• Anonym (analsex)

    Vill ha analsex, hur undvika bajs?

    Jag vill ha analsex med min man men känner mig lite obehagad vid tanken på att det skulle komma illaluktande avföring på kondomen. Skulle inte kunna slappna av ordentligt om jag oroade mig för detta.

    Har ni några tips på vad man kan göra för att undvika detta? Någon med erfarenhet av nån slags hemmalavemang? Räcker det med att tömma tarmen innan och hur vet jag om allt kommit ut?

    Dumförklara mig gärna, jag hara bara ett extremt kontrollbehov

    (Har haft analsex en gång förut med en annan karl och då kom det bajs på snorren vilket inte var så fräscht)

  • Svar på tråden Vill ha analsex, hur undvika bajs?
  • vargveum

    Har aldrig fått på kuken vad jag minns. Men en gång nyligen drog jag ut analpluggen på en kk och då var det en pytteliten klutt där.

    Smög undan den snabbt och gjorde ren den i badrummet, ville inte att hon skulle bli generad.

  • kasovi
    vargveum skrev 2014-10-23 11:46:36 följande:

    Har aldrig fått på kuken vad jag minns. Men en gång nyligen drog jag ut analpluggen på en kk och då var det en pytteliten klutt där.

    Smög undan den snabbt och gjorde ren den i badrummet, ville inte att hon skulle bli generad.


    What a gentleman ;)
  • vargveum
    kasovi skrev 2014-10-23 20:26:18 följande:

    What a gentleman ;)


    Am too!

    Lite egenintresse också, vill inte att hon ska få avsmak för hela grejen...
  • ubbe36

    Är killen så intresserad av analsex så får fanskapet stå sitt kast. Röven är en avfallskvarn och inget annat. Ut men inte in. Testa själv med en morot eller banan om du är intresserad och kolla om det är något som du tänder på innan du ger full entrance to your ass.

  • Tom Araya
    ubbe36 skrev 2015-01-24 23:02:05 följande:

    Är killen så intresserad av analsex så får fanskapet stå sitt kast. Röven är en avfallskvarn och inget annat. Ut men inte in. Testa själv med en morot eller banan om du är intresserad och kolla om det är något som du tänder på innan du ger full entrance to your ass.


    Du har förstås själv testat allt du önskar av din partner i sexväg?
  • Din anala mamma

    JAg gillar när min man tar sin kuk på mtt bröst och då spängs det efter en sperm nuclear explosion. Men efter han knullar mig hårt så sprängs mina bajskorvar för att jag hatar hans mamma. Oj skrev precis allt det. Hoppas hans mamma vill knulla mitt anal håla. För att jag är bög även om jag är tjej. vill ni veta en sak? Ladda ner anal.se filmen bästa ever jag knulla huvudledaren + min mamma igår kväll när jag satt och kolla på filmen rosa händer


    anal
  • Kåtte

    Hejsan!

    Hade i förra veckan analt samlag för första gången med min tjej.

    Vi tyckte båda att det var en enorm härlig upplevelse!

    Vi hade inte kondom, endast olja...

    Funkade hur bra som helst!

    Tänkte höra med alla er som är riktigt erfarna och som har analt samlag frekvent, använder ni kondom eller kör ni på utan?

  • Anonym (Lina)

    Tråden är ju lite gammal, men frågan kanske är aktuell i alla fall. Jag undrade precis samma sak och jag hittade den här guiden för analsex som jag tyckte var superbra. Rekommenderas verkligen :)

  • 100kgpappa

    Vi kör bara på, ytterst sällan det kommer nått på kuken/leksakerna/fingrarna.

Svar på tråden Vill ha analsex, hur undvika bajs?