• Anonym (G23)

    Att ha sex på "allmän" plats

    Hej!

    Jag & min kille var ute & gick häromdagen, sen kom vi till en slinga där där man går genom en skog, efter cirka 100 m säger han kom & drar in mig en liten bit från "vägen" & trycker upp mig mot ett träd. Han strular upp mig, jag blir sjukt paff men strular tillbaka.. Han tar sin hand & smeker mig utanpå byxorna ställer sig på knä & drar ner dom & jag blir sjukt upphetsad men undrar ändå vad han håller på med, vi är ute & detta har aldrig hänt innan osv. tänk om nån kmr & blabla. Han sa att jag skulle vara lugn, sen börjar han slicka mig en bra stund & till slut ställer sig upp, strular upp mig, vänder på mig & börjar köra bakifrån.

    Asså har aldriiiig velat hålla på ute eller ens haft dom tankarna men det var nog det hetaste jag varit med om...

    Så min lilla fråga är.. Är detta vanligt?? I era förhållanden, brukar ni ha sex på andra platser än hemmet, brukar din partner helt random börja hålla på med dig på andra ställen än hemmet???

  • Svar på tråden Att ha sex på "allmän" plats
  • Flunken
    Pussan skrev 2015-09-05 00:10:45 följande:

    Håller med på att ¨barn och sånt¨ vill man inte ha som publik förstås. Förlitar mig på att de har föräldrar med sig som kan avleda deras uppmärksamhet. 

    Men annars är vi överens tror jag - var och en gör som den själv känner för eller gör inte det den inte känner för


    Men om en man i medelåldern går förbi och börjar glo på er ingående bakom en buske?

    Det kanske ni inte ser att jag gör ?

    Vad tänker ni om det?
  • Pussan

    Häftigt!
    Jag är inte så ung själv...!
    Och grejen är ju just att bli sedd. För min del behöver du inte vara bakom en buske.

  • Flunken
    Pussan skrev 2015-09-05 22:37:09 följande:

    Häftigt!

    Jag är inte så ung själv...!

    Och grejen är ju just att bli sedd. För min del behöver du inte vara bakom en buske.


    Mmmm!! Wow ... Tänk om man fick se på när ni knullar!

    Har ni prova skype? Eller web cam ?

    Sända medans ni gör det?
  • Pussan
    Flunken skrev 2015-09-06 10:43:17 följande:
    Mmmm!! Wow ... Tänk om man fick se på när ni knullar!

    Har ni prova skype? Eller web cam ?

    Sända medans ni gör det?
    Nej har inte provat, men det kan jag visst tänka mig. Men kanske bara jag....verkar det som för tillfället. VI får väl se
  • Flunken

    [quote=75741157][quote-nick]Pussan skrev 2015-09-10 22:35:14 följande:[/quote-nick]Nej har inte provat, men det kan jag visst tänka mig. Men kanske bara jag....verkar det som för tillfället. VI får väl se[/

    Ok! Vill du/ni så kan jag kolla på er via skype medans ni knullar!

    Fundera på saken

  • lupus solitarius

    Knullade min dåvarande tjej i en skog, hyfsat nära en väg. Varm sommar, det var underbart. Vi hade en liten picknic och låg på filten och myste. Plötsligt stoppade hon handen innanför mina shorts och började smeka mig. Som sagt slutade på ett underbart sätt. Efteråt låg vi i solen nakna och bara var.

  • Smurfan78

    Att ha sex ska vara kul. !!

    Jag älskar att ha sex på offentliga platser, likaså min partner vilket underlättar ????

    Finns nog inget som gör mej kåtare än att bli knullad offentligt där sannolikheten att bli påkommen ä relativt stor.

    För de som inte provat...gör det!! Med din partner, nån "nära vän" eller varför inte med båda...helt underbart ????..självklart med allas samtycke ????

  • Smurfan78
    Smurfan78 skrev 2021-10-11 13:05:18 följande:

    Att ha sex ska vara kul. !!

    Jag älskar att ha sex på offentliga platser, likaså min partner vilket underlättar ????

    Finns nog inget som gör mej kåtare än att bli knullad offentligt där sannolikheten att bli påkommen ä relativt stor.

    För de som inte provat...gör det!! Med din partner, nån "nära vän" eller varför inte med båda...helt underbart ????..självklart med allas samtycke ????????


  • Anonym (A)
    Smurfan78 skrev 2021-10-11 13:05:18 följande:
    Att ha sex ska vara kul. !!
    Jag älskar att ha sex på offentliga platser, likaså min partner vilket underlättar ????
    Finns nog inget som gör mej kåtare än att bli knullad offentligt där sannolikheten att bli påkommen ä relativt stor.
    För de som inte provat...gör det!! Med din partner, nån "nära vän" eller varför inte med båda...helt underbart ????..självklart med allas samtycke ????
    Det är så kul att du letar upp 6 år gamla trådar att skriva i...
    Hittar du fler trådar?
  • Anonym (Patrik)
    Anonym (G23) skrev 2015-09-02 02:25:33 följande:

    Hej!

    Jag & min kille var ute & gick häromdagen, sen kom vi till en slinga där där man går genom en skog, efter cirka 100 m säger han kom & drar in mig en liten bit från "vägen" & trycker upp mig mot ett träd. Han strular upp mig, jag blir sjukt paff men strular tillbaka.. Han tar sin hand & smeker mig utanpå byxorna ställer sig på knä & drar ner dom & jag blir sjukt upphetsad men undrar ändå vad han håller på med, vi är ute & detta har aldrig hänt innan osv. tänk om nån kmr & blabla. Han sa att jag skulle vara lugn, sen börjar han slicka mig en bra stund & till slut ställer sig upp, strular upp mig, vänder på mig & börjar köra bakifrån.

    Asså har aldriiiig velat hålla på ute eller ens haft dom tankarna men det var nog det hetaste jag varit med om...

    Så min lilla fråga är.. Är detta vanligt?? I era förhållanden, brukar ni ha sex på andra platser än hemmet, brukar din partner helt random börja hålla på med dig på andra ställen än hemmet???


    Ja, det är väldigt vanligt.
    På mina promenade möter jag i regel alltid ett par som knullar i ett buskage eller mot ett träd.
  • Anonym (sexy)

    Jag och min första tjej gick en promenad i en Stockholms park då hon plötsligt dog in mig bakom några buskar och lyfte upp tjogen och ställds sig på knä utan trosor jag var inte sen att knäppa upp mina byxor och glida in i henne jag mins hur nervöst och spännande det var.
    Vi hade inget skydd heller så när det närmade sig fick hon min sats på ryggen.

  • Anonym (Yes!)
    Anonym (G23) skrev 2015-09-02 02:25:33 följande:
    Att ha sex på "allmän" plats
    ...

    Så min lilla fråga är.. Är detta vanligt?? I era förhållanden, brukar ni ha sex på andra platser än hemmet, brukar din partner helt random börja hålla på med dig på andra ställen än hemmet???


    När tråden ändå har lyfts kan jag ju svara 🙂🙂 

    Ja, jag har gärna sex på alla möjliga ställen. Jag har en äventyrlig älskare som håller på med mig närhelst lusten kryper på. Vansinnigt upphetsande! 😛
  • Anonym (K)

    Tror jag haft sex utomhus med de flesta av mina partners. Alltid med tanken att inte bli upptäckt men kommer ihåg en gång på en balkong där jag ser att det står en man i ett fönster på andra sidan innergården och tittar. Nåja lite får man bjuda på.

  • Tink

    I höstas, ganska sent på kvällen gick maken och jag förbi ett litet parkområde strax intill Slottsskogen mellan Vegagatan och Naturhistoriska Museeet i Göteborg. En bit in mot buskarna bakom museet  såg vi ett par som alldeles uppenbarligen såg ut att ha sex, med tjejen på rygg på marken och killen ovanpå. Vi gick vidare mot vår bil som stod parkerad där och skrattade lite för oss själva. Men nästan samtidigt slogs både jag och maken samma tanke, ifall det kanske var en pågående våldtäkt. Vi gick vi tillbaka en bit och min man ropade "du, tjejen, är allt okej?". Hon svarade med ett stönande ja, så vi ryckte på axlarna och åkte hem. Det var säkert en kul liten story för någon.

Svar på tråden Att ha sex på "allmän" plats