• theosen

    Våra tvåor gillar våren/sommaren.

    {#lang_emotions_flower}    Nu fortsätter vi   {#lang_emotions_flower} 

    Livet rullar på, vissa av oss har nu tre barn.

    Impala--------------------------Emma 02------- Elina 080223
    theosen-------------------------Theo 04---------- Elsa 080229
    Beccas krypin-------------------Rebecka 04------- Timothy 080304
    Malin med Tim-----------------Tim 05-------------Måns 080311
    ljb-------------------------------Ludwig 06--------- Julia 080312
    0000000000-------------------Félix 06------------ Elliot 080314
    Blå Hallon----------------------Nike 00--------- Ebbe 080314
    Vanadiz-----------------------Wilma 02---------- Elliot 080314
    Skorpion----------------------Isa 05---------- Lova 080314
    sstl----------------------------Dexter 07--------- Trix 080314
    This is me--------------------Oliwer 04---------- Wilma 080314
    NK80-------------------------Colin 05--------- Simone 080316
    Noklen------------------------Moa 05---------- Saga 080326
    kajsa835---------------------Malkolm 05--------- Douglas 080329TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-08 18:55
    schnatte---------------------Elin 06--------- Anton 080319

    Klart du ska va med oxå...
  • Svar på tråden Våra tvåor gillar våren/sommaren.
  • Mylove040811

    Hello
    Det händer mycket nu och då hinner man inte vara ute i cyberspace världen så mycket =)
    Men till midsommar ska jag först jobba sen ska vi till svägerskan med familj och äta och bara mysa lite...

    Tim han börjat bli riktigt envis, och vet absolut vad han vill, men de är så söte de små liven man kan ju inte säga annat iaf =)

  • theosen

    Nu har jag precis kommit hem från London. Vi hade sååå kul!!
    Dock ganska trött efter ca 3 timmars sömn sen igår.

    Theo är förkyld, oxh det känns som han smittat mig, sån där torr och ond hals. Hoppas det inte blir mer, så vi oxå kan ha en kul midsommar. Vi är ett gäng som ska fira ihop i år. 10 vuxna och 8 barn, hoppas verkligen jag lyckas stävja denna förkylningen.

  • Impala59

    Vi har vart o kollat på hus ikväll... O tänker iaf vara med på budgivning ett litet tag om det går... Är inte så bra på att länka men.....jag försöker.

    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/451914

    Midsommar hos oss blir lugn. Jag ska upp o jobba kl 7 på Lördag morgon.
    Dessutom så har jag fått världens jä*** herpesmunsår på underläppen så jag är inte störtimponerad av att träffa folk. Hoppas det är borta eller iaf att svullnaden har lagt sig tills på Lördag då är vi bortbjudna.

  • hej att
    Impala59 skrev 2009-06-17 20:22:14 följande:
    Vi har vart o kollat på hus ikväll... O tänker iaf vara med på budgivning ett litet tag om det går... Är inte så bra på att länka men.....jag försöker. www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/451914Midsommar hos oss blir lugn. Jag ska upp o jobba kl 7 på Lördag morgon.Dessutom så har jag fått världens jä*** herpesmunsår på underläppen så jag är inte störtimponerad av att träffa folk. Hoppas det är borta eller iaf att svullnaden har lagt sig tills på Lördag då är vi bortbjudna.
    Vilket hus! Hoppas ni får det om ni är med och bjuder!
  • hej att

    Här är vi iallafall! Midsommar är det tydligen, och jag ska nog sätta mig ner och skriva en inköpslista...får passa på att gå tidigt innan alla andra kommer.
    Har helt glömt bort midsommar!

    Dottern är hos sin pappa och vi ska nog slå ihop våra mammor och så grillar vi lite bara. Vi är sååå trötta.

    Annars så har jag semester! Men vi har omlott i år, Ebbe har inget dagis förrän i augusti och våra dagar är alldeles snart slut...så det är att gå upp varje morgon ändå. (Lyllos honom, jag har mest kvällspass....grr.. )

  • hej att
    Impala59 skrev 2009-06-19 11:49:40 följande:
    Glad midsommar
    Ja Glad Midsommar såklart! Det glömde jag skriva.
  • theosen

    Hoppas alla hade en trevlig midsommar.
    Vi e lite trötta härhemma idag, det blev väldigt trevligt OCH sent igår.

    Impala vilket hus!!! Håller tummarna för att ni får det.

  • kajsa835

    var det inte nåns lille här inne som slagit i tänderna?
    douglas hade ramlat hos farmor o när vi hämtade han upptäckte jag att en bit av hans framtand var bortslagen! han hade ramlat en gång och skrikit till, men inte gråtit så hon hade inte märkt riktigt när det hände, så vi vet inte mer heller. men han verkar inte ha ont. vi kunde inte åka direkt till tandläkarn för det va midsommar men ska åka imorn. vad kan hända egetntligen, nån som vet? sökte lite på det, men då får man bara upp massa hemska historier om utslagna tänder genom näsborrarna osv så jag vågade inte läsa mer sen.
    ska anmäla till försäkringsbolaget med, gör man det efter tandläkarn eller?
    han ser så annorlunda ut nu!

  • Gladabarnensmamma

    kajsa - stackars liten... hur har det gått?
    Vi var på 15 månaders koll här om veckan, lilla pluttefisen väger bara 9.5 kilo! Fast han har faktiskt repat sig väldigt bra sen Januari, så vi är jätteglada. Han äter med god aptit och har börjat prata för fullt.

  • Impala59
    kajsa835 skrev 2009-06-25 17:33:24 följande:
    impalakatvig!
    Modell äldre eller?

    Har ett par byxor till med en annan figur o så står det Katvig...
  • Impala59


    Så här ser märket i de andra byxorna ut....
  • kajsa835

    den sista figuren är den äldre tror jag, jag har bodys från när malkolm var liten, 05. i dom är det den där katten o i douglas nyare är det äpplet

  • kajsa835

    0000000000000
    jo det gick bara bra med douglas, tandläkarn sa att dom inte kunde göra nått speciellt, och i hans ålder har det tydligen inte kommit nån ny tand under än som kan skadas. i värsta fall dör tanden och blir brun.

    vi var också på 15 månaders kontroll nu i veckan o douglas väger ca 10,5kg och är 79,5 cm lång.

  • NK80

    Status på min lilla fis: 9950g, 77cm Vi blev beodrade extra fett och gärna grädde till henne... ja ja. Hon äter ju som en häst - stumpan måste ha fått min ämnesomsättning.

    Har börjat jobba lite nu, 2-3 dagar i veckan.

  • kajsa835

    impala ingen orsak!

    jag har också börjat jobba lite, har fått en liten timanställning på betjäntens skrädderi. men sen har dom stängt v 28-31 så då är jag arbetslös igen. har varit anmäld till af och akassan sen 22 maj o väntar fortfarande på nått beslut. tidigast 23/7 kan jag få min första utbetalning säjer dom efter hundra telefonsamtal där alla säjer olika o kopplar runt mej. skit att bo i göteborg o ha if metall som fack, dom har sanslöst långa handläggningstider nu!
    fick som tur var låna pengar för denna månaden av mina föräldrar annars hade det varit kört!!!
    hoppas hoppas jag får en anställning snart, det här är ohållbart!!
    kul är det att jobba också nu tycker jag!

Svar på tråden Våra tvåor gillar våren/sommaren.