• Anonym (Förbannad)

    Den jäveln runkade!

    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

  • Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Toboas
    vampyria2 skrev 2013-01-31 08:18:54 följande:
    Anonym: läste du hela mitt inlägg? Du tror inte att jag var fet ironisk när jag sa lycka till...? Det var jag naturligtvis
    Det är nackdelen med FL - även om man tycker att man överdriver så tydligt att det är uppenbart att man är ironisk så finns det alltid någon som har en värre åsikt och är seriös. Skrattande
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
  • Anonym
    vampyria2 skrev 2013-01-31 08:18:54 följande:
    Anonym: läste du hela mitt inlägg? Du tror inte att jag var fet ironisk när jag sa lycka till...? Det var jag naturligtvis
    Kyss
  • Anonym (otroligt!!)

    Det blir nog skönt för han att slippa dig!

  • vampyria2

    Hm jag är till och med så pass gammal att jag skulle börja fundera på vad tusan mer han ljuger om om han inte ens vågar erkänna att han runkar för mig
    Eller om han är hämmad sexuellt och då har jag nog ett ganska tråkigt sexliv framför mig så då hade jag nog backat ur pga det :-/

  • cheese

    Den jävlen pillade alltså på sig själv. fy fan ut med fanskapet. Han tvålar säkert in sig själv när han duschar oxo. tänk dig bra hans händer överallt på sig själv....... nä ut med fanskapet bara.

  • Anonym
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

    Nääääe...stackars dig :( Lider med dig!! Där kom du hem och fick se hans hårda lem in motion. Vilket posttraumatisk upplevelse. Det är nog väldigt ovanligt att killar gör sånt, så stå på dig. Du kommer att träffa någon som aldrig har tvättat snoppen. kram
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.



  • Jeanette03
    cheese skrev 2013-01-31 09:10:46 följande:
    Den jävlen pillade alltså på sig själv. fy fan ut med fanskapet. Han tvålar säkert in sig själv när han duschar oxo. tänk dig bra hans händer överallt på sig själv....... nä ut med fanskapet bara.
    HAHAHAHA....Ut med svinet!
  • Jeanette03
    katze skrev 2012-02-06 09:20:54 följande:
    min man satt och bajsade när jag kom hem en gang fatta att han fick spö sen
    Fy fan va hemskt!! kunde han inte hålla sig???!!! hoppas att det va sista gången han gjorde det utan att du fick va delaktig...hahahaha
  • Anonym

    Har blivit påkommen av min fru när jag onanerat och hon gillar det.
    Har även hittat henne onanerandes.


    Är ju mysigt som bara den! Antingen fortsätter man titta eller så hjälper man til!

  • Anonym

    Men skärp er, 90 procent i tråden verkar inte fatta att TS är ett troll så det skriker om det... Hur kan man tro ngt annat?

Svar på tråden Den jäveln runkade!