• Anonym (HJÄLP)

    MIn fru kan inte ge oralt. HJÄLP

    Hej Alla


    Mitt problem är följande min fru kan inte suga kuk. Jag älskar henne hon är fantastisk efter båda våra barn så har hon tagit hand om sig själv och vi har gemensamt fått igång sexlivet så bra det kan med 2 små barn. Jag är inte missnöjd med henne på något sätt i sängen är hon skitbra inga klagomål men hon kan inte suga ingen teknik alls.


    Det har inte varit något problem förut då jag bara låtsats som om jag inte är så intresserad. Efter vårt andra barn så vara det svårare att komma igång med sex än efter det första. Jag fick då rådet av en tjejkompis om ?kravlösa orgasmer? alltså att jag erbjuda min fru att närsomhelst varsomhelst ge henne oralsex tills hon kom utan att förvänta mig något tillbaka. Det tog ett tag för henne att förstå att jag menade allvar men när hon till slut förstod så blev det fantastiskt. Detta ledde till mer sex och eftersom jag älskar att slicka henne så var det klockrent.


    Nu vill hon erbjuda mig samma sak vilket skulle kunna vara fantastiskt förutom att hon inte kan. Jag är övertygad om att jag inte kommer komma hur länge hon än håller på.


    Min fråga är: Kan jag säga det till henne på något sätt utan att göra henne ledsen? Eller vad ska jag göra kan jag visa henne en porrfilm? Ni som gillar att ge oralt till en kille hur lärde ni er?


    Jag vill inte att hon ska ta det på fel sätt och jag vill absolut inte såra henne. Men samtidigt vill hon verkligen göra det.

  • Svar på tråden MIn fru kan inte ge oralt. HJÄLP
  • Anonym (Man)
    Anonym (HJÄLP) skrev 2019-03-11 14:54:01 följande:

    Hej Alla


    Mitt problem är följande min fru kan inte suga kuk. Jag älskar henne hon är fantastisk efter båda våra barn så har hon tagit hand om sig själv och vi har gemensamt fått igång sexlivet så bra det kan med 2 små barn. Jag är inte missnöjd med henne på något sätt i sängen är hon skitbra inga klagomål men hon kan inte suga ingen teknik alls.


    Det har inte varit något problem förut då jag bara låtsats som om jag inte är så intresserad. Efter vårt andra barn så vara det svårare att komma igång med sex än efter det första. Jag fick då rådet av en tjejkompis om ?kravlösa orgasmer? alltså att jag erbjuda min fru att närsomhelst varsomhelst ge henne oralsex tills hon kom utan att förvänta mig något tillbaka. Det tog ett tag för henne att förstå att jag menade allvar men när hon till slut förstod så blev det fantastiskt. Detta ledde till mer sex och eftersom jag älskar att slicka henne så var det klockrent.


    Nu vill hon erbjuda mig samma sak vilket skulle kunna vara fantastiskt förutom att hon inte kan. Jag är övertygad om att jag inte kommer komma hur länge hon än håller på.


    Min fråga är: Kan jag säga det till henne på något sätt utan att göra henne ledsen? Eller vad ska jag göra kan jag visa henne en porrfilm? Ni som gillar att ge oralt till en kille hur lärde ni er?


    Jag vill inte att hon ska ta det på fel sätt och jag vill absolut inte såra henne. Men samtidigt vill hon verkligen göra det.


    Har du kunnat komma av oralsex med tidigare partners då?
  • Anonym (Vad?)

    Vad är det hon gör som du tycker är oskönt då? 

    Jag har aldrig fått klagomål så jag kunde tydligen av mig själv, men däremot har jag fått ett och annat 'lösare', 'hårdare' eller att de tagit min hand och visat mitt under det hela om jag även använt handen. Man märker ju om det man gör är skönt eller inte, samt när det är på väg att gå för killen och då brukar jag köra på med det jag gör precis då, i samma takt, med samma tryck osv.

    Vissa har tagit tag i min nacke och velat trycka in den vilket dock enkom leder till att jag slutar omedelbart och så blir det inget mer sex. 
    Ett lätt tag om mitt huvud med en hand är ok, om vi känner varandra väl, annars så är det ett big NONO. Just sayin´som tips  

  • Anonym (Vad?)

    Ett annat tips är att säga att du upplever att du har blivit jättekänslig på senare tid så du vet inte riktigt om du kan njuta av det, men kanske om du kan få tala om precis när det är skönt och när det blir för mycket så kan ni testa. Min man är superkänslig i perioder, men han säger nej om jag visar tendens till att närma mig med munnen och jag vet att det inte är pga mig då. 

  • Anonym (HJÄLP)

    Har alltid kunnat komma med mitt ex innan min fru men hon var väldigt bra.

    Det handlar nog mest om att det känns som att hon tror att det räcker att bara (ursäkta det grova språket) ha den i sin mun och dra den in och ut. Inget handarbete inget slickande ingen tunga ingen variation. 

    Så det känns som om jag ska säga något så måste jag ge så många tips att det kommer vara uppenbart att jag inte är nöjd med något. 

    Jag vill verkligen inte såra henne.

  • Anonym (Man)
    Anonym (HJÄLP) skrev 2019-03-11 15:26:46 följande:

    Har alltid kunnat komma med mitt ex innan min fru men hon var väldigt bra.

    Det handlar nog mest om att det känns som att hon tror att det räcker att bara (ursäkta det grova språket) ha den i sin mun och dra den in och ut. Inget handarbete inget slickande ingen tunga ingen variation. 

    Så det känns som om jag ska säga något så måste jag ge så många tips att det kommer vara uppenbart att jag inte är nöjd med något. 

    Jag vill verkligen inte såra henne.


    Vet du om hon har sugit någon tidigare? Kanske det har funkat då trots att hon har dålig teknik? Eller är hon bara ovan och osäker? Men i båda fall skulle det väl inte behöva vara något problem att du ger lite vägledning. Kanske du kan ta lite i taget? Har du alls kommenterat hennes sugande? Om du inte kommer kanske hon förstår själv att hon kunde göra något annorlunda?
  • CitronTulo

    Berätta för henne vad du skulle gilla om hon gjorde!
    T.ex. det skulle vara jätteskönt om du runkade mig samtidigt. Eller, jag skulle verkligen gilla om du slickade mig runt ollonet..

    Det tycker jag inte är några konstigheter alls faktiskt! Du kan också välja att frisera sanningen lite med att du har svårt att komma oralt.

  • Anonym (40+ kvinna)

    Det är ju personligt hur man vill bli avskuren likväl hur man vill bli slickad.

    Min nuvarande särbo tyckte inte att jag sög bra när jag sög honom dom jag sög mitt ex. Exet älskade det så som jag gjorde Men inte den nye.

    Han talade helt enkelt om hur han ville att jag gjorde så anpassade jag mig till det.

    Likaså fick jag tala om hur jag ville bli slickad.

    Så kommunikation är a och o.

    Man behöver inte säga Rakt ut att hon gör det dåligt utan föreslå en annan teknik

  • Elefantmannen2

    Det är ju bara sexigt och upphetsande att få instruktioner. 

    Är det inte större risk att såra henne genom att låta henne försöka utan att lyckas? Det borde hon ju läsa av ganska omgående vilket antagligen leder till att hon känner sig otillräcklig och slutar försöka.


    Hur skulle du känna i hennes situation? Glad att du kan ge henne njutning via hennes instruktioner eller sårad över att du får dem?

  • Liberté

    Sanningen är att en hel del kvinnor har noll koll över det orala men killar säger att det är ok för att slippa tjafset / mood killer det skulle innebära.

    Risken att hon blir stött är överhängande eller att hon skulle känna sig otillräcklig vilket kan leda till att ert nyfunna äventyr tar slut.

    Enklaste är väl att du tar reda på vad du gillar, säger du har svårt att komma av oralt om inte X eller Y teknik används.

    Från detta så bygger du på tills hon verkar ha åtminstone lite koll på vad som fungerar.

  • Anonym (M34)
    Liberté skrev 2019-03-11 17:39:04 följande:

    Sanningen är att en hel del kvinnor har noll koll över det orala men killar säger att det är ok för att slippa tjafset / mood killer det skulle innebära.

    Risken att hon blir stött är överhängande eller att hon skulle känna sig otillräcklig vilket kan leda till att ert nyfunna äventyr tar slut.

    Enklaste är väl att du tar reda på vad du gillar, säger du har svårt att komma av oralt om inte X eller Y teknik används.

    Från detta så bygger du på tills hon verkar ha åtminstone lite koll på vad som fungerar.


    Klockrent. Väldigt få kvinnor vet vad de pysslar med. De tror att det räcker med att stoppa den i munnen för att njutningen ska vara fullständig. Samma sak med "runkning". 
    Eller bara det faktum att de går rätt på kuken och struntar i andra erogena zoner. 
    Jävligt ironiskt med tanke på att män fått den kritiken genom tiderna.
Svar på tråden MIn fru kan inte ge oralt. HJÄLP