• RingRing

    Nya vi som försöker få syskon till våra änglar

    Välkommen alla gamla och nya till fortsättningen!



    Här får man tycka och känna och säga vad man vill utan att det blir fel.
    Ingen här inne klandrar någon annan för dess tankar.
    Alla har vi gått igenom samma hemska öde som gjort att vi kommit hit till denna tråd...



    Men nu är det dags för våra underbara änglar däruppe att få bli storasystrar/storebröder

    Så nu kör vi så det ryker



    + PLUS ÅT OSS ALLA +



    Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26901686.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29786350.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35155057.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38102012.html


    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41097915.html
    BIM lista så vi har koll på varandra
    www.familjeliv.se/Forum-10-20/m41187392.html


    Du kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak....
  • Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar
  • anniloo

    ma och pa till en ängel: välkommen hit! beklagar att din lilla prins inte fick stanna hos er.

    enbebisimagen: orsaken till att min lilla pojke dog var oxå proppar/infarkter i moderkakan. inga andra fel alls bara näringen som stängts av.{#lang_emotions_frown}
    jag köper äl-stickor från testlagret och dom är både billiga och funkar alldeles utmärkt. hoppas du lyckar nästa äl{#lang_emotions_smile}

  • smultronrt

    ma och pa till en ängel: Välkommen till tråden. Här är en jättebra tråd och jag har fått superbra stöd. Hoppas du får det med!! Fysiskt kan du som sagt börja försöka efter avslaget är borta men du måste orka pyskiskt med. Tycker inte du ska tvinga dig till sex bara för att du vill bli gravid. Vill du inte ha sex ännu så tycker jag du väntar. Du behöver inte öka på all smärta du känner nu. Personligen tycker jag sex är ett sätt att få tröst på. Närheten känns väldigt bra..

    anniloo: Jag tror säkert att din lilla son är jätte vacker, men tyvärr vågar jag inte titta. Jag gråter vaje gång jag läser om en ängel och bilderna stannat kvar i mitt minne. Vill inte lägga till mer smärta just nu.. Sorry!!!

    Robin hade namsdag igår.. det var inte så jobbigt som jag trodde. Jag var upp och städade på graven och satte ditt färska blommor..

    Kramar till alla fina änglamammor

  • Tummeliten07

    Hej mina vänner! Tittar in efter en hemsk vecka med en ego -rapport. (ursäkta att jag inte skriver nåt till er andra).

    Har en knöl i armhålan som inte vill försvinna och har nu varit till läkaren. Väntar på remiss till kirurg och mammografi och är jätteorolig - tror att jag nu ska dö i cancer. Jag som har lovat min femåring att leva till jag blir gammal...

    Hur blev det så här kan man gå och tänka? Bara massa elände... Trodde det var nog nu.

  • smultronrt
    Tummeliten07 skrev 2009-06-08 16:11:28 följande:
    Hej mina vänner! Tittar in efter en hemsk vecka med en ego -rapport. (ursäkta att jag inte skriver nåt till er andra).Har en knöl i armhålan som inte vill försvinna och har nu varit till läkaren. Väntar på remiss till kirurg och mammografi och är jätteorolig - tror att jag nu ska dö i cancer. Jag som har lovat min femåring att leva till jag blir gammal...Hur blev det så här kan man gå och tänka? Bara massa elände... Trodde det var nog nu.
    Nä urs vad hemskt.. Det kan bara inte vara sant.. Varför ska en person behöva råka ut för allt.. Massor med styrka till dig. Vi får hoppas att allt blir bra..

    Även om det är cancer så betyder det ju inte slutet.. Det kan ju kanske botas med cemo och en operation..

    Kram till dig
  • Barba bok
    smultronrt skrev 2009-05-27 19:12:10 följande:
    tan73: jätte fin Jag har gjort en hyllningsvideo till min dotter idag och finns på Youtube om ni vill se den

    Jag har haft någraq jobbiga dagar nu.. kommer jag har lika jobbigt mellan den 25-28 varje månad?? urs.. jag vill ha min lilla flicka hos mig igen.
    Vilken underbar film du gjort. Helt fantastisk fin. Det berör så många känslor. Tänk att lyckan och olyckan kan vara så stark. Det gör bara så ont.

    Stor kram till er alla
  • Barba bok
    enbebisimagen skrev 2009-06-08 10:32:39 följande:
    Hej alla fina Hade en super dålig kväll igår..! Längtar så efter liten. Fick provsvaren i onsdags, det som orsakade Melvins död var blodproppar i moderkakan, någon mer som varit med om det här? Allt känns så onödigt. Sen en fråga om ÄL stickor, vilka är bäst? Ska verkligen bli gravid vid nästa äl! Kramar till er alla
    Läste på ett ägglossningstest att om man nyligen varit gravid kunde testen vara missvisande. Hur länge ska man då vänta är då min fråga istället? Min syster rekommenderade kroppstemp. varje morgon och när det stiger en halv grad så bör man ligga inom ägglossningsdag.

    Appropå blodproppar i moderkakan bör du väl medicinera dig mot det vid en kommande graviditet, har jag hört av en annan mamma till en ängel.
  • xerox

    Barba bok skrev 2009-06-08 16:57:16 följande:


    Läste på ett ägglossningstest att om man nyligen varit gravid kunde testen vara missvisande. Hur länge ska man då vänta är då min fråga istället? Min syster rekommenderade kroppstemp. varje morgon och när det stiger en halv grad så bör man ligga inom ägglossningsdag.Appropå blodproppar i moderkakan bör du väl medicinera dig mot det vid en kommande graviditet, har jag hört av en annan mamma till en ängel.
    Okej.. Då kanske man helt enkelt får köra på känslan istället..

    Jo jag ska få blodförtunnande nästa grav, så det känns lite tryggare
  • SofiaL

    Ma och pa till en ängel; Välkommen hit!! Beklagar att er lilla inte fick stanna

    Tummeliten07; Nej, men vännen!! Usch vad jobbigt för dig, vet inte vad jag ska säga. Tankarna går till dig och tummarna hålls för att det inte är någon fara. Att samma person ska behöva genomgå så mycket hemskheter, jag blir så arg och ledsen. Livet är så otroligt ofattbart orättvist... Skickar massa tankar och kramar!!!

  • Katta77

    Ma och Pa: Välkommen till en kanon tråd...beklagar att du behövt hitta hit

    Anniloo: Så fin Erik är

    Tan: Håller tummarna

    Tummeliten: Tänker på dig

    Massor av kramar till alla fina

Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar