld, tvinga med min Kvinna på föreställningen (hon följer ju inte med frivilligt) och, dessutom ta med en stor vinterjacka, då kan min Kvinna hålla mig i handen, eller nåt, under tiden vi njuter av föreställningen. Så får jag nån behållning av besöket....


    Hmmmm...Jag tyckte bestämt du sa att du tänkte på MIG när du såg på svansjön!... Men nu kommer det fram att de var männens "paket" du tänkte på...Här kommer sanningen fram.... :O

    Nåväl... Jag känner mig snäll idag så du får dispens. Jag menar, den här tråden handlar ju om slaka kukar och det hade de väl... Hoppas jag!
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    ulfsas skrev 2014-11-27 20:48:20 följande:

    Hoppas det gäller Anton med bara


    Hahaha!!!

    hmm...Jag får onekligen ha lite extra koll på honom om vi går på balett...

    Lite luddigt i hans inlägg här... Hmm... kanske bäst vi inte tappar bort varandra i lokalen...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
Svar på tråden Gillar ni att mysa med en slak kuk ?