• Catti

    Roliga händelser under förlossning del:7

     =  

    En fortsätningstråd om roliga händelser under förlossningen. Citerat från första trådstartaren:

    //xxmeyaxx :

    Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

    Kom igen nu, tjejer! //Slutcitat

    De gamla trådarna
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m8704943.html Del:1
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m10749993.html Del:2
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m14175508.html Del:3
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m17239985.html Del:4
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m20443665-42.html Del:5
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m23480094.html Del:6
    ♥ A♥ L♥ F♥ S♥ IN MY HEART!!!
  • Svar på tråden Roliga händelser under förlossning del:7
  • januaribebba

    Ha ha ha ha va gött å få garva lite...helt tokiga histoier ju...

  • Miew
    veronicaq skrev 2007-12-22 23:16:05 följande:
    miew... AHAHAHHAAH
    Jag var jättetrevlig... Gud vad jag skämdes dan efter, till råga på allt så jobbar min moster som Bm där jag födde.
    Viggo & Grys mamma
  • veronicaq
    Miew skrev 2007-12-22 23:41:09 följande:
    Jag var jättetrevlig... Gud vad jag skämdes dan efter, till råga på allt så jobbar min moster som Bm där jag födde.
    ja gud jag förstår det!!hahaha skämmigt dagen efter.. snacka om att visa sitt värsta jag
    23/7 kom min lilla Tiger!!
  • Miew
    veronicaq skrev 2007-12-22 23:57:39 följande:
    ja gud jag förstår det!!hahaha skämmigt dagen efter.. snacka om att visa sitt värsta jag
    Ja, gubben undrade vad jag höll på med, han hade aldrig sett min så, man jag var så arg att det inte går att beskriva...
    Viggo & Grys mamma
  • Mjuk

    Tack! Vill de flesta ha svar på de eller skiter man oftast i det?


    pilliss skrev 2007-12-21 22:03:11 följande:
    Dom tar blod från navelsträngen för o kolla anlag till diabetes o så... (nåt sånt)
  • Mrs Kaffelatte
    Odessa skrev 2007-12-22 20:13:58 följande:
    Nejmen det måste det inte vara.. Hon kanske är lika "blond" som jag? Jag förstod inte alls att jag skulle föda, det var ju 3 dagar kvar till bf. Så, jag ringde förlossningen för att ta reda på hur jag kunde få stop på värkarna. "Jag behöver faktiskt soooova". När de, till slut, övertalat mig att jag skulle åka in (4 minuter mellan värkarna) fick jag inte med mig sambon. "Vaddå, det är ju tre dagar kvar ju.."Han är också blond.
    Underbart!!!
Svar på tråden Roliga händelser under förlossning del:7